|
|
hotjumper
|
|
|
Ach sinds ik consultant/trainer ben heb ik mijn roeping gevonden.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb trouwens hetzelfde lot als jij, per 01-12 ben ik ook weg ;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Krijg je nog wat mee? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het een virus? Ik tot 01-01. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja...Faillisement. Maar ben alweer benaderd door twee andere organisaties. Niet hopeloos gelukkig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bij mij is het contract bij deze klant net met een jaar verlengd, geeft ook wat rust...goed voor mij, goed voor m'n baas. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zit je nu al thuis (doorbetaald) of blijf je zitten tot de ww. begint? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Per 01-10 zit ik betaald thuis tot 01-12 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geniet daar dan maar van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Deze twee maanden gaan ook op minimum effort... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bij mij waren ze soepeler, heb van juli tot 1december doorbetaald thuis gezeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bij de rest ook, alleen dit contract loopt 1 oktober af en ze hebben me hard nodig. Eigenlijk krom, maar ja. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waardeloos zeg. Wordt het erg moeilijk om iets anders te vinden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet gemakkelijk, maar niet onmogelijk |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Ook ww tot 04 2017 . Ben wel bezig met zoeken . Probleemtje mijn enkels zijn versleten idem mijn rug kortom een wrak na 43 jaar werkzaam zijn te geweest . Nu 57 jaar . Ik zie het wel mijn gezondheid is nu BELANGRIJK |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 09:36 schreef broer van Ted het volgende:Ook ww tot 04 2017 . Ben wel bezig met zoeken . Probleemtje mijn enkels zijn versleten idem mijn rug kortom een wrak na 43 jaar werkzaam zijn te geweest . Nu 57 jaar . Ik zie het wel mijn gezondheid is nu BELANGRIJK heb je gelijk in!
Ik ben halverwege de dertig, dus in principe hopelijk interessant. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Heb wel een pleuris hekel aan zgn werkzoekende . Vullen elke maand hun briefje in met 4 sollicitaties . Maar schijten de hele dag op de wc wanneer ze opgeroepen worden voor een gesprek . Profiteurs 1klas . Mogen van mij ook aan het gas ! Vaders met een gezin moeten voorrang hebben . Boven al die niksnutten die vaak ook nog onder het cao gaan werken . En wat te denken over 3/4 maanden staan ze er weer hoor onze freunden uit het oostblok georganiseerde maffia bij de supermarkten . En al die domme landgenoten geven ze nog geld ook! Die collecteurs worden uitgebuit . Net als veel volkeren uitgebuit verkocht worden door hun regering , stamhoofden ,imans dominees etc. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Stylzz, ze mogen blij wezen met jouw instelling . Veel succes joh |
|
|
|