|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Stam en Ulderink trainers Jong Ajax (Ajax Clubsite)
|
|
|
remco k
|
|
|
Een prima ontwikkeling..
Lijkt me een toptrainer in wording, had bij Pec al sterk het vermoeden dat Stam aardig wat te zeggen had daar..
Wat vind de rest hiervan?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goede zaak! Ervaring blijft behouden en met ex verdedigers aan het roer, is het niet voor niets dat wij al een paar seizoenen de minste tegengoals hebben. Aanvallen begint tenslotte met verdedigen;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal mee eens.. En ik zie in Stam ook wel een toekomstig trainer. Misschien volgend seizoen wel de opvolger van de Boer.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 21:34 schreef remco k het volgende:Helemaal mee eens.. En ik zie in Stam ook wel een toekomstig trainer. Misschien volgend seizoen wel de opvolger van de Boer.. dat denk ik nou ook, al hoop ik dat Frank nog even blijft. Misschien dat hij over 2 jaar naar Barca kan als opvolger van die Luis Enrique... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een trainer in wording een man met persoonlijkheid gaat het redden als trainer |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
goeie keus ik denk dat ze stam alvast laten rijpen.ik zelf denk dat de boer nog 1a2 jaar bij ajax blijf en dat stam zijn opvolger wordt ik denk dat het zo gaat gebeuren |
|
|
|