|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:03 schreef NatjosFC het volgende:[..] Denk je dat Khedira een goede is voor Arsenal? zijn juist een speler nodig die het vuile werk doet, Zoals Bender of Schneiderlinn, Khedira is wat meer aanvallend ingesteld. Ik denk dat Khedira dat wel kan.. Vind hem er hard zat voor, zal wel in positie moet blijven.. Dat heeft hem ook bij Madrid de kop gekost denk ik.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: kan me vaag wat herinneren van Chelsea-Arsenal vorig jaar... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Khedira dat wel kan.. Vind hem er hard zat voor, zal wel in positie moet blijven.. Dat heeft hem ook bij Madrid de kop gekost denk ik.. ben bang dat hij dat juist niet doet, waardoor er nog niemand is die laatste linie beschermt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hopen dat Campbell nog invalt... had een goede voorbereiding, net als Sanogo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Chambers speelt sterk zeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
typische Chelsea spits die Ba |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een kansen zeg dat besiktas.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Arsenal moet toch veel beter kunnen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Giroud speelt erg erg matig... zou nu graag Sanago in de spits zien... Ox op rechts... of Campell in de spits |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sánchez terecht gewisseld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ramsey gaat geen kindjes meer maken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heeft ie eigenlijk een vriendin? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ja dus... en nu rood.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dom van hem, wel erg makkelijk gegeven, iedereen houd zo'n beetje vast.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wenger... nu zakelijk...
Counteren met Cambell... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blond....inleveren..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word thuis minimaal twee keer scoren Natjos.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom?
de klassieke 'one nil to the Arsenal' is ook voldoende. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben er vandoor, moet gaan werken, goede avond.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: mooie tijd...
werk ze! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
was um nog bijna...
raar dat Campbell ofzo niet komt... Giroud is op en met het oog op zaterdag niet te veel kracht verliezen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
beetje jammer dit... Jammer dat Ox niet scoort, maar het spel moet veel en veel beter!
nu door naar Real - atletico |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Arsenal have made a dramatic last-minute intervention to try and hijack Chelsea's bid to sign Loic Remy by also triggering the £10.5million buy-out clause in the striker's contract at Queen's Park Rangers. However sources close to Chelsea remained extremely confident last night that Arsenal had left it far too late and that Remy would still decide to join Jose Mourinho's side. It is understood the deal to move to Chelsea is close to being confirmed. Mourinho has identified Remy as a replacement for Fernando Torres who is joining AC Milan on a two-year loan deal that will see out his contract at Stamford Bridge. Chelsea have no concerns over Remy's medical records - which are thought to have scuppered his move to Liverpool - and have agreed personal terms with the 27-year-old. Arsenal's late intervention is curious given they could have made a move earlier than now and especially after Olivier Giroud's injury that has ruled him out until the end of the year. Remy would probably be offered more first-team football at Arsenal but Chelsea are confident he will join them.
Bron: The telegraph |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gunners seal late Welbeck move
Arsenal have announced the signing of England international forward Danny Welbeck from Barclays Premier League rivals Manchester United for an undisclosed fee. The 23-year-old, who is currently with Roy Hodgson's national squad ahead of fixtures against Norway and Switzerland, has signed a long-term deal at the Emirates Stadium to become Arsene Wenger's fifth summer signing - with the deal announced almost two hours after the initial transfer deadline had passed.
Bron: Transfermarkt.Co.uk
Goede aankoop, speelde bij United vaak op de flank, maar in de wedstrijden dat hij als spits speelde wist hij vaak te scoren. Als je naar zijn statistieken kijkt als spits bij United heeft hij in 14 wedstrijd 9 goals + 4 asists... Wordt nog een topaankoop dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat heeft arsenal gedaan vanmiddag maatje..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dikke pret, wat een mannetje die WengerT hahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De grootste mislukkeling van de PL toch d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Oh...
Kom je terug wanneer chelsea een gouden BPL wint?!? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gibbs en Podolski scoren tijdens zakelijke zege Arsenal in Brussel.
1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Monaco gaat beter met zijn kansen om.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Trieste club, en de belichaming van het anti voetbal dat Mourinho gewoon WIL spelen..
Hij heeft namelijk de selectie ervoor om aanvallend 4-3-3 te spelen met balbezit en attractief spel..
Maar dat wil hij niet, hij wil het voetbal verpesten, en dat lukt hem aardig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Southampton, Villa vroeger Liverpool dat kan ik begrijpen maar zal nu echt niets met een van deze twee clubs kunnen hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap ik ben ook al heel lang Chelsea fan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was ik ook voordat die Rus er zich mee ging bemoeien, vooral de tijd met Gullit vond ik de ploeg reuze interessant. |
|
|
|