|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker hoor, leuk om te kijken Newcastle. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-1 gaat spannend worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Newcastle heeft er voor geknokt en de wedstrijd was leuk om te zien, ook hoe Chelsea terug komt. Gewoon fijn om z'n bevlogen wedstrijd te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 20:43 schreef VVout het volgende:Newcastle heeft er voor geknokt en de wedstrijd was leuk om te zien, ook hoe Chelsea terug komt. Gewoon fijn om z'n bevlogen wedstrijd te kijken. Krul ging aardig in de fout bij de 2-2 zeg.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, zijn verdediging ging in de fout. Er loopt niemand mee. Hij stapt uit en kan dan niets meer door de speler die voorlangs kruist. Daar had een speler van Newcastle bij moeten zitten. Ik denk niet dat je die goal Krul mag aanrekenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 21:58 schreef Eide het volgende:[..] Nee, zijn verdediging ging in de fout. Er loopt niemand mee. Hij stapt uit en kan dan niets meer door de speler die voorlangs kruist. Daar had een speler van Newcastle bij moeten zitten. Ik denk niet dat je die goal Krul mag aanrekenen. Afgezien van dat zat ie er behoorlijk naast.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet ergens voor kiezen, in een flits. Kan je ook precies verkeerd doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het gaat ze niet voor de wind? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Cheal$$$ie is aardig aan het devalueren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Staat die club ook weer eens waar het hoort.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mourinho 1 trick pony. Ultra defensief en dan zelf rekenen op een briljante inval. leuk zolang je btrouwbaar stabiel bent achterin... maar zodra dat niet het geval is wordt je ontmaskert. En Mourinho heeft al vaker bewezen niet in staat te zijn zijn elftallen tactisch echt om te gooien. Conservatief is alles wat hij kan en/of durft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 23:10 schreef Eide het volgende:Mourinho 1 trick pony. Ultra defensief en dan zelf rekenen op een briljante inval. leuk zolang je btrouwbaar stabiel bent achterin... maar zodra dat niet het geval is wordt je ontmaskert. En Mourinho heeft al vaker bewezen niet in staat te zijn zijn elftallen tactisch echt om te gooien. Conservatief is alles wat hij kan en/of durft. Komt nog wel terug. Zal wel 4e worden uiteindelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Oh vast wel. Er loopt kwaliteit zat. Maar zo hielp "the special one" Madrid ook al naar de klote. En hij mag zich enorm speciaal vinden, maar hij mag de schoenveters van echte grootmeesters als Guardiola, Ferguson en Hitzfeld nog niet strikken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 00:30 schreef Eide het volgende:[..] Oh vast wel. Er loopt kwaliteit zat. Maar zo hielp "the special one" Madrid ook al naar de klote. En hij mag zich enorm speciaal vinden, maar hij mag de schoenveters van echte grootmeesters als Guardiola, Ferguson en Hitzfeld nog niet strikken. Guardiola vind ik anders helemaal niet zo fantastisch bij Bayern, Hitzfeld ken ik niet echt. Mourinho vind ik juist een hele goede coach, denk niet dat andere Managers met Porto en Inter de Champions League hadden gewonnen de seizoenen dat hij er zat. Fantastische manager om je aan de top te krijgen, om er te blijven is echter een ander verhaal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een echt goede manager kan ook met tactische verrassingen komen en z'n elftal anders laten spelen als daar om gevraagd wordt. Hij laat al z'n elftallen exact hetzelfde spelen en koopt de spelers bij elkaar om dat te kunnen. Hij is blijkbaar een goede motivator maar ik vind het verre van een complete coach en dus geen hele goede.
Guardiola is op basis van aanhoudend fantastische resultaten, aantrekkelijk voetbal en zijn uitstraling sowieso een pak beter vind ik. Hitzfeld is een waanzinnig goede tacticus. Werd bij Dortmund en bij Bayern kampioen en won met beide de Champions League. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorlopig mag Mourinho nog blijven, kan ie nog een paar keer onderuit gaan. Ik zie het niet meer goed komen met hem, voelt zich benadeeld door iedereen, dat kan toch niet want hij is de beste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou alweer verloren, gaat echt slecht daar. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hulde goal line technoglogy |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Betere kwaliteit:
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Idd, heb die van mij maar weggehaald. Maar wat een lucky van West ham dat die camera daar nu hangt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De tussenstand in die GIF bevalt me niks.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mourinho ontslaan zou Chelsea 30 miljoen pond kosten: Artikel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Mourinho is ontslagen volgens talloze voetbalgerelateerde Twitteraars. Nog niet bevestigd door Chelsea trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik las net ook dat ie ontslagen is. Hiddink zou in beeld zijn om het seizoen af te maken. Chelsea zou alles op alles willen zetten om Guardiola binnen te halen, en die zou volgens de media afgelopen week in Muchen kenbaar hebben gemaakt dat ie na dit seizoen stopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hiddink heeft een beter puntengemiddelde dan Mourinho. Zou leuk zijn als Hiddink daar nog even komt te zitten, Chelsea is toch al niet meer te redden. Als Hiddink komt, dan zullen de onderhandelingen met Guardiola wel van start gaan, ongeveer zo:
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ja.. Hij krijgt wel ff 30 miljoen mee hoorde ik op de radio.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nee, man. Ze zijn uiteindelijk gezamenlijk tot dit besluit gekomen. Waardoor ze niet de volle afkoopsom hoeven te betalen. Chelsea betaalt nu wekelijks 250.000 totdat hij een nieuwe baan vind. Met een maximum van 10 miljoen. Is alsnog zat geld natuurlijk. Maar scheelt weer heel wat centjes voor Abramovich.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wekelijks 250.000. Ik zou er als jaarsalaris ook wel mee instemmen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 16:05 schreef remco k het volgende:Ik las net ook dat ie ontslagen is. Hiddink zou in beeld zijn om het seizoen af te maken. Chelsea zou alles op alles willen zetten om Guardiola binnen te halen, en die zou volgens de media afgelopen week in Muchen kenbaar hebben gemaakt dat ie na dit seizoen stopt. Guerdiola maakt vandaag na de wedstrijd bekend wat hij gaat doen, de rest zijn Bildzeitung speculaties. Ik vermoed wel dat hij wat anders gaat doen omdat er van die zelfde pleerol al geruchten zijn dat Ancelottie naar Bayern zou gaan. Maar goed over een paar uurtjes zullen we het horen. |
|
|
|