|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:Van de vier landen die ik had voorspeld in de halve finale heb ik er 3 goed en ipv nederland had ik spanje. Geen slechte voorspellingen dus. Dus als het allemaal blijft kloppen wordt de strijd om plek 3 tussen de 2 zuid-amerikaanse landen. en wordt de finale tussen nederland en duitsland. En heel eerlijk nu... Je hebt veel gezien dit toernooi... Wie gaat er dan winnen?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja maar je kan meer punten halen met de landen die door gaan dan met de uitslagen goed. Dat klopt voor geen meter natuurlijk. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 15:19 schreef remco k het volgende:[..] En heel eerlijk nu... Je hebt veel gezien dit toernooi... Wie gaat er dan winnen?? Ik zou er geen geld op durven zetten. Alle 4 hebben ze een flinke portie geluk gehad onderweg. Als het dan echt moet, dan zeg ik Brazilië omdat ze toch weer aan alle kanten geholpen worden. Hoop het niet natuurlijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 15:19 schreef remco k het volgende:[..] En heel eerlijk nu... Je hebt veel gezien dit toernooi... Wie gaat er dan winnen?? Wij worden wereldkampioen!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:02 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik zou er geen geld op durven zetten. Alle 4 hebben ze een flinke portie geluk gehad onderweg. Als het dan echt moet, dan zeg ik Brazilië omdat ze toch weer aan alle kanten geholpen worden. Hoop het niet natuurlijk. Dat zou een schande zijn voor het toernooi.. Maar ze zijn wel hun aanvoerder en beste speler kwijt tegen Duitsland, hun beste speler mist ook de eventuele finale.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook al vind ik van Gaal een enorme paardenlul......maar ik hoop het ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ook al vind ik van Gaal een enorme paardenlul......maar ik hoop het ook Dat is toch totaal niet belangrijk.. Het gaat toch om zijn prestaties?? En die zijn eigenlijk overal en altijd goed te noemen..
Als persoon is hij niet echt een uithangbord, dat lijkt me duidelijk.. Maar het hoeft mn beste vriend niet te zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:34 schreef remco k het volgende:[..] Dat is toch totaal niet belangrijk.. Het gaat toch om zijn prestaties?? En die zijn eigenlijk overal en altijd goed te noemen.. Als persoon is hij niet echt een uithangbord, dat lijkt me duidelijk.. Maar het hoeft mn beste vriend niet te zijn.. Echt wel....dat wordt in de lengte der jaren als argument aangevoerd, met Boudewijn voorop en geloof mij.....daar zitten jij en ik niet op te wachten ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Echt wel....dat wordt in de lengte der jaren als argument aangevoerd, met Boudewijn voorop en geloof mij.....daar zitten jij en ik niet op te wachten ;-) Nee daar heb je zeker gelijk in..
Maar het is ook gewoon een geweldige trainer.. Dat hij zo vervelend is op persoonlijk vlak is dan wel jammer..
Mochten we wereldkampioen worden ( wat ik nog steeds niet kan geloven) dan denk ik dat Alexander z'n biezen kan pakken en we een nieuwe koning moeten installeren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wordt nog lastig tegen Argentinië.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 ding moeten ze in ieder geval wel doen..
Heel veel op de goal schieten van afstand, die Romero is namelijk een flinke grabbelaar.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 15:19 schreef remco k het volgende:[..] En heel eerlijk nu... Je hebt veel gezien dit toernooi... Wie gaat er dan winnen?? Ik veel gezien? Ken je mijn schema dan? Ik heb amper nog een wedstrijd kunnen bekijken. Hooguit elke keer een paar minuten en vaak alleen de eindstand.
Maar wat bedoel je met de woorden: Wie gaat er dan winnen? Heb je het dan over enkel Nederland en en Duitsland of ook tussen Brazilië en Argentinië? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik veel gezien? Ken je mijn schema dan? Ik heb amper nog een wedstrijd kunnen bekijken. Hooguit elke keer een paar minuten en vaak alleen de eindstand. Maar wat bedoel je met de woorden: Wie gaat er dan winnen? Heb je het dan over enkel Nederland en en Duitsland of ook tussen Brazilië en Argentinië? Simpel antwoord: Wij worden wereldkampioen.
en oh ja, wie er 2e, 3e, of 4e wordt maakt dan niet uit , toch;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 23:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Simpel antwoord: Wij worden werelkampioen. en oh ja, wie er 2e, 3e, of 4e wordt maakt dan niet uit , toch;-)) Dat mag jij vinden Ronald, ik weet het nog niet zo niet! Zo direct gaan er andere factoren meespelen. Factoren waar je eerdere rondes nog niet zo'n last van had! En die factoren gaan uiteindelijk ook de doorslag geven! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat mag jij vinden Ronald, ik weet het nog niet zo niet! Zo direct gaan er andere factoren meespelen. Factoren waar je eerdere rondes nog niet zo'n last van had! En die factoren gaan uiteindelijk ook de doorslag geven! we gaan het beleven gap ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik veel gezien? Ken je mijn schema dan? Ik heb amper nog een wedstrijd kunnen bekijken. Hooguit elke keer een paar minuten en vaak alleen de eindstand. Maar wat bedoel je met de woorden: Wie gaat er dan winnen? Heb je het dan over enkel Nederland en en Duitsland of ook tussen Brazilië en Argentinië? De nog komende potten.. En dus ook je eigen voorspelling van de finale..
Ik dacht dat je meer gezien had.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 07:43 schreef remco k het volgende:[..] De nog komende potten.. En dus ook je eigen voorspelling van de finale.. Ik dacht dat je meer gezien had.. Door mijn werk is het haast onmogelijk om alles te zien. Ik werk vaak in de avond en nacht, dus of ik slaap of ik werk.
Maar ik denk dat Nederland en Duitsland de finale gaan halen. Dat denk ik op basis van de wedstrijden die ik wel heb gezien. En in de finale gaan andere factoren meespelen. Dan heeft niet alleen het fysieke en conditionele gedeelte van belang, maar zal ook het mentale aspect mee gaan wegen. Ik kan tussen deze 2 landen niet kiezen wie er dan kampioen zal worden. Nederland en Duitsland hebben mij allebei nog niet echt geïnspireerd. Natuurlijk waren de openingswedstrijden allebei met een prima resultaat afgesloten, maar de wedstrijden daarop vond ik ronduit teleurstellend. Zowel van Nederland alsmede van Duitsland. Let wel, van Nederland heb ik niet alles gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Door mijn werk is het haast onmogelijk om alles te zien. Ik werk vaak in de avond en nacht, dus of ik slaap of ik werk. Maar ik denk dat Nederland en Duitsland de finale gaan halen. Dat denk ik op basis van de wedstrijden die ik wel heb gezien. En in de finale gaan andere factoren meespelen. Dan heeft niet alleen het fysieke en conditionele gedeelte van belang, maar zal ook het mentale aspect mee gaan wegen. Ik kan tussen deze 2 landen niet kiezen wie er dan kampioen zal worden. Nederland en Duitsland hebben mij allebei nog niet echt geïnspireerd. Natuurlijk waren de openingswedstrijden allebei met een prima resultaat afgesloten, maar de wedstrijden daarop vond ik ronduit teleurstellend. Zowel van Nederland alsmede van Duitsland. Let wel, van Nederland heb ik niet alles gezien. Ok... Was benieuwd naar je mening.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En? Kan je jezelf een beetje vinden in mijn mening? En wat is je eigen mening? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 18:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En? Kan je jezelf een beetje vinden in mijn mening? En wat is je eigen mening? Ik ben het met je eens dat er nog niet echt overtuigend is gespeeld..
Eerlijk gezegd vind ik dat NL van Argentinie moet winnen.. Zowel onze verdediging als aanval wordt geroemd, en Argentinie spreekt iedereen eigenlijk over dat ze met de hakken over de sloot, en volledig afhankelijk van Messi spelen. Verdedigend ook een erg zwakke ploeg..
Duitsland verwacht ik eerlijk gezegd makkelijk door tegen Brazilie, simpelweg omdat ze beter zijn..
En dan de finale.. Tsjaa, zoals je al zegt spelen er dan hele andere factoren mee..
Maar als Nederland met deze groep 10 keer tegen Duitsland speelt, dan wint Duitsland hem 8 keer, 1 keer gelijk en wint Nederland 1 keer..
Laat dan nu die ene keer maar gebeuren.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 18:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat er nog niet echt overtuigend is gespeeld.. Eerlijk gezegd vind ik dat NL van Argentinie moet winnen.. Zowel onze verdediging als aanval wordt geroemd, en Argentinie spreekt iedereen eigenlijk over dat ze met de hakken over de sloot, en volledig afhankelijk van Messi spelen. Verdedigend ook een erg zwakke ploeg.. Duitsland verwacht ik eerlijk gezegd makkelijk door tegen Brazilie, simpelweg omdat ze beter zijn.. En dan de finale.. Tsjaa, zoals je al zegt spelen er dan hele andere factoren mee.. Maar als Nederland met deze groep 10 keer tegen Duitsland speelt, dan wint Duitsland hem 8 keer, 1 keer gelijk en wint Nederland 1 keer.. Laat dan nu die ene keer maar gebeuren.. Hoezo Duitsland makkelijk door.....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zou wel heel erg leuk zijn inderdaad..
Maar als Messi het weer eens echt op zijn heupen krijgt zijn we denk ik ik kansloos.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En wat als Robben en van Persie het ook op hun heupen krijgen.... of Depay, of Sneider......? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die zijn allemaal minder dan Messi.. Ook Robben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....maar Messi is minder dan Maradona of Batistuta, die zou ik meer vrezen....Messi niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....maar Messi is minder dan Maradona of Batistuta, die zou ik meer vrezen....Messi niet Messi is de beste aller tijden.. Een veel grotere prijzenkast dan Maradonna.. Dat je Batistuta uberhaubt noemt is een belediging voor Messi.
Messi heeft een veel hoger gemiddelde dan Maradonna en nogmaals veel meer gewonnen. Daarnaast ook een veel fijner mens... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:10 schreef remco k het volgende:[..] Messi is de beste aller tijden.. Een veel grotere prijzenkast dan Maradonna.. Dat je Batistuta uberhaubt noemt is een belediging voor Messi. Messi heeft een veel hoger gemiddelde dan Maradonna en nogmaals veel meer gewonnen. Daarnaast ook een veel fijner mens... puh. Nou sorry, maar hier ga je toch wat ver. Messi mag nog altijd niet de veters strikken van Maradonna. Dat ie met zijn club wat gewonnen heeft wil niet zeggen dat ie meteen beter is.
Dat zou betekenen dat Seedorf de beste Nederlandse speler ooit van ons zou zijn. Als je dat zegt, hoeveel lachen er je dan uit denk je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:[..] puh. Nou sorry, maar hier ga je toch wat ver. Messi mag nog altijd niet de veters strikken van Maradonna. Dat ie met zijn club wat gewonnen heeft wil niet zeggen dat ie meteen beter is. Dat zou betekenen dat Seedorf de beste Nederlandse speler ooit van ons zou zijn. Als je dat zegt, hoeveel lachen er je dan uit denk je? Topscoorder alles tijden van de wereld in een jaargang.. 4 keer beste van de wereld.. 3 Champions leagues wereldkampioen voor clubs.......
Foutje. een hoger gemiddelde dan Maradonna.
Ook gewoon kwalitatief een betere en veel completere teamspeler..
En kan ook gewoon wereldkampioen worden met een veel minder goed elftal om hem heen dan Maradonna..
Je laatste zin slaat nergens op, zoals ik al aangaf ook heel veel individuele prijzen gewonnen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ook gelul. Het team draaide toen alleen om Maradonna man. Als die eruit lag, verloren ze meteen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Maar typisch dat je op de NL versie van mij niet reageert. Dat zal je ineens wel anders vinden of weet ik veel wat voor smoesje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:18 schreef Peterhs het volgende:Ook gelul. Het team draaide toen alleen om Maradonna man. Als die eruit lag, verloren ze meteen. Ff kijken dan waar al die jongens speelden..
En gewoon de wedstrijden eens terugkijken..
Ik las laatst ergens een leuk stukje.. Alles bij elkaar maar een paar minuten Maradonna aan de bal op dat WK.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:19 schreef Peterhs het volgende:Maar typisch dat je op de NL versie van mij niet reageert. Dat zal je ineens wel anders vinden of weet ik veel wat voor smoesje. Gewoon lezen kerel. Al lang op gereageerd.. Namelijk in de edit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je reageert er helemaal niet op. Je zegt niet dat je het ermee eens bent of oneens maar dat ik onzin praat. Jij vergelijkt Messi met Maradonna, de beste Argentijn ooit. Dit vanwege zijn vele prijzen.
Seedorf is de grootste prijzenpakker ooit van alle Nederlanders. Maakt dit hem automatisch de beste Nederlander aller tijden? Nee, dat is niet zo. net als dat dit voor Messi geld.
Sowieso zijn het hele andere tijden en totaal niet met elkaar te vergelijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:25 schreef Peterhs het volgende:[..] Je reageert er helemaal niet op. Je zegt niet dat je het ermee eens bent of oneens maar dat ik onzin praat. Jij vergelijkt Messi met Maradonna, de beste Argentijn ooit. Dit vanwege zijn vele prijzen. Seedorf is de grootste prijzenpakker ooit van alle Nederlanders. Maakt dit hem automatisch de beste Nederlander aller tijden? Nee, dat is niet zo. net als dat dit voor Messi geld. Sowieso zijn het hele andere tijden en totaal niet met elkaar te vergelijken. Er staat letterlijk dat je laatste zin nergens op slaat.. Zou ik het er dan mee eens zijn??
Is Seedorf de beste speler van de wereld geweest op welk moment dan ook??
Is Seedorf de topscoorder aller tijden in een jaargang geworden???
Is Seedorf een aantal jaren op rij de topscoorder van een land geweest??
Heeft Seedorf record na record gebroken op het persoonlijke vlak??
En inderdaad andere tijden, nu gaat alles 100 keer sneller en zijn we geëvalueerd, dus eigenlijk simpelweg nog beter dan toen..Met Messi de beste van allemaal aller tijden..
Maar goed, dat blijft een persoonlijke mening.. Voor mij is ie zelfs veel beter dan Maradonna ooit geweest is. Voor jou is Maradonna een stuk beter... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ik ga slapen.. Wekkertje staat op 6:30... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Prijzen en goals buiten landenteams om kunnen mij eigenlijk niets schelen. Zolang Messi niet iedere wedstrijd bepalend en beslissend is voor hun land wat Maradonna dit wel was, komt ie nog niet in de buurt. Als je al ziet dat een paar eredivisie verdedigers met nog niet veel ervaring hem ff in bedwang houden, dan ben je zo'n grote niet. Tuurlijk kan dit een keer gebeuren, maar de eerste tijd presteerde hioj helemaal niets voor het land toen hij het al wel deed bij de club. Ook nu is ie maar af en toe bepalend.
Geen enkel land met 1 of 2 supersterren red het meer tegenwoordig. Kijk maar wie er weer met kop en schouders straks het WK wint als een team. Wij als team zover gekomen (en een dosis geluk) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:46 schreef Peterhs het volgende:Prijzen en goals buiten landenteams om kunnen mij eigenlijk niets schelen. Zolang Messi niet iedere wedstrijd bepalend en beslissend is voor hun land wat Maradonna dit wel was, komt ie nog niet in de buurt. Als je al ziet dat een paar eredivisie verdedigers met nog niet veel ervaring hem ff in bedwang houden, dan ben je zo'n grote niet. Tuurlijk kan dit een keer gebeuren, maar de eerste tijd presteerde hioj helemaal niets voor het land toen hij het al wel deed bij de club. Ook nu is ie maar af en toe bepalend. Geen enkel land met 1 of 2 supersterren red het meer tegenwoordig. Kijk maar wie er weer met kop en schouders straks het WK wint als een team. Wij als team zover gekomen (en een dosis geluk) Messi is vrijwel iedere wedstrijd bepalend en beslissend..
Voor jou informatie.. Robben wordt als geweldenaar gezien, maar het rendement van Messi op dit Wk is gewoon hoger..
En het klopt dat ie het laatste jaar minder in vorm is.. Maar mag het een keer na 8 fantastische jaren waarin ie record naar record brak.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Van laatste in de poule, naar zesde. Niet slecht. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
whaha ik stond na de poulefase laatste wat een comeback miste maar 2 puntjes :p |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 11:38 schreef Blade85 het volgende:whaha ik stond na de poulefase laatste wat een comeback miste maar 2 puntjes :p hahaha, zou bijna gaan denken dat je verstand hebt van voetbal ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens raar dat als je op voorhand de kampioen goed raadde dat je daar dan niet extra punten voor krijgt?? |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: ik heb me momenten :p |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 12:43 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens raar dat als je op voorhand de kampioen goed raadde dat je daar dan niet extra punten voor krijgt?? wat wil je nou, je staat toch al bovenaan man, maar oké, dan krijg je ook punten aftrek als je Nederland direct na de voorronde al naar huis had gestuurd..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:11 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] wat wil je nou, je staat toch al bovenaan man, maar oké, dan krijg je ook punten aftrek als je Nederland direct na de voorronde al naar huis had gestuurd..... Bij de meeste poolers krijg je dat wel, dus was gewoon een vraag. beetje nukkig ouwe? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 16:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bij de meeste poolers krijg je dat wel, dus was gewoon een vraag. beetje nukkig ouwe? Hahaha, nee hoor. Gewoon een weder vraag die ik je stel aan de hand van jou opmerking over extra punten.
Duitsland over all de terechte kampioen! En na 3x een tweede plaats, is een derde plaats ook wel weer leuk omdat je je laatste wedstrijd dan wint.
Over 4 jaar nieuwe rondes en nieuwe kansen. Wie weet lukt het dan wel, want dit smaakt zeker naar meer.....
Ik wil die gouden beker ook wel eens in ons kleine landje hebben als winnaar! |
|
|
|