|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt in die tijden ben ik ook Chelsea supporter geworden, van dat. Chelsea is inderdaad maar weinig meer over..maar goed eens een fan altijd een fan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat snap ik ook heel goed. Geldt voor alle trouwe supporters daar ook. 1300 pond voor een sk...ayayay.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mja alles voor de club, ja toch.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja, knappe jongen ben ik eigenlijk hé? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Morgen Newcaste, zweet je al Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat denk je zelf..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
City kostbare punten laten liggen, Chelsea weer bovenaan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Chelsea uit de FA cup gekieperd met 2-4 door "dwerg" Bradford (division one, 3e niveau), wat leuk voetbal liet zien... Man. City dezelfde zeperd tegen een "kleintje" namelijk met 0-2 Middlesbrough, speelt intussen ook alweer een paar jaar in de championship. Allebei dus op eigen veld weggezet, FA cup is altijd spektakel :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zeer terecht de deksel op de neus voor Mourinho in mijn ogen. Chelsea met zulke geweldige voetballers alweer in de antivoetbal modus. Mourinho heeft daar natuurlijk een geschiedenis mee, hij liet zelfs Real Madrid defensief voetbal spelen maar zoals gister, tegen 10 man, is gewoon beschamend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat heeft Chelsea gedaan dan Renato?
Engelse voetbal flink aan het wegzakken, zoals het er nu uitziet geen ploegen door deze ronde.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nu allemaal:
Hij is een .... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over het resultaat valt niet te twisten maar wat vermoord Mourinho het voetbal. Ik vind het eigen schandalig zoals zijn ploegen spelen. Het vermoordde Real en doet hetzelfde nu met Chelsea. Als zelfs Eden Hazard tegen de eigen 16 aan speelt... Eindigt tegen Manchester United met 5 verdedigers en 3 defensieve middenvelders.
Ik begrijp dat men in Londen erg blij zal zijn met het kampioenschap en dat Mourinho als club- en cultheld daar niet stuk kan. Maar voor mij als voetballiefhebber is een ploeg onder Mourinho toch een faillissement voor het voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie kijkt beloond dit voetbal, laat het links leggen omdat ik liever iets anders met mijn tijd doe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 23:46 schreef VVout het volgende:Wie kijkt beloond dit voetbal, laat het links leggen omdat ik liever iets anders met mijn tijd doe. Ik wou graag United zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikking die MOurinho..
95 minuten verdedigen, schoppen en zaniken en zeiken, en dan de 0-0 vieren als een overwinning van de Champions league..
Wat een achterlijke vent, verpest echt het hele voetbal.. Zo zonde van al die goede voetballers.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wou je graag zie zeker :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen lekker in de kroeg hier kijken naar de kampioenswedstrijd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nemen ze vandaag de bus weer mee op het veld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, wat ik eerder al schreef; met resultaat valt niet te twisten... maar het doet echt pijn aan de ogen. En dat met zoveel kwaliteit in de ploeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppaaaaaaaaaa champions..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben ik nou serieus de enigste die blij is dat we kampioen zijn..😳 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Taalnazi..ik ben niet hoogbegaafd he Co.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat maakt mij hij nou uit wie er kampioen in Engeland/Duitsland/Spanje/where ever wordt. Het boeit mij echt geen zak. Van al die buitenlandse clubs heb ik alleen een klein beetje een zwak voor Liverpool. Maar zelfs dat doet mij vrij weinig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat kan, de een heeft dat wel de andere niet.. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Lollerpool, ordinair volksclubje dat eveneens met poen smijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind je een fijne vent, maar niet wat Chelsea betreft... Dan gaan al mijn haren overeind staan.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan heb je een aardig gazonnetje op je rug zeker..? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er staat niet dat er meer haren komen, ze gaan gewoon allemaal overeind staan..:-) |
|
|
|