|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
"Wat is dit toch, verdomme" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
In de verlenging Cillissen wisselen voor Vermeer.....die is beter in penalty's |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De scheidsrechter was z'n spuitbus vergeten... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Godsamme, scoor nou eens snel.. Ik krijg er de zenuwen van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah....ik niet hoor, met Ajax heb ik dat wel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Van persie die bij de vrije trap de achterste lijn bij ons aangeeft. Is dat niet de taak van een laatste man? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2014 - 23:22 schreef Boudewijn het volgende:Van persie die bij de vrije trap de achterste lijn bij ons aangeeft. Is dat niet de taak van een laatste man? Moet je Remco vragen ouwe....ben je 20 posts verder ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik haak af, ga lekker naar bed.....ben afgemat door mijn dochtertje vandaag, ik lees het morgen wel op internet wat ze gedaan hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het lijkt wel of het verboden is een voorzet te geven vanaf links |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nou, Depay voor Lens dan maar? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat was toch wel een halve duikeling van Robben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Tjezus op de paal van Sneijder |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het is dat ik het niet erg vind om tegen mezelf te praten! We hebben toch wel veel kansen zeg |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hoe kan dat nou buitenspel zijn? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Van Persie... Tik hem er nou eens goed in |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En weer geen herhaling voor zogenaamd buitenspel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gewoon op de man een tackel! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een klote geluk heeft dat Costa Rica |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Er zit ook geen greintje voetbal in dat Costa Rica, schandalig als dat door zou gaan |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kut klotezooi dit moeten geen penalties worden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Keeperswissel, Louis trekt zijn eigen plan...
Zal vast met statistieken en lengte te maken hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Klote penalties... Ik hou het niet meer |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Gaal de absolute held van dit toernooi...
Nederland speelde heel erg goed naar mijn mening, al moet ik zeggen dat dit na ruim 5 liter bier en de nodig sterke drank op de bbq van de verjaardag van mijn vriend is(uiteraard niet alleen)..
NL had dit ruim binnen de 90 minuten af moeten maken, erg veel mogelijkheden en kansen gehad...
Van Persie erg matig gespeeld.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En ik zeg het weer, wat ben ik blij met Kuijt! Vooraf steeds gezegd, ook het vorige toernooi, onbegrijpelijk dat die nog mee gaat maar nu krijgt hij een standbeeld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
een orkaan van vreugde hier in huis met ons eltal ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja en? Lullig voor hem ok zo ver wil ik nog gaan, maar er moet niet gezegd worden dat het een overtreding was. Er was bijna niet eens contact. Hij viel gewoon verkeerd. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 01:12 schreef remco k het volgende:Van Gaal de absolute held van dit toernooi... Nederland speelde heel erg goed naar mijn mening, al moet ik zeggen dat dit na ruim 5 liter bier en de nodig sterke drank op de bbq van de verjaardag van mijn vriend is(uiteraard niet alleen).. NL had dit ruim binnen de 90 minuten af moeten maken, erg veel mogelijkheden en kansen gehad... Van Persie erg matig gespeeld.. Volledig eens. Ik ben alleen niet verder gekomen dan 2 blikken bier en wat zoutjes hehe |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 01:25 schreef Boudewijn het volgende:En ik zeg het weer, wat ben ik blij met Kuijt! Vooraf steeds gezegd, ook het vorige toernooi, onbegrijpelijk dat die nog mee gaat maar nu krijgt hij een standbeeld. Ik vond Kuijt nooit onmisbaar op basis van werklust alleen. Op rechtsbuiten vind ik hem ook niet goed genoeg, maar hoe en waar hij de laatste wedstrijden speelt, ben ik blij dat hij erbij is. En damn wat schoot ie die penal lekker binnen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Whoo dit is slopend voor een voetballiefhebber en ja van Persie was de slechtste |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 01:57 schreef nora het volgende:Whoo dit is slopend voor een voetballiefhebber en ja van Persie was de slechtste Het was rechtvaardig om heb halverwege de 2de helft te wisselen voor Huntelaar, maar ja... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 01:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Het was rechtvaardig om heb halverwege de 2de helft te wisselen voor Huntelaar, maar ja... .....die mag(moet) van mij in de basis en van Persie als wissel |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Van mij ook, maar ja, van grotendeels Nederland en gehele technische zooi niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: van Persie speelt als een natte krant, op 3 momenten na het hele WK al.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel een echte aanvoerder door die eerste bal te nemen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De echte aanvoerder is voor mij Robben die heeft ook de spelers toegesproken incl/techn/staf. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Oh oh oh als ik supporter van Man Utd zou zijn geweest. Dan moet ik toch blij zijn, dat van gaal komt.
Oh oh oh, alleen tegen Spanje heeft hij geen stempel op de wedstrijd gedrukt. Alle andere keren wel, of zou dat toeval zijn? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 12:17 schreef Peterhs het volgende:[..] Van mij ook, maar ja, van grotendeels Nederland en gehele technische zooi niet. Gelukkig hebben die er verstand van. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 13:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Oh oh oh als ik supporter van Man Utd zou zijn geweest. Dan moet ik toch blij zijn, dat van gaal komt. Oh oh oh, alleen tegen Spanje heeft hij geen stempel op de wedstrijd gedrukt. Alle andere keren wel, of zou dat toeval zijn? 1x misschien 2x kan toeval zijn maar 4x lijkt mij geen toeval meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 13:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Oh oh oh als ik supporter van Man Utd zou zijn geweest. Dan moet ik toch blij zijn, dat van gaal komt. Oh oh oh, alleen tegen Spanje heeft hij geen stempel op de wedstrijd gedrukt. Alle andere keren wel, of zou dat toeval zijn? Wat een gelul hoezo tegen Spanje niet??
Hij bewees in die wedstrijd direct zijn gelijk met het systeem.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 12:35 schreef remco k het volgende:[..] van Persie speelt als een natte krant, op 3 momenten na het hele WK al.. Vertel wat nieuws. Laatste wk en ek ook al, maar toch is het wel typisch dan dat hij altijd de voorkeur krijgt.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En wat is je punt? Ze zijn een even zo grote boerenlul als jij en ik. Ze hebben alleen iets meer mazzel gehad om een mooie functie en salaris op te strijken. Betekend dat meteen dat ze alles beter weten? Vul dat zelf maar in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:03 schreef Peterhs het volgende:[..] Vertel wat nieuws. Laatste wk en ek ook al, maar toch is het wel typisch dan dat hij altijd de voorkeur krijgt.... Het is een betere voetballer dan Huntelaar, veel beter zelfs, maar dat zie je bij het Nl elftal zelden terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:05 schreef Peterhs het volgende:[..] En wat is je punt? Ze zijn een even zo grote boerenlul als jij en ik. Ze hebben alleen iets meer mazzel gehad om een mooie functie en salaris op te strijken. Betekend dat meteen dat ze alles beter weten? Vul dat zelf maar in. Heb je het dan over de technische staf? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:05 schreef Peterhs het volgende:[..] En wat is je punt? Ze zijn een even zo grote boerenlul als jij en ik. Ze hebben alleen iets meer mazzel gehad om een mooie functie en salaris op te strijken. Betekend dat meteen dat ze alles beter weten? Vul dat zelf maar in. Mijn punt is dat zij niet meer zijn dan wij, maar wel meer voetbalverstand hebben. Ik denk ook dat je aan van Persie meer hebt dan aan Huntelaar. Zeker gezien het feit dat je buitenspelers hebt die naar binnen trekken en niet buitenom de achterlijn halen. Huntelaar is mijn inziens toch een spits die het van de voorzetten moet hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:43 schreef soccer het volgende:[..] Mijn punt is dat zij niet meer zijn dan wij, maar wel meer voetbalverstand hebben. Ik denk ook dat je aan van Persie meer hebt dan aan Huntelaar. Zeker gezien het feit dat je buitenspelers hebt die naar binnen trekken en niet buitenom de achterlijn halen. Huntelaar is mijn inziens toch een spits die het van de voorzetten moet hebben. Als jij met een aantal van dit forum aan tafel of op het veld gaat staan, boek je hetzelfde resultaat....dat wat het voetbalverstand betreft. Ik zit niet aan die tafel.....ik verzorg het bier ;-) |
|
|
|