|
|
Boudewijn
|
|
|
Belgie enorm onder druk zeg... leuk voor de spanning dat beide ploegen geen echte afmakers hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een slap gelul allemaal! Alle 8 in de kwartfinale kunnen kampioen worden! Tot nu toe heeft, met uitzondering van Colombia, nog geen enkel land tijdens de achtste finale een superwedstrijd gespeeld.
Brazilië had pingels nodig om zich te ontdoen van Chili. Colombia speelde een goede wedstrijd. Costa Rica ontdeed zich pas na pingels van Griekenland. Nederland kroop door het oog van de naald tegen Mexico Duitsland had een verlenging nodig tegen Algerije. Frankrijk had een fout van de doelman nodig om te winnen van Nigeria. Argentinië had ook een verlenging nodig tegen Zwitserland. België had ook een verlenging nodig tegen VS, waarin ze uiteindelijk ook door het oog van de naald gingen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer een 6-punter!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: je bent niet de enige ouwe ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik sta niet eens meer laatste joh. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelukkig maar, anders zou ik nog denken dat ik de slimste ben! ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 00:33 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat een slap gelul allemaal! Alle 8 in de kwartfinale kunnen kampioen worden! Tot nu toe heeft, met uitzondering van Colombia, nog geen enkel land tijdens de achtste finale een superwedstrijd gespeeld. Brazilië had pingels nodig om zich te ontdoen van Chili. Colombia speelde een goede wedstrijd. Costa Rica ontdeed zich pas na pingels van Griekenland. Nederland kroop door het oog van de naald tegen Mexico Duitsland had een verlenging nodig tegen Algerije. Frankrijk had een fout van de doelman nodig om te winnen van Nigeria. Argentinië had ook een verlenging nodig tegen Zwitserland. België had ook een verlenging nodig tegen VS, waarin ze uiteindelijk ook door het oog van de naald gingen. Haha costa rica wereld kampioen, geloof je het zelf?
de een is meer favoriet dan de ander. de 4 betere landen zitten in het linkerspeelschema, daarvan kan er maar 1 de finale halen. de gene die van die 4 de finale haalt wint ook het toernooi.
van de 4 wedstrijden zijn frankrijk-duitsland en colombia-brazilie leuker, dan de andere 2 of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 10:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha costa rica wereld kampioen, geloof je het zelf? de een is meer favoriet dan de ander. de 4 betere landen zitten in het linkerspeelschema, daarvan kan er maar 1 de finale halen. de gene die van die 4 de finale haalt wint ook het toernooi. van de 4 wedstrijden zijn frankrijk-duitsland en colombia-brazilie leuker, dan de andere 2 of niet? En waarom wint die het toernooi.. OOk daarvan heeft nog niemand echt goed gespeeld.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 12:38 schreef remco k het volgende:[..] En waarom wint die het toernooi.. OOk daarvan heeft nog niemand echt goed gespeeld.. Je hoeft niet goed te spelen om wereldkampioen te worden.
Frankrijk, Duitsland, Brazilie hebben sterke linies, er zit geen zwakke linie tussen.
Ook Spanje had een team met sterke linies, waar geen zwakke tussen zaten. Iedereen dacht dat Nederland van Spanje zou verliezen. Maar spanje is een beetje over de hoogte punt heen, gezien dat Xavi barca verlaten heeft zegt al genoeg.
Frankrijk heeft dit toernooi wel laten zien dat ze goed kunnen voetballen, ik vond dat ze tegen de Zwitsers goed speelde. Duitsland heeft dat ook laten zien, vooral 1ste helft tegen Portugal was bizar sterk.
Brazilie is het thuis land, vaak komt het thuis land ver. Europese landen hebben nog nooit een wk gewonnen, dat gehouden werd in Zuid Amerika. Daar zullen dan wel redenen voor zijn waarom dat nog nooit is gebeurd.
Van de 8 landen die er nog in zitten, won colombia het makkelijkst van zijn tegenstander.
De enige die roet in het eten kan gooien is Belgie, hebben ook geen zwakke linie tussen zitten. De keeper is uitstekend, ze missen enkel een spits die veel scoort. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De laatste wedstrijd van Duitsland was ook niet echt super, Brazilie heeft in de poule slecht gevoetbald en is beslist geholpen door de scheidsrechter tegen Kroatie.De beste van dit rijtje tot heden is in mijn ogen Frankrijk maar ook dat is geen garantie alle 8 bij elkaar vind ik de volgende landen qua niveau van 1 t/m 8 ================================================================================= 1) Frankrijk 2) Duitsland 3) Brazilie 4) Columbia 5) Belgie 6) Argentinie 7) Nederland 8) Costa rica |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Haha Nora, 1 t/m 4 staan in het linker deel van het spelschema.
Dat betekend dat de 1 van de 1 t/m 4 in de finale speelt tegen 1 van de 5 t/m 8
Over de indeling van 1 t/m 4 en 5 t/m 8 ben ik het niet mee eens
1.Frankrijk 2.Brazilie 3.Duitsland (7 spelers griep) 4.Colombia 5.Nederland 6.Belgie 7.Argentinie 8.Costa rica |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 13:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je hoeft niet goed te spelen om wereldkampioen te worden. Frankrijk, Duitsland, Brazilie hebben sterke linies, er zit geen zwakke linie tussen. Ook Spanje had een team met sterke linies, waar geen zwakke tussen zaten. Iedereen dacht dat Nederland van Spanje zou verliezen. Maar spanje is een beetje over de hoogte punt heen, gezien dat Xavi barca verlaten heeft zegt al genoeg. Frankrijk heeft dit toernooi wel laten zien dat ze goed kunnen voetballen, ik vond dat ze tegen de Zwitsers goed speelde. Duitsland heeft dat ook laten zien, vooral 1ste helft tegen Portugal was bizar sterk. Brazilie is het thuis land, vaak komt het thuis land ver. Europese landen hebben nog nooit een wk gewonnen, dat gehouden werd in Zuid Amerika. Daar zullen dan wel redenen voor zijn waarom dat nog nooit is gebeurd. Van de 8 landen die er nog in zitten, won colombia het makkelijkst van zijn tegenstander. De enige die roet in het eten kan gooien is Belgie, hebben ook geen zwakke linie tussen zitten. De keeper is uitstekend, ze missen enkel een spits die veel scoort. Dus waarom wint die het toernooi?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 17:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Haha Nora, 1 t/m 4 staan in het linker deel van het spelschema. Dat betekend dat de 1 van de 1 t/m 4 in de finale speelt tegen 1 van de 5 t/m 8 Over de indeling van 1 t/m 4 en 5 t/m 8 ben ik het niet mee eens 1.Frankrijk 2.Brazilie 3.Duitsland (7 spelers griep) 4.Colombia 5.Nederland 6.Belgie 7.Argentinie 8.Costa rica Mooi lijstje.. Maar totaal niks zeggend.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 17:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Haha Nora, 1 t/m 4 staan in het linker deel van het spelschema. Dat betekend dat de 1 van de 1 t/m 4 in de finale speelt tegen 1 van de 5 t/m 8 Over de indeling van 1 t/m 4 en 5 t/m 8 ben ik het niet mee eens 1.Frankrijk 2.Brazilie 3.Duitsland (7 spelers griep) 4.Colombia 5.Nederland 6.Belgie 7.Argentinie 8.Costa rica nr. 5 van dit rijtje wordt "gewoon" wereldkampioen ;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schandalig optreden van de Fifa..
Onterecht afgekeurde 1-1.. En bij de 2-0 helemaal geen overtreding, hij raakt hem niet eens..
Dat is wedstrijd nummer twee die ze winnen door de scheidsrechter..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 23:29 schreef remco k het volgende:Schandalig optreden van de Fifa.. Onterecht afgekeurde 1-1.. En bij de 2-0 helemaal geen overtreding, hij raakt hem niet eens.. Dat is wedstrijd nummer twee die ze winnen door de scheidsrechter.. Ik neig naar hetzelfde, hoewel het niet overduidelijk is in beide gevallen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 23:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik neig naar hetzelfde, hoewel het niet overduidelijk is in beide gevallen En dus is het een thuisfluiter.. In beide gevallen namelijk fluiten voor het thuisland..
Buitenspel is het trouwens nooit, hij komt niet eens in de buurt van dat duel om de bal.. Daarna schiet hij hem prima binnen... En James raakt hem gewoon niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu ook weer, Brazillie mag bijna alles doen..
Denk dat de gele kaart voor Silva ook wordt weggescholden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha.. En dan daar geen rood voor geven.. Alleen voor de overtreding zelf had je al rood moeten geven...
Wat een flater van de fifa.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 23:38 schreef remco k het volgende:Whahahahaha.. En dan daar geen rood voor geven.. Alleen voor de overtreding zelf had je al rood moeten geven... Wat een flater van de fifa.. Ik had eerder in moeten loggen. Is wel leuk jouw verslag erbij ;-). |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 23:29 schreef remco k het volgende:Schandalig optreden van de Fifa.. Onterecht afgekeurde 1-1.. En bij de 2-0 helemaal geen overtreding, hij raakt hem niet eens.. Dat is wedstrijd nummer twee die ze winnen door de scheidsrechter.. op het moment dat de vrije trap werd genomen, stonden er 1 of 2 spelers buitenspel.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Neymar is er niet bij, voor hem zit het wk erop.
Duitsland rolt brazilie op, met of zonder de hulp van de scheids.
Dus, eerst belgie nederland en daarna nederland duitsland |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 00:48 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] op het moment dat de vrije trap werd genomen, stonden er 1 of 2 spelers buitenspel.... De man die scoorde liep buitenspel op het moment van nemen, maar nam geen deel aan het spel bij de kopbal, daarna schiet hij die bal binnen en doet dat buitenspel er niet meer toe..
Maar maakt ook niet uit.. Zonder Silva en Neymar worden die afgedroogd door Duitsland.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 10:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Neymar is er niet bij, voor hem zit het wk erop. Duitsland rolt brazilie op, met of zonder de hulp van de scheids. Dus, eerst belgie nederland en daarna nederland duitsland Wel een hele lompe overtreding op Neymar.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nou joh... Daar gebeurde dus echt geen ene reet. Net goed voor die vieze aansteller. Ronaldo 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 16:03 schreef Peterhs het volgende:[..] Nou joh... Daar gebeurde dus echt geen ene reet. Net goed voor die vieze aansteller. Ronaldo 2. Gebroken ribwervel is niet "geen ene reet". |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 16:03 schreef Peterhs het volgende:[..] Nou joh... Daar gebeurde dus echt geen ene reet. Net goed voor die vieze aansteller. Ronaldo 2. Whahahah.. Ja inderdaad, vieze aansteller, die gebroken ruggenwervel zal wel nep zijn... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mocht het iemand interesseren. Ajax 5-1 voor bij Insbruck. Ligeon, Klaasen, Milik, Duarte en Zivkovic gescoord. Ruststand was 1-4. Nog een kwartier te gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima eerste helft.. Ik denk dat wij wel blij gaan worden van Milik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Absoluut. Even iets anders, ligeon als een rechtsbuiten? Lijkt me wel wat... Vind hem verdedigend echt matig en denk dat Teté beter is maar aanvallend vind ik het wel iets hebben. Jij?
Milik gewoon een prima spits, sterk in de combinatie en veel aanspeelbaar en dat is toch iets wat Ajax nodig heeft.
Kishna heeft overigens wel een geweldige pass in huis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Afgelopen. 1-5 voor de 2e oefenpot van het seizoen. Prima |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik mis de herhalingen van vermeende overtredingen en een buitenspelgeval. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je mist niks man......en ik verveel me de pleuris, wat een baggerpot |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja die snoecks moet ook opbokken....... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ......discriminatie....ban voor jou ouwe, nu ben ik de baas, misschien laat ik je met de kerst weer los.....maar dan wel weer lief zijn hé ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En weer geen herhaling van de overtreding op robben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ah eindelijk... Was dat niet gewoon een doorgebroken speler?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2014 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
man man heb moeite om mijn ogen open te houden......ben blij als Ajax straks weer begint |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Over balbezit niets te klagen vandaag, |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff.....nac nec is spannender |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Maar dat ligt niet aan ons. Costa Rica staat met 11 man in de verdediging en toch krijgen we nog een behoorlijk aantal grote kansen. Dat is knap! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 22:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar dat ligt niet aan ons. Costa Rica staat met 11 man in de verdediging en toch krijgen we nog een behoorlijk aantal grote kansen. Dat is knap! Dat ben ik ook met je eens gap |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Teeeeleeeeefoon, Telefoon telefoon telefoon |
|
|
|