|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dat is voor mij met afstand de UEFA Cup Finale van 2002. Geweldige wedstrijd en een schitterende beker gewonnen! Dat was een geweldig jaar met een uitblinkende van Hooijdonk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord-psv kwartfinale uefa cup of feyenoord-juventus (2x Cruz) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
6 Mei 1970 , Europacup 1 finale in Milaan ... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
1908. de oprichting van feyenoord. samen met lijdensweg heb ik deze clup gebracht tot waar het is vandaag. financieel heeft dat ons al een hoop gekotst! eh... gekost... |
|
|
|
|
JarmoFR12
|
|
|
1. Feyenoord Joden 4-2 dat was me 1ste Feyenoord - Joden (10 jaar) 2. Feyenoord Az de wedstrijd wie champions league zo kunnen spelen az stond op 2 Feyenoord op 3 en Feyenoord won en we haalde champions league en toen Otman Bakkal de bal inschoot voelde je de bier zo van je nek naar je schoenen glijden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
1984 Bennie Wijnstekers die als aanvoerder de schaal op mocht tillen.
Toen was voor mij het pleit beslecht; er is maar één club!
10 jaar was ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zo... ook bepaald geen 18 meer! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer genoeg niet ! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: mijn oma was daar ook aanwezig, kun je nagaan ;) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Het grootste gloriemoment van onze club. Ik zat in dienst en was speciaal met de trein naar Rotterdam gekomen om de wedstrijd met vrienden te kunnen zien. Wat wij niet voor mogelijk hadden gehouden gebeurde een Nederlandse club, en dan ook nog onze club, won voor het eerst de europacup. Geweldig!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Antal Roth.... Dan noemde de verslaggever van Studio Sport de naam van wie de bal kreeg en als hij hem dan voor de eerste keer kreeg (in het verslag natuurlijk), dan schrok je je kapot omdat je weer dacht dat iemand een rode kaart kreeg... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, het mooiste moment... dat ik me besefte dat er geen club groter is dan Feyenoord. Jeliazkov was mijn eerste Feyenoord-held... (ik kan er ook niets aan doen). Verder is het gewoon één groot proces, een levensvorm, dus ik kan er eigenlijk geen hoogtepunten over noemen omdat het één groot hoogtepunt is...
Oké, als ik dan een mooie wedstrijd moet noemen, was dat die met het team van De Goey, De Wolf, Fräser, Metgod, Heus, Bosz, Scholten, Witschge, Taument, Kiprich, Blinker en weet ik veel wie er meededen (dit zijn er al 12 uit die tijd, wellicht inclusief de basis?) die die wedstrijd uit speelden in de europacup tegen Tottenham Hotspurs, die toch wel erg sterk waren. 0- 0 was genoeg om door te komen en dat deden we dan ook, maar het was wel vechten voor elke centimeter, schitterend. Knokvoetbal zoals het hoort, passie droop eraf. Prachtige wedstrijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
3 mei 2015 huldiging van de kersverse kampioen Feyenoord op de Coolsingel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ik hoop het van harte tegen beter weten in.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Alle vrije trappen van pi-air, dat het een doelpunt ging worden was voor 90% zeker, de vraag was alleen in welke hoek.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BAAB//HELD!!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het gouden middenveld: Willem van Hanegem-Franz hasil-Willem Jansen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had sex met de buurvrouw online radio met de wedstrijd Feyenoord Roda........... |
|
|
|
|
Marc van der Veen
|
|
|
De wedstrijd Feyenoord-Olympique Marseille waar van Wonderen er na een minuut of 9 werd uitgestuurd. De sfeer in het stadion toen was onbeschrijfelijk. 100% zeker dat dat er mede voor heeft gezorgd dat we die wedstrijd wonnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 10:24 schreef Marc van der Veen het volgende:De wedstrijd Feyenoord-Olympique Marseille waar van Wonderen er na een minuut of 9 werd uitgestuurd. De sfeer in het stadion toen was onbeschrijfelijk. 100% zeker dat dat er mede voor heeft gezorgd dat we die wedstrijd wonnen! Ja sorry maar om nu te reageren op de buurvrouw met een wedstrijd v Olm, ben je soms de ex buurman? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 10:24 schreef Marc van der Veen het volgende:De wedstrijd Feyenoord-Olympique Marseille waar van Wonderen er na een minuut of 9 werd uitgestuurd. De sfeer in het stadion toen was onbeschrijfelijk. 100% zeker dat dat er mede voor heeft gezorgd dat we die wedstrijd wonnen! Ja dat was ook een mooi moment! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Piet,
jij had toch een blinde buurvrouw? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ha ha nee een mooie donkere Malinese |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Plaatjes Piet, geen woorden. Een soort geen woorden maar daden..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 10:24 schreef Marc van der Veen het volgende:De wedstrijd Feyenoord-Olympique Marseille waar van Wonderen er na een minuut of 9 werd uitgestuurd. De sfeer in het stadion toen was onbeschrijfelijk. 100% zeker dat dat er mede voor heeft gezorgd dat we die wedstrijd wonnen! Staat bij mij ook hoog op m'n lijstje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De wedstrijd waarin Antal Roth terugkwam van een zware blessure en scoorde , hij huilde van geluk tja ik vond dat heel mooi |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Elke keer weer als ik over de spoorbrug kom en het stadion zie staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord Monaco was ook mooi. geen winst , maar wel n wederopstanding. huilende mensen, mooi |
|
|
|