|
|
de bluffer
|
|
|
74e minuut 3-4 nu uitlopen of vast houden die stand |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
... Kenne we niet een de bluffer vragen&opmerkingen topic openen ofzo dat ie daar terecht kan met alles net als piet zn mening topic. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gefeliciteerd de gehele selectie en staf met het winnen van de beker finale tegen AZ
Rick Dekker wat een mooi afscheid jammer dat je moet vertrekken van mij mag je de beker meenemen dat heb jij wel verdiend succes verder bij PEC Zwolle |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gun je Rick dat niet KENNER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee uit het oog uit het hart zeg maar, en die prijs is van de jeugd en niet van hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 16:42 schreef Sensi het volgende:... Kenne we niet een de bluffer vragen&opmerkingen topic openen ofzo dat ie daar terecht kan met alles net als piet zn mening topic. Goed plan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee uit het oog uit het hart zeg maar, en die prijs is van de jeugd en niet van hem.. De jongens krijgen ook allemaal een prijs laat dan de aanvoerder de grote prijs meenemen de club heeft er toch niks aan, de jongens hebben het gedaan toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De jongens ja niet Karsdorp alleen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En nu het toernooi in Terborg en later in Durban (Zuid Afrika) nog winnen dan is het jaar goed geslaagd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou er als ik jou was alvast topics voor openen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vergeet dan niet gelijk de toernooien in Brescia, Wormeveer, Europoussins in Frankrijk, Nuenen, Boetebach en weet ik niet waar allemaal nog voor de andere teams he. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik ga nu een weekje toernooien kijken |
|
|
|