|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
OldFey
|
|
|
quote: Eerlijk is eerlijk, een schitterende vlag. Maar je zal in alle eerlijkheid moeten toegeven dat een club als Chelsea, met ik dacht ongeveer zo'n 60 contractspelers, waarvan een niet onbelangrijk deel al op heel jonge leeftijd is 'weggeplukt' bij onder andere Feyenoord, in het belang van met name het Nederlandse voetbal, niet goed bezig is. Een andere vraag is overigens, wat Feyenoord in een dergelijke riante situatie zou doen ???......en of ik het zelf (heel hypocriet) toch ook niet 'onprettig' zou vinden om daardoor altijd aan de top te kunnen meedraaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:38 schreef OldFey het volgende:[..] Eerlijk is eerlijk, een schitterende vlag. Maar je zal in alle eerlijkheid moeten toegeven dat een club als Chelsea, met ik dacht ongeveer zo'n 60 contractspelers, waarvan een niet onbelangrijk deel al op heel jonge leeftijd is 'weggeplukt' bij onder andere Feyenoord, in het belang van met name het Nederlandse voetbal, niet goed bezig is. Een andere vraag is overigens, wat Feyenoord in een dergelijke riante situatie zou doen ???......en of ik het zelf (heel hypocriet) toch ook niet 'onprettig' zou vinden om daardoor altijd aan de top te kunnen meedraaien. Chelsea is een complete gedaanteverwisseling ondergaan met die Rus, had het ook anders willen zien, club zit in mijn hart al van voor dat die Rus kwam..
Ik zie Feyenoord niet in die situatie komen, hoewel als er een zak geld op tafel was gegooid ten tijde dat we financieel aan de afgrond stonden hadden ze het mogelijk gedaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onbegrijpelijk... Een prima voetballer hoor. Maar nog ver weg van de 10 beste spelers van de wereld.. En dan zel roepen dat je vlak achter Messi en Ronaldo zit.. Hoezo misplaatste arrogantie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Loic Remy: Exclusive first interview
(http://youtu.be/Mqiee7imILo)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Slim van Arsenal om hem te laten lopen, Sanogo is veel beter... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jonguh niet zo naïef..d:-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Naief? ik heet geen Arsene Wenger... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Chelsea verlengt contract van Courtois
Thibaut Courtois heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij Chelsea. De Belgische doelman kreeg een nieuwe verbintenis voor vijf jaar.
The Blues verhuurden Courtois de laatste drie seizoenen aan Atlético Madrid. Daar groeide hij uit tot één van de beste keepers ter wereld. Bij zijn terugkeer in Londen slaagde hij er meteen in om de ervaren Petr Cech uit de basis te spelen.
Chelsea beloonde de Belg daarom met een nieuw contract. "Ik ben hier erg blij mee. Mijn toekomst was al goed geregeld, maar het is goed om te weten dat ik hier de komende vijf seizoenen blijf. Nu kan ik me concentreren op de komende duels", reageerde Courtois op de officiële website van zijn club.
Vaste waarde Thibaut Courtois maakte in 2011 de overstap van Racing Genk naar Stamford Bridge. De 22-jarige international werd meteen verhuurd aan Atlético Madrid, waarvoor hij in totaal 154 officiële wedstrijden zou keepen. Hij won met die club de landstitel, Copa del Rey, Europa League en de Europese Super Cup.
Ook bij het nationale team van België is Courtois inmiddels uitgegroeid als een onbetwiste basisspeler. Mede dankzij hem haalden de Rode Duivels deze zomer op het WK in Brazilië de kwartfinales. Daarin was Argentinië met 1-0 te sterk. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mourinho gaf me geen hand, maar ik ben vast niet de enige'
Swansea City neemt het zaterdag op tegen Chelsea en in Engeland wordt al uitgekeken naar de ontmoeting tussen managers Garry Monk en José Mourinho. De vorige keer dat de twee elkaar troffen, was dat geen gezellige aangelegenheid. Swansea-manager Monk kijkt desondanks uit naar de ontmoeting met Mourinho.
Na afloop van de vorige ontmoeting gaf Mourinho me geen hand, maar ik ben vermoedelijk niet de enige die dat is overkomen. Het is niet erg, begint Monk zijn verhaal in gesprek met de Engelse media. Ik vind echter dat je na afloop altijd een hand moet schudden, om dingen af te ronden. Natuurlijk schud ik zaterdag weer zijn hand.
Mourinho is een topmanager, iemand die gerespecteerd wordt in de voetballerij. Hij heeft veel prijzen gewonnen op het allerhoogste niveau, hij heeft een legendarische status. Hij heeft bij de grootste clubs gewerkt en voor mij is hij iemand om tegen op te kijken, aldus Monk. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mourinho gaf me geen hand, maar ik ben vast niet de enige'
Swansea City neemt het zaterdag op tegen Chelsea en in Engeland wordt al uitgekeken naar de ontmoeting tussen managers Garry Monk en José Mourinho. De vorige keer dat de twee elkaar troffen, was dat geen gezellige aangelegenheid. Swansea-manager Monk kijkt desondanks uit naar de ontmoeting met Mourinho.
Na afloop van de vorige ontmoeting gaf Mourinho me geen hand, maar ik ben vermoedelijk niet de enige die dat is overkomen. Het is niet erg, begint Monk zijn verhaal in gesprek met de Engelse media. Ik vind echter dat je na afloop altijd een hand moet schudden, om dingen af te ronden. Natuurlijk schud ik zaterdag weer zijn hand.
Mourinho is een topmanager, iemand die gerespecteerd wordt in de voetballerij. Hij heeft veel prijzen gewonnen op het allerhoogste niveau, hij heeft een legendarische status. Hij heeft bij de grootste clubs gewerkt en voor mij is hij iemand om tegen op te kijken, aldus Monk. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Diego Costa | Chelsea FC | The Beginning 2014/15
Diego Costa bleek een schot in de roos gebleken voor Chelsea. De Spanjaard werd voor veel geld overgenomen van Atlético Madrid, maar maakt zijn hoge transferwaarde in de beginweken van het seizoen meer dan waar.
(http://youtu.be/8ttXXY6aM9M) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nieuwbakken Chelsea-ster lijkt fit voor 'papieren topper' tegen Swansea City
Chelsea rekent zaterdag in het rechtstreekse duel met Swansea City om de koppositie van de Premier League op Diego Costa. De Spaanse spits liep vorige week bij de nationale ploeg een hamstringblessure op en miste daardoor de eerste EK-kwalificatiewedstrijd, tegen Macedonië (5-1).
Diego Costa werkte deze week in Londen aan zijn herstel. "Hij heeft hard gewerkt met de medische staf", zei trainer José Mourinho vrijdag op het wekelijkse moment met de pers. "Er is een kans dat hij zaterdag kan spelen.'' De geboren Braziliaan was in de eerste drie competitiewedstrijden al goed voor vier doelpunten."
Chelsea en Swansea City hebben beide de maximale score van negen punten en zijn daarmee koplopers van de Premier League. Er mag dan ook gesproken worden van een 'papieren topper'. "Swansea heeft op Old Trafford al gewonnen van Manchester United, dus we moeten op onze hoede zijn", zei Mourinho. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Fenomenaal die Diego Costa... wat een beest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Das inderdaad een beest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:51 schreef Peterhs het volgende:[..] Zekers. Hier zijn in ieder geval nog minimaal 2 mensen die wat posten. Nou ja eentje die af en toe flauw reageert en eentje die alleen voor zichzelf al die doelloze berichten post. In jou topics die je beide onderdelen zelf in je eentje. Das helemaal gezellig. We hebben een echte criticus hier :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Peter al een tijdje niet meer gespot, zou toch wel goed gaan met hem..(?) |
|
|
|