|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Die koers heeft het al een tijdje niet meer, maar nee. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Yep, en mooi om te zien dat Duitsland zich niet met de 1 - 0 gaat indekken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 00:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] Yep, en mooi om te zien dat Duitsland zich niet met de 1 - 0 gaat indekken Het is geen Nederland he!
O nee wacht, die dekt zich al in als de wedstrijd aanvangt en gaat pas voetballen als ze 1-0 achterkomen! Lijkt Ajax wel! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 02:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het is geen Nederland he! O nee wacht, die dekt zich al in als de wedstrijd aanvangt en gaat pas voetballen als ze 1-0 achterkomen! Lijkt Ajax wel! ;-) Kost veel minder energie dan gelijk beginnen met aanvallen.. ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Messi kan beter proberen in z'n eentje de hele verdediging te passeren, want zodra hij afspeelt zijn ze de bal kwijt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 19:46 schreef Boudewijn het volgende:Messi kan beter proberen in z'n eentje de hele verdediging te passeren, want zodra hij afspeelt zijn ze de bal kwijt Echt een hele droevige slechte ploeg..
Als je ziet wat er in die ploeg over is van spelers als Gago, Di Maria Lavezzi, Aguerro.. Dan hebben ze echt een hele slechte trainer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, en dan maken ze een geweldige goal..
Heel erg mooi.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar wat hadden ze het moeilijk!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hebben... Whahahahahaha... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is volgens mij geen overtreding. Hij duikt zonder geraakt te worden.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
over shwalbes gesproken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh.. Als Nederland geen kampioen wordt, dan maar Messi en co... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een dramaploegen, Argentinië wel de betere maar dat zegt ook veel over Zwitserland. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: AUB niet zeg... Als dit Argentinië kampioen wordt is dat het failliet van het mondiale voetbal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 20:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] AUB niet zeg... Als dit Argentinië kampioen wordt is dat het failliet van het mondiale voetbal. De vorige wedstrijd speelden ze goed, vandaag weer niet. Maar ze maken mooie goals...
Overigens vraag ik me oprecht af wie er wel goed en leuk voetbal speelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee want dat zullen wij heel erg lang gaan horen.. Liever niet.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Alle favorieten voor de wereldtitel hebben tot nu toe een verlenging of zelfs penalty's nodig gehad om de 1/4 finale te bereiken, behalve Nederland, maar wij waren/zijn geen favoriet......., toch???
voor mij trouwens wel;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel bizar dat er zoveel bepaald wordt in de dying seconds van de wedstrijden .. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 20:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Alle favorieten voor de wereldtitel hebben tot nu toe een verlenging of zelfs penalty's nodig gehad om de 1/4 finale te bereiken, behalve Nederland, maar wij waren/zijn geen favoriet......., toch??? voor mij trouwens wel;-) Ik vind het niveau erg laag dit toernooi, er steekt er niemand bovenuit.. Dan zou het voor NL zomaar kunnen dat ze ver komen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het niveau erg laag dit toernooi, er steekt er niemand bovenuit.. Dan zou het voor NL zomaar kunnen dat ze ver komen.. Zoals ik al zei.....een keepers toernooi, die doen het goed |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Eeen kampioen is altijd terecht kampioen, omdat die toch het meeste goed heeft gedaan, het meeste constant was, of de minste fouten heeft gemaakt,...., toch??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 20:43 schreef Ronald 1960 het volgende:Eeen kampioen is altijd terecht kampioen, omdat die toch het meeste goed heeft gedaan, het meeste constant was, of de minste fouten heeft gemaakt,...., toch??? uiteraard :)
tenzij de scheidsrechter heeft geholpen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dan heeft de kampioen ook nog het meeste geluk gehad dan;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Siem de Jong naar Newcastle... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt inderdaad je. Die doen het prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een heerlijke pot tussen Amerika en Belgie.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Als brazilie wint van colombia dan worden zij kampioen. In ieder geval komt de kampioen uit het linker rijtje.
Frankrijk Duitsland Brazilie Colombia
Dit worden ze sowieso niet Argetinie Costa Rica Belgie of Vs Nederland |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Als brazilie wint van colombia dan worden zij kampioen. In ieder geval komt de kampioen uit het linker rijtje. Frankrijk Duitsland Brazilie Colombia Dit worden ze sowieso niet Argetinie Costa Rica Belgie of Vs Nederland Waarop is dit gebasseerd, of is dit gewoon jouw idee...?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Met de toernooi schema in de hand werd het mij duidelijk dat de kampioen uit het linkerrijtje zou komen.
Dat was al voor het toernooi begon, dat gevoel was er. Dat gevoel heb ik nog steeds. Tot nu toe heeft mijn gevoel gelijk gehad.
Frankrijk, Brazilie, Duitsland hebben sterren en alle linies zijn vrij sterk.
Argetinie heeft wel een sterren maar dat team is niet in balans, sterren staan voorin. Achterin hebben ze gewoon een probleem, dat vind ik tenminste.
Belgie heeft een sterk team waarbij alle linies vrij sterk zijn, alleen ontbreekt er een grote ster.
Ster die hebben wij wel, maar ook bij ons is niet alle linies even sterk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar van die eerste 4 (het linker rijtje), vallen er er al 2 af na de kwartfinales.
Op basis van het aantal gescoorde doelpunten maken wij ook wel degelijk een kans op de wereldtitel lijkt mij Zeker als we er steeds één meer maken dan de tegenstander, toch.....??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dat klopt dat er maar 2 door gaan naar de halve finale. Het klopt ook dat er maar 1 van die 4 naar de finale gaat. Van die 4 die naar de finales gaat is voor mij de favoriet.
Al zou dat colombia-argetinie zijn. Dan zou voor mij colombia favoriet zijn, want als je brazilie en duitsland/frankrijk uitschakelt, ben je voor mij de favoriet.
Nederland dat in het rechter rijtje zit, kan heel goed in de finale komen. Dan heb je natuurlijk altijd een kans om te winnen
Ik had overigens begin van dit toernooi als halve finale Brazilie-Duitsland Nederland-Argetinie
Nederland Duitsland in de finale met als winst voor de Duitsers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Had jij gedacht dat Nederland überhaupt de kwartfinale zou halen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Goed bezig die keeper van Amerika, maar de Belgen mogen wel iets gerichter op het doel gaan schieten, harde poeiers werken niet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja dat had ik.
Niet tijdens de wedstrijd mexico-nederland toen nederland achterkwam.
Spanje vaarde op het succes van Barcelona. Het tika taka voetbal met de bevliegingen van Messi. Heeft barca de wereld veroverd. Dat was dit seizoen duidelijk minder.
Barca-Ajax heeft Ajax met 4-0 verloren dankzij de bevliegingen van Messi. Ajax-Barca zonder messi heeft ajax verdiend gewonnen. Terwijl we lang met 10 man speelde. Normaal zou Barca ons alsnog kapot hebben gespeeld, dat lukte gewoon niet meer. Tuurlijk had Spanje nog een goede selectie, maar het was niet meer wat het geweest was.
Daarna was het australie waar we wel van moesten winnen ook van te voren. Iedereen dacht dan gaat het dus tegen Chili wie 2de moest worden in de poule. Maar ik dacht nou met een gelijk spel ben je wel groepswinnaar en ontloop je de brazilie. Gezien die poule moet het wel lukken om in de kwartfinale te komen.
Ik had natuurlijk Uraguay verwacht in de kwartfinale, want ik dacht dat hun groepswinnaar zou worden in de poule. Ik dacht voor het wk dat Uraguay en Argentinie de zwaarste wedstrijden zouden worden op het wk. Omdat dit toernooi in Zuid-Amerika word gespeeld. Maar met de gedachten dat we een goed gevoel zouden hebben, vanwege dat dit eigenlijk niet had verwacht. Dacht ik ook dat we van Argentinie en Uraguay zouden winnen.
Enkel in de finale zouden we verliezen van ja alweer de duitsers. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 23:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja dat had ik. Niet tijdens de wedstrijd mexico-nederland toen nederland achterkwam. Spanje vaarde op het succes van Barcelona. Het tika taka voetbal met de bevliegingen van Messi. Heeft barca de wereld veroverd. Dat was dit seizoen duidelijk minder. Barca-Ajax heeft Ajax met 4-0 verloren dankzij de bevliegingen van Messi. Ajax-Barca zonder messi heeft ajax verdiend gewonnen. Terwijl we lang met 10 man speelde. Normaal zou Barca ons alsnog kapot hebben gespeeld, dat lukte gewoon niet meer. Tuurlijk had Spanje nog een goede selectie, maar het was niet meer wat het geweest was. Daarna was het australie waar we wel van moesten winnen ook van te voren. Iedereen dacht dan gaat het dus tegen Chili wie 2de moest worden in de poule. Maar ik dacht nou met een gelijk spel ben je wel groepswinnaar en ontloop je de brazilie. Gezien die poule moet het wel lukken om in de kwartfinale te komen. Ik had natuurlijk Uraguay verwacht in de kwartfinale, want ik dacht dat hun groepswinnaar zou worden in de poule. Ik dacht voor het wk dat Uraguay en Argentinie de zwaarste wedstrijden zouden worden op het wk. Omdat dit toernooi in Zuid-Amerika word gespeeld. Maar met de gedachten dat we een goed gevoel zouden hebben, vanwege dat dit eigenlijk niet had verwacht. Dacht ik ook dat we van Argentinie en Uraguay zouden winnen. Enkel in de finale zouden we verliezen van ja alweer de duitsers. Mooi beredeneerd.
Wij worden wereldkampioen omdat ik de poule blind heb ingevuld en niet naar de tegenstander heb gekeken, maar wel al onze wedstrijden op winst heb gezet.
En laat dat nu de enige manier zijn om wereldkampioen te worden. Gewoon alles winnen en niet naar de tegenstander te kijken....;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
overigens sta ik in de rangschikking van onze poule op de laatste plaats, maar wel Nederland als wereldkampioen dus....... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en weer een verlenging...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vertongen stond ff lekker te kotsen zeg...... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 23:51 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Mooi beredeneerd. Wij worden wereldkampioen omdat ik de poule blind heb ingevuld en niet naar de tegenstander heb gekeken, maar wel al onze wedstrijden op winst heb gezet. En laat dat nu de enige manier zijn om wereldkampioen te worden. Gewoon alles winnen en niet naar de tegenstander te kijken....;-) Ik heb overigens altijd het gevoel dat de historie zich altijd herhaalt.
74 haalde finale en verloren we 78(4 jaar later) verloren we finale opnieuw 10 haalde finale opnieuw en verloren we opnieuw 14 halen we de finale opnieuw en opnieuw verliezen we
Dus eigenlijk op deze theorie had ik al 4 jaar geleden kunnen zeggen dat Nederland de finale zou halen.
Haha, dit is natuurlijk wel onzin. Maar geschiedenis herhaalt zich wel vaak, dus waarom nu niet? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tijd dus om opnieuw geschiedenis te schrijven, net als in '88 ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
dat gebeurd dan wel na dit wk. Eerst de herhaalde geschiedenis afmaken.
Daarna pas,bij een totaal andere lichting kampioen worden. Denk pas bij de 5de keer de finale halen dat we dan winnen
Overigens kan je ook herhaalde geschiedenis breken door niet de finale te halen.
We zijn wel de vice wereld kampioen Duitsers zijn de enige van de halve finalisten van 4 jaar geleden, die er nog inzitten. |
|
|
|