|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax contracteert Nick Viergever (Ajax Clubsite)
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou dit echt als opvolger van Moisander zijn of zou Frank zijn twijfel hebben bij Mike van der Hoorn? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu nog een ander wat mij betreft voor Duarte en Bazoer doorschuiven of Mokotjo halen. Buitenspeler voor rechts erbij en klaar |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind dit een goede ontwikkeling. Omdat ik persoonlijk voorstander ben van spelers die ervaring hebben en hebben laten zien dat ze op niveau kunnen spelen. Mijn vraagtekens zijn bij diverse spelers van Ajax die vorig jaar niet overtuigd hebben, of duidelijk te wisselvallig waren.
Die wisselvalligheid moet er uit, wanneer dan bepaalde spelers niet overtuigend zijn. Vervangen en verkopen. Het verbaast me dat hier diverse mensen zijn die achterom blijven kijken en zeggen van ja maar we hebben ook nog....
Wanneer je Ajax weer naar een hoger niveau wilt hebben, moet je afscheid nemen van spelers die structureel niet overtuigen. Ajax mag best wat harder zijn en meer eisend zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 16:35 schreef Loetje het volgende:Zou dit echt als opvolger van Moisander zijn of zou Frank zijn twijfel hebben bij Mike van der Hoorn? Van der Hoorn is voor rechts, Viergever links. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit betekent trouwens wel dat Moisander vertrekt. Vind het alleen jammer misschien dat er nu geen vrij baan is voor Denswil, hoewel concurrentie wel goed is. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jammer.......niks jammer. Denswill heeft vorig jaar ook diverse keren niet overtuigd en fouten gemaakt. Ajax heeft teveel spelers van best aardig, maar...
Daar moet Ajax vanaf. Ik zie Ajax niet snel 5 miljoen en meer aan spelers uitgeven. Ook al zou ik persoonlijk ook meer geld uitgeven voor kwalitatief betere spelers. Dat doe ze niet, dat weten we nu wel. En met de vele spelers van vorig jaar die wisselvallig waren ga je de oorlog zeker niet winnen.
We zitten toch niet op een herhaling van vorig jaar te wachten...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 17:00 schreef Bobby1972 het volgende:Jammer.......niks jammer. Denswill heeft vorig jaar ook diverse keren niet overtuigd en fouten gemaakt. Ajax heeft teveel spelers van best aardig, maar... Daar moet Ajax vanaf. Ik zie Ajax niet snel 5 miljoen en meer aan spelers uitgeven. Ook al zou ik persoonlijk ook meer geld uitgeven voor kwalitatief betere spelers. Dat doe ze niet, dat weten we nu wel. En met de vele spelers van vorig jaar die wisselvallig waren ga je de oorlog zeker niet winnen. We zitten toch niet op een herhaling van vorig jaar te wachten...... Denswil is pas 21, komt net kijken en is geen basisspeler. Groot talent, maar dat betekent niet foutloos. Dat hoort er nu eenmaal bij en dat is een groeiproces. Wanneer je hem juist geen vertrouwen geeft, wordt hij ook niet snel beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zozo die had ik niet zien aankomen.. Moisander zal dan wel vertrekken..
Prima voor de concurrentie met Denswill..
Een zeer daadkrachtig TH bij Ajax.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Had destijds Viergever liever zien komen ipv Moisander en dus een goede aankoop wat mij betreft! Bovendien lopen naar mijn weten, de onderhandelingen met Denswil erg stroef en zou het zomaar kunnen zijn dat er afscheid genomen gaat worden??? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 17:25 schreef remco k het volgende:Zozo die had ik niet zien aankomen.. Moisander zal dan wel vertrekken.. Prima voor de concurrentie met Denswill.. Een zeer daadkrachtig TH bij Ajax.. Nee ik zag hem ook niet aankomen.. Zo zie ik het graag Moisander zal dan inderdaad wel vertrekken. Viergever lijkt me een prima opvolger |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad ik ben zeer verrast 24 jaar en al best veel ervaring ook op europeesch niveau, en voor een koopje. Geen verkeerde als linker CV of als LB op te stellen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Daadkrachtig ja, ik zeg zeker niet dat Denswill weg moet. Maar er moet meer evenwicht komen. En met concurrentie is niks mis.
Marc lijkt geleerd te hebben van zijn traagheid van vorig seizoen. En ook dat is positief......op naar de volgende aankopen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 17:54 schreef Stanley het volgende:Had destijds Viergever liever zien komen ipv Moisander en dus een goede aankoop wat mij betreft! Bovendien lopen naar mijn weten, de onderhandelingen met Denswil erg stroef en zou het zomaar kunnen zijn dat er afscheid genomen gaat worden??? Ondanks dat ik Denswill een geweldig talent vind dat er mits de juiste instelling echt wel gaat komen. Zou ik dat wel een mooi signaal vinden..
Doe je moeilijk?? Prima toch, 10 anderen voor jou plek...
Ik hou er wel van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 18:05 schreef Bobby1972 het volgende:Daadkrachtig ja, ik zeg zeker niet dat Denswill weg moet. Maar er moet meer evenwicht komen. En met concurrentie is niks mis. Marc lijkt geleerd te hebben van zijn traagheid van vorig seizoen. En ook dat is positief......op naar de volgende aankopen.... Dat roep ik hier al jaren.. Ook daar moeten ze leren. Voor alles en iedereen is het nieuwe beleid nieuw.. Iedereen moet leren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 spelers gehaald voor het eerste elftal nog voor dat het WK begonnen is.. En eigenlijk zelfs 5 met vd Hoorn en Duarte die beide ook gehaald zijn voor de breedte of komend seizoen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet selectiever zijn en meer eisend t.a.v. haar spelers. Het nieuwe seizoen moet vooral beter worden. Dus moet je het anders doen. Niemand heeft een vaste plaats. De beste spelers staan in het veld en er mag best meer van ze verwacht worden. Concurrentie houdt iedereen scherp. Daarom hoop ik om meer aankopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Dit zegt alles over het vertrouwen in denswil of het mogelijk niet heel het seizoen fit kunnen zijn van boilesen |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Dit zegt alles over het vertrouwen in denswil of het mogelijk niet heel het seizoen fit kunnen zijn van boilesen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Met aankopen doel ik op spelers die al diverse jaren veel wedstrijden gespeeld hebben. Talenten en eigen jeugd hebben we meer dan genoeg.
Er moet meer balans en rust komen. En daarvoor is ervaring nodig..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het afwachtende ( waar ik een broertje dood aan heb) van vorig jaar heeft duidelijk negatief uitgepakt. Nu tijd om het anders te doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 18:51 schreef Bobby1972 het volgende:Met aankopen doel ik op spelers die al diverse jaren veel wedstrijden gespeeld hebben. Talenten en eigen jeugd hebben we meer dan genoeg. Er moet meer balans en rust komen. En daarvoor is ervaring nodig..... Aha je bedoeld Hupperts.....;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nee man.......Messi.......spits met ervaring. Doe mu die mar! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Denk dat De Boer blijft. Weet niet of al deze spelers het zullen redden bij ons, maar daadkracht kan de doorslag geven voor de trainer. Geld maakt geld...... Hoeven nu niet eerst te verkopen voordat er geinvesteerd wordt. Groot voordeel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 18:52 schreef Bobby1972 het volgende:Het afwachtende ( waar ik een broertje dood aan heb) van vorig jaar heeft duidelijk negatief uitgepakt. Nu tijd om het anders te doen. Inderdaad en nu doen ze er gelijk wat aan.. Mooi om te zien. Dat zegt toch dat de ambitie er is om beter te worden en vooruit te gaan. Viergever lijkt me ook gewoon een goede aankoop 24 jaar redelijk wat eredivisie ervaring en nog wat Europees ja ik ben er tevreden mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 18:52 schreef Bobby1972 het volgende:Het afwachtende ( waar ik een broertje dood aan heb) van vorig jaar heeft duidelijk negatief uitgepakt. Nu tijd om het anders te doen. Het heeft heel goed uitgepakt zelfs. in een tussenjaar kampioen worden. Veel nieuwe jongens de kans geven.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zou dit ook wat te maken kunnen hebben met Denswil die tot dusver niet wil bijtekenen ? Prima aankoop wat mij betreft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 16:38 schreef Loetje het volgende:Nu nog een ander wat mij betreft voor Duarte en Bazoer doorschuiven of Mokotjo halen. Buitenspeler voor rechts erbij en klaar Mokotjo????? Middelmatig en zeker niet goed genoeg voor Ajax. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goede aankoop, dit is opvolger Poulsen en Moisander in een. Kan cvm, lb en cv spelen. Prima breedteaankoop. Ook goed voor concurentie van Denswil. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond hem anders dit seizoen een van de beteren van de ED.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent in de war met Mokthar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die was een half seizoen bij Zwolle toch?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep en daarna naar tukkerland.....vindt het wel een goeie speler |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja................. zegt genoeg over deze competitie denk ik? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Iets langer dan een half jaar hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Middelmatig? Haalde elke week een 7. Speelde wekelijks goed en kan je prima gebruiken. Is geloof ik of transfervrij of kost amper iets en Poulsen stopt. Zit nog zat potentie in. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Deze topic gaat niet over Mokotjo maar over de aankoop van Nick Viergever. Ik ben erg blij verrast met deze aankoop. Marc heeft in tegenstelling tot afgelopen seizoen heel snel gehandeld. Hij is Pisvee weer een stap voor geweest (net als bij Zivkovic). Hulde Marc! Deze aankoop kan niet anders betekenen, dan dat Moisander vermoedelijk naar Engeland gaat (Fulham of Everton). Bovendien was het technisch hart het beu om nog langer te wachten op de contractverlenging van Denswil. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja dat zeker. Is wel leuk opgevallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou kunnen.. Is wel en moderne speler, veel power en een prima techniek, voetbalt altijd vooruit..
Zeg niet dat Ajax hem moet halen hoor, we hebben Blind en ik denk dat Bazoer er komend seizoen bijkomt op die positie.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 10:57 schreef Loetje het volgende:[..] Middelmatig? Haalde elke week een 7. Speelde wekelijks goed en kan je prima gebruiken. Is geloof ik of transfervrij of kost amper iets en Poulsen stopt. Zit nog zat potentie in. Die ligt nog 2 jaar vast in Zwolle. dus die gaat wel wat kosten.
daarnaast hebben we nu Viergever die op de CVM plek kan spelen dus is dat niet meer nodig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 10:57 schreef Loetje het volgende:[..] Middelmatig? Haalde elke week een 7. Speelde wekelijks goed en kan je prima gebruiken. Is geloof ik of transfervrij of kost amper iets en Poulsen stopt. Zit nog zat potentie in. Kom op man, we zeiken onze eigen spelers af en gaan dit soort spelers halen? Leuk dat ie het bij Zwolle goed doet, maar Ajax vraagt wel wat meer! Daarnaast geen enkele Europese ervaring en ook weer zo'n lichtgewichtje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kom op man, we zeiken onze eigen spelers af en gaan dit soort spelers halen? Leuk dat ie het bij Zwolle goed doet, maar Ajax vraagt wel wat meer! Daarnaast geen enkele Europese ervaring en ook weer zo'n lichtgewichtje. Een lichtgewicht is het niet en is veel te goed voor Zwolle. Hij kan een stap hoger aan en zou ij eerste instantie een prima backup van Blind zijn. Er waren meerdere aankopen die geen ervaring hadden. Dus dat slaat nergens op. Volg hem beter voor je met al deze conclusies komt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:01 schreef Loetje het volgende:[..] Een lichtgewicht is het niet en is veel te goed voor Zwolle. Hij kan een stap hoger aan en zou ij eerste instantie een prima backup van Blind zijn. Er waren meerdere aankopen die geen ervaring hadden. Dus dat slaat nergens op. Volg hem beter voor je met al deze conclusies komt. Kwam toch van Feijenoord die gast ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat ik wil zeggen....eerst heb je Ajax, dan een hele tijd niets....dan heb je Feijenoord, daarna weer een hele tijd niets.....en dan krijg je bagger, dus theoretisch zou hij(Mokotjo) terug naar Feijenoord moeten....logisch toch ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:01 schreef Loetje het volgende:[..] Een lichtgewicht is het niet en is veel te goed voor Zwolle. Hij kan een stap hoger aan en zou ij eerste instantie een prima backup van Blind zijn. Er waren meerdere aankopen die geen ervaring hadden. Dus dat slaat nergens op. Volg hem beter voor je met al deze conclusies komt. Nee hem kopen en na een kwart jaar constateren dat hij niet de juiste aankoop is en hem dan weer gaan afzeiken! Ajax moet niet naar dit soort middelmaat kijken! Overigens, als hij veel te goed is voor Zwolle waarom hoor ik dan weinig nieuws over hem? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, een oud-kakkie! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat ik wil zeggen....eerst heb je Ajax, dan een hele tijd niets....dan heb je Feijenoord, daarna weer een hele tijd niets.....en dan krijg je bagger, dus theoretisch zou hij(Mokotjo) terug naar Feijenoord moeten....logisch toch ?? Ja en laat hem daar gelijk blijven! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik best....ik heb liever Moktar |
|
|
|