BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duitse en Engelse interesse Sigthórsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 03 juni 2014 - 17:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Duitse en Engelse interesse Sigthórsson (Ajax Showtime)

remco k
 remco k - zondag 08 juni 2014 - 01:26   quote  deeplink  
Nee en Narsing doet het zo goed.
nora
 nora - zondag 08 juni 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Ja Narsingh is gewoon een goede voetballer maar heeft de pech gehad dat hij een zware blessure opliep.Toen hebben die domme boeren Louis gehuurd en toen kreeg Narsingh nog maar weinig speelminuten toen hij hersteld was.Ik durf te voorspellen dat hij de nw rechterspits gaat worden van het ned/team, het is jammer dat hij niet naar Ajax is gegaan kan ook geweldig in de kleine ruimte spelen en een perfecte voorzet een van de weinigen in Nederland.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 juni 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 10:18 schreef nora het volgende:
Ja Narsingh is gewoon een goede voetballer maar heeft de pech gehad dat hij een zware blessure opliep.Toen hebben die domme boeren Louis gehuurd en toen kreeg Narsingh nog maar weinig speelminuten toen hij hersteld was.Ik durf te voorspellen dat hij de nw rechterspits gaat worden van het ned/team, het is jammer dat hij niet naar Ajax is gegaan kan ook geweldig in de kleine ruimte spelen en een perfecte voorzet een van de weinigen in Nederland.
Eens, goede voetballer......maar niet voor Ajax
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 08 juni 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 10:18 schreef nora het volgende:
Haha, Narsigh heeft een half jaar de tijd gehad voordat hij een blessure kreeg. Of zelfs een jaar. Nergens heeft hij een indruk achter gelaten dat hij het niveau van Heerenveen heeft mee genomen.

Het spel van Heerenveen en Ajax is niet met elkaar te vergelijken. Ook met Psv en Heerenveen is het spel niet met elkaar te vergelijken.

Ik kan het nog wel herinneren. Het is Ajax-Psv en Narsigh speelt zijn eerste topper(voor zijn blessure). Ajax wint verdient en Narsigh speelt als een natte krant. Hij speelde zo slecht dat het leek alsof er 12 Ajacieden en 10 Psv'ers op het veld stonden. Narsigh werd met 30% van stemmen gekozen tot man van de wedstrijd(Fox Sports of Eredivisie live).
remco k
 remco k - zondag 08 juni 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Hij heeft het bij het nl elftal erg goed gedaan voor zijn blessure.
nora
 nora - zondag 08 juni 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Als je tegen Ajax niet goed speelt wil niet zeggen dat je geen goede voetballer bent, ook Tadic speelt slecht tegen Ajax maar ik en niet alleen ik vind Tadic een goede voetballer en ik denk dat Narsingh het goed gaat doen als hij weer helemaal de oude is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 juni 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 19:23 schreef nora het volgende:
Als je tegen Ajax niet goed speelt wil niet zeggen dat je geen goede voetballer bent, ook Tadic speelt slecht tegen Ajax maar ik en niet alleen ik vind Tadic een goede voetballer en ik denk dat Narsingh het goed gaat doen als hij weer helemaal de oude is.
Inderdaad je kan iemand niet afrekenen op een half seizoen na
een blessure. Denk aan de Jong die heeft het dit seizoen ook
totaal niet laten zien. Maher kan ook nog goed komen al heeft dat niet met een blessure
te maken maar wel met een eerste seizoen.
Niet dat ik Narsingh heel graag zie komen hoor..
Kostic, Tadic, Lens, Chadli en zelfs Aissaidi zie ik liever komen.
Weet het zijn dure spelers dus 1 of 2 potentiële toppertjes
die op de scoutings lijstjes staan die ik niet ken heb ik ook vrede mer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 juni 2014 - 00:19   quote  deeplink  
Narsingh zou een geweldige versterking zijn voor ons Ajax...zie ik veel liever komen als Bojan...hij was de assistkoning van de eredivisie bij SC Heerenveen...een heerlijke buitenspeler...halen Ajax!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 10 juni 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2014 - 16:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
een paar jaar geleden had Heerenveen een aanval dat zeer goed liep.

Aisaddi, Dost en Narsigh. Een gevaarlijke aanval voor eredivisie begrippen.

Voor Heerenveen niet haalbaar om ze lang bij elkaar te houden.
De ze vertrokken om vervolgens te stranden.
Narsigh bij Psv, Aisaiddi bij Liverpool en Dost ergens in Duitsland.

Een ander voorbeeld, Ado had ook zo aanval als Heerenveen.
Kubik, Bulykin, Verhoek. Als trio sterk maar afzonderlijk zwak.
Zie daar, ik zie hun niet voetballen of de krant halen.

Als aanvaller is het belangrijk dat het klikt met de andere mede aanvallers en natuurlijk met de rest van het team. Met de gevoerde tactiek moet het ook klikken.

Sigthorsson is geen slechte spits maar het klikt niet met de buitenspelers en de gevoerde tactiek.

Sigthorson wil buitenspelers hebben die de achterlijn halen en een voorzet hebben.
Zodat hij kan opkomen bij de 1ste paal. Van rhijn en Schone zijn die types niet.
Boillissen wil ook vaak een vroege voorzet geven en fisher trekt standaard naar binnen met de bal. De sa heeft de actie wel in huis om de achterlijn te halen maar zijn voorzet is te voorspelbaar en te zwak.

Een ander soort voetbal, ja dat is te hoog gegrepen
Messi in een team stoppen met als tactiek afbraakvoetbal en lange halen snel thuis dat is niks voor messi. Messi wil de bal in zijn voeten niet op zijn hoofd.
+1
Om Machlas te laten renderen bij ons AJAX had je ook Curovic bij moeten kopen.-)

Het klopt helemaal wat je zegt PA. Ik ben er ook voor om echte buitenspelers op te stellen.
Een Narsigh bijvoorbeeld op rechts, en een Aisaidi op links zou een Sigtorson veel beter tot zijn recht laten komen.
Echter is dit wel een hele dure oplossing. Een goedkopere oplossing is Siggie verkopen met verlies en een Milik (waarvan je ook niets weet) terug halen. Op naar de CL.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 juni 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 12:15 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

+1
Om Machlas te laten renderen bij ons AJAX had je ook Curovic bij moeten kopen.-)

Het klopt helemaal wat je zegt PA. Ik ben er ook voor om echte buitenspelers op te stellen.
Een Narsigh bijvoorbeeld op rechts, en een Aisaidi op links zou een Sigtorson veel beter tot zijn recht laten komen.
Echter is dit wel een hele dure oplossing. Een goedkopere oplossing is Siggie verkopen met verlies en een Milik (waarvan je ook niets weet) terug halen. Op naar de CL.
Net of dit iets nieuws is.. Dit wordt al heel lang geroepen. Sigtorsson past
duidelijk niet in het systeem wat nu gespeeld wordt. Bij bv Groningen of
Heerenveen ect. daar komt hij in zijn kracht. Zeer dodelijk als hij ballen vanaf
de zijkant krijgt. Sigthorsson heeft het dit seizoen nog aardig gedaan en bij Ijsland ook.
Dus hoezo met verlies verkopen?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 10 juni 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net of dit iets nieuws is.. Dit wordt al heel lang geroepen. Sigtorsson past
duidelijk niet in het systeem wat nu gespeeld wordt. Bij bv Groningen of
Heerenveen ect. daar komt hij in zijn kracht. Zeer dodelijk als hij ballen vanaf
de zijkant krijgt. Sigthorsson heeft het dit seizoen nog aardig gedaan en bij Ijsland ook.
Dus hoezo met verlies verkopen?
We zullen afwachten wat Siggie nog gaat opbrengen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 juni 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Alles heeft te maken met in welk soort team je speelt en wat de gevoerde tactiek is.

Heerenveen en Groningen spelen anders en benaderen hun wedstrijden anders dan Ajax en Psv.

Narsigh en Oranje, Het kan aan mij liggen maar ik kan daar geen beelden bij bedenken. Teken dat hij niet heel goed speelde. Maar zoals ik al zei dat kan aan mij liggen. Wie speelde er op links en wie was de spits? Volgens mij gaat de aandacht naar de verdedigers dan naar hun uit en laten ze een onbekende narsigh links liggen.

Ik kan anders geen verklaring kunnen vinden dat narsigh voor zijn blessure niet in de buurt kwam van het niveau van Heerenveen.

Ik ben streng op tegen voor een aankoop van spelers die bij de subtop goed spelen.
Dat alleen een Hunterlaar en Suarez geslaagd zijn dat zegt mij genoeg. Zulke spelers zijn er niet veel.

Ik ben voor een het gevoerde beleid. Jeugd, Jeugd en nog meer Jeugd. Ervaring doe je op met wedstrijden spelen. Ervaren knakkers vertragen enkel het spel, dat hebben we niet nodig. Fouten maken mag, want daar leer je van. Als jongeling moet je wel leren van je fouten anders ben je niet goed genoeg en dan is het wegwezen. Lijkt mij logisch.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 juni 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Ajax wil op een manier van Barca en nu Bayern voetballen. Met opkomende backs die een goede voorzet hebben en de hele kant kunnen bestrijken. Buitenspelers die naar binnen trekken en de combinatie aan kunnen gaan. 1 middenvelder die zorgt voor diepgang en de ander zorgt voor het overzicht en het verplaatsen van het spel.
De spits is een aanvaller die van alles kan, een echte allrounder.

Daar heb je geen Tadic en een Narsigh voor nodig en ook geen Sigthorson.
Een plan B is niet nodig als je een goede Plan A hebt. Dus laten we eerst onze energie en geld investeren in Plan A en wellicht komt Plan B later wel.

Barca en Bayern hebben beide een plan A en voor Barca gold dit seizoen dat dat niet meer goed genoeg was voor om prijzen te pakken. Ze hadden ook geen plan B, maar waarom zou je een plan B hebben als je plan A zo goed is.
nora
 nora - dinsdag 10 juni 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax wil op een manier van Barca en nu Bayern voetballen. Met opkomende backs die een goede voorzet hebben en de hele kant kunnen bestrijken. Buitenspelers die naar binnen trekken en de combinatie aan kunnen gaan. 1 middenvelder die zorgt voor diepgang en de ander zorgt voor het overzicht en het verplaatsen van het spel.

Een plan B is niet nodig als je een goede Plan A hebt. Dus laten we eerst onze energie en geld investeren in Plan A en wellicht komt Plan B later wel.

Barca en Bayern hebben beide een plan A en voor Barca gold dit seizoen dat dat niet meer goed genoeg was voor om prijzen te pakken. Ze hadden ook geen plan B, maar waarom zou je een plan B hebben als je plan A zo goed is.

Misschien kan je even kijken wat Barca en Bayern met hun plan A gekocht hebben je bent wel heel naief als je denkt dat je het alleen met jeugd red het moet de eerste keus zijn dat ben ik met je eens maar je hebt beslist ook ervaring in je team nodig wil je mee tellen op niveau.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 juni 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

We zullen afwachten wat Siggie nog gaat opbrengen.
Hij was niet heel duur en schat hem toch nog wel op 5 of 6 miljoen hoor.
Vooral als er een engelse club komt. Maar we zullen het af moeten wachten..
remco k
 remco k - dinsdag 10 juni 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Alles heeft te maken met in welk soort team je speelt en wat de gevoerde tactiek is.

Heerenveen en Groningen spelen anders en benaderen hun wedstrijden anders dan Ajax en Psv.

Narsigh en Oranje, Het kan aan mij liggen maar ik kan daar geen beelden bij bedenken. Teken dat hij niet heel goed speelde. Maar zoals ik al zei dat kan aan mij liggen. Wie speelde er op links en wie was de spits? Volgens mij gaat de aandacht naar de verdedigers dan naar hun uit en laten ze een onbekende narsigh links liggen.

Ik kan anders geen verklaring kunnen vinden dat narsigh voor zijn blessure niet in de buurt kwam van het niveau van Heerenveen.

Ik ben streng op tegen voor een aankoop van spelers die bij de subtop goed spelen.
Dat alleen een Hunterlaar en Suarez geslaagd zijn dat zegt mij genoeg. Zulke spelers zijn er niet veel.

Ik ben voor een het gevoerde beleid. Jeugd, Jeugd en nog meer Jeugd. Ervaring doe je op met wedstrijden spelen. Ervaren knakkers vertragen enkel het spel, dat hebben we niet nodig. Fouten maken mag, want daar leer je van. Als jongeling moet je wel leren van je fouten anders ben je niet goed genoeg en dan is het wegwezen. Lijkt mij logisch.
Je slaat volledig door.. Niet iedere ervaren speler vertraagt het spel..

Te veel jeugd en het elftal is volledig uit balans en functioneert niet meer bij kleine tegenslagen..
remco k
 remco k - dinsdag 10 juni 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Een Tadic en een Narsingh zijn juist spelers die passen bij wat je nu opnoemt..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juni 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een Tadic en een Narsingh zijn juist spelers die passen bij wat je nu opnoemt..
Vooral Tadic beschrijft hij haha volg hem niet hoor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duitse en Engelse interesse Sigthórsson

0.0095508