|
|
Nummer Zeven
|
|
|
27 jaar, goed rechterbeen. Kan een klootzak zijn en hier en daar een elleboogje uitdelen... Kopen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tuurlijk,altijd pakken zo'n buitenkansje!!! Babovic///held! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaan we weer pfff...zullen we ook maar Greene terughalen? Gaat weer nergens over. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stefan Babovic, door z'n pa gehaald, door z'n pa betaald, Stefan Babovic!!
De Baab//HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Pfff daar gaan we weer. Deze voetballer heeft geluk dat zijn Pa zo rijk is anders had hij nooit bij Feyenoord mogen spelen. Van alle Feyenoorders op het Middenveld mag hij nu nog niet de veters strikken pfff, stop met die Vent Ik herinner mij maar een ding dat is de rode kaart tegen 020, daardoor verloren wij die pot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:51 schreef ar het volgende:Gaan we weer pfff...zullen we ook maar Greene terughalen? Gaat weer nergens over. Charisteas |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BABOVIC JONGUHHH!!
Halen die gast, wat een topper!!!
BAAB///HERO!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt die LUL ook weer uit het stof gehaald ??? Triest toch ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Baap Door zijn pa gehaald ,door zijn pa betaald. Stefan Babovic.
Goed topic. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Baap Door zijn pa gehaald ,door zijn pa betaald. Stefan Babovic.
Goed topic. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
FENOMEEN!!!!!
BAAB//HELD!!!! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik vraag me nog steeds af waarom deze man als fenomeen wordt gezien? Kan iemand mij eens uitleggen waarom dit nou zo'n held is? Of is dat alleen maar omdat hij een keer zijn shirt heeft uitgetrokken voor het publiek.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2016 - 10:47 schreef feyenoord!!! het volgende:Ik vraag me nog steeds af waarom deze man als fenomeen wordt gezien? Kan iemand mij eens uitleggen waarom dit nou zo'n held is? Of is dat alleen maar omdat hij een keer zijn shirt heeft uitgetrokken voor het publiek.. Waarom zijn we in de Kuip toch altijd zo dol op die antihelden ? Zeg jij het maar hahaha.. Je moet zowiezo knettergek zijn om in dit topic een serieuze vraag te stellen 😉 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2016 - 17:56 schreef tomson het volgende:[..] Waarom zijn we in de Kuip toch altijd zo dol op die antihelden ? Zeg jij het maar hahaha.. Je moet zowiezo knettergek zijn om in dit topic een serieuze vraag te stellen 😉 Hahahaha, tsja, misschien ben ik dat ook wel, haha. In feite zijn wel allemaal knettergek..van Feyenoord dan in elk geval ;) Tsja, ook dat is een goede vraag. Is vaak een kwestie van gevoel. Maar persoonlijk heb ik dat bij Babovic nooit gehad haha. Wat overigens niet wil zeggen dat ik een topic als dit helemaal niet kan waarderen haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was pas echt huilen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat zijn we de afgelopen 3 jaar gelukkig zwaar ontgroeid.
Hopelijk blijvend!
Kom aan Dennis! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou moet je echt ophouden maatje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik weet niet anders als fan dat vele transfers voor betaald zijn door derden of via allerlij constructies,, je moest wat zonder geld,, nu zijn we met vrij grote stappen aan het opklimmen,, maar ook dan moet je echt voorzichtig zijn met je centjes,, het kan zo weer pleite zijn met een te hoge salaris budget of transfers,, hoop gewoon dat ze het onder controle houden wat niet meevalt als Nederlandse clubs die willen verassen ook buiten Nederland |
|
|
|