|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax A1 landskampioen na zinderende ontknoping (ELF Voetbal)
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk eens aan..
Het vlaggenschip van de opleiding pakt de titel..
Een mooi resultaat..
Erg mooi dat de 15 jarige Dilrosun ( of zoiets) nu al belangrijk is..
Hopelijk gaan we van hem en een aantal anderen snel genieten in het eerste elftal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dat terwijl de halve of bijna hele A1 al op vakantie was. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
15 jaar pas die Dilrosun? man, dan ben je net een 1e jaars B-junior... weet je iets meer over hem? positie etc? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:15 jaar pas die Dilrosun? man, dan ben je net een 1e jaars B-junior... weet je iets meer over hem? positie etc? Das ook niet raar aangezien de halve a-selectie niet meespeelde ivm rust voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Das ook niet raar aangezien de halve a-selectie niet meespeelde ivm rust voor volgend seizoen. oh... maar 't betekent niet dat je der niks van kan natuurlijk als je gelijk scoort. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:15 jaar pas die Dilrosun? man, dan ben je net een 1e jaars B-junior... weet je iets meer over hem? positie etc? Donkere jongen, speelde ook al goed op de Aegon Future cup... Als ik het goed gezien heb is het een buitenspeler met een actie binnendoor en buitenom, veel techniek en snel..
Ik hoorde dat het een supertalent is.. Nu maar hopen dat ie echt zo goed blijkt en mentaal ook goed is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ben nu al benieuwd naar hem, heb helaas de hele Ageon cup gemist dit jaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer, speelde niet alles hoor, maar wat ik van hem zag vond ik het wel leuk om te zien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Technisch zeer begaafd. Kan goed buitenom en binnendoor. Goede schaar en ook nu al veel overzicht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het is en het blijft heel simpel:
Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!!! |
|
|