|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als jij met een aantal van dit forum aan tafel of op het veld gaat staan, boek je hetzelfde resultaat....dat wat het voetbalverstand betreft. Ik zit niet aan die tafel.....ik verzorg het bier ;-) En hoe meer bier ,hoe meer verstand iedereen er van denkt te hebben ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zie je wel dat je het begrijpt ;-)....al drinkt die paardenlul baco'tjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 17:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als jij met een aantal van dit forum aan tafel of op het veld gaat staan, boek je hetzelfde resultaat....dat wat het voetbalverstand betreft. Ik zit niet aan die tafel.....ik verzorg het bier ;-) Als het allemaal zo makkelijk zou zijn..
Dat wat er bedacht wordt beklaagt vrijwel iedereen zich vooraf over, maar tot aan nu pakken al die dingen prima uit... En dat is zeker in dit geval voor een groot deel aan van Gaal en de staf te danken.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.. Dat wat er bedacht wordt beklaagt vrijwel iedereen zich vooraf over, maar tot aan nu pakken al die dingen prima uit... En dat is zeker in dit geval voor een groot deel aan van Gaal en de staf te danken.. Natuurlijk, maar als ik even de laatste wedstrijd erbij haal. Dan zie je aan alles dat van Persie niets goed doet en kan doen die wedstrijd. Zelfs in de 1ste helft zie je dit al. Dan is het logisch dat je heb in de 2de helft wisselt, zeker wanneer op het veld nog steeds geen resultaat geboekt is. Dan moet je dus die andere soort spits brengen en niet in de laatste minuten van de verlenging. Wat voorzetten betreft is sowieso eenbeetje onzin tijdens deze wedstrijd, want het enige wat ze konden doen bijna waren voorzetten, want tikkie takkie en dribbeltje hier en daar was bijna niet mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:39 schreef Peterhs het volgende:[..] Natuurlijk, maar als ik even de laatste wedstrijd erbij haal. Dan zie je aan alles dat van Persie niets goed doet en kan doen die wedstrijd. Zelfs in de 1ste helft zie je dit al. Dan is het logisch dat je heb in de 2de helft wisselt, zeker wanneer op het veld nog steeds geen resultaat geboekt is. Dan moet je dus die andere soort spits brengen en niet in de laatste minuten van de verlenging. Wat voorzetten betreft is sowieso eenbeetje onzin tijdens deze wedstrijd, want het enige wat ze konden doen bijna waren voorzetten, want tikkie takkie en dribbeltje hier en daar was bijna niet mogelijk. Nogmaals, als het allemaal zo makkelijk zou zijn...
Stel je brengt Huntelaar, in dit geval zonder spelers op de flank met een voorzet. 1 wat heb je er dan aan? 2 wat dan te doen bij een achterstand?? 3 dan had je bij een kleine blessure de keeper wissel niet meer kunnen doen..
Ik ben geen fan van van Persie bij het NL elftal..
Maar dat van Gaal hem liet staan was wel logisch..
Ik heb de wedstrijd vandaag trouwens terug gekeken, gister zei ik dat van Persie aan de bal heel matig was, maar dat is niet helemaal juist, hij leed namelijk heel weinig balverlies, was best veel aanspeelbaar in de diepte. Het enige dat er aan ontbrak was een doelpunt uit de gekregen kansen. Maar dat geld voor eigenlijk iedereen daar..
Beetje droevig dat mensen denken dat het zo'n makkelijk vak zou zijn.. Echte onzin namelijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals, als het allemaal zo makkelijk zou zijn... Stel je brengt Huntelaar, in dit geval zonder spelers op de flank met een voorzet. 1 wat heb je er dan aan? 2 wat dan te doen bij een achterstand?? 3 dan had je bij een kleine blessure de keeper wissel niet meer kunnen doen.. Ik ben geen fan van van Persie bij het NL elftal.. Maar dat van Gaal hem liet staan was wel logisch.. Ik heb de wedstrijd vandaag trouwens terug gekeken, gister zei ik dat van Persie aan de bal heel matig was, maar dat is niet helemaal juist, hij leed namelijk heel weinig balverlies, was best veel aanspeelbaar in de diepte. Het enige dat er aan ontbrak was een doelpunt uit de gekregen kansen. Maar dat geld voor eigenlijk iedereen daar.. Beetje droevig dat mensen denken dat het zo'n makkelijk vak zou zijn.. Echte onzin namelijk Ik denk dat van Gaal aan Robben niets meer hoeft uit te leggen, die weet donders goed wat hij moet doen......Frank de Boer zei ook, wat moet ik in Barcelona......ik kan die jongens niets meer leren. Ajax stond in '95 als een huis, net als Barcelona en Bayern, daar heeft van Gaal niets aan toegevoegd en nu met Manchester gaat hij op zijn bek.....mark my words ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat van Gaal aan Robben niets meer hoeft uit te leggen, die weet donders goed wat hij moet doen......Frank de Boer zei ook, wat moet ik in Barcelona......ik kan die jongens niets meer leren. Ajax stond in '95 als een huis, net als Barcelona en Bayern, daar heeft van Gaal niets aan toegevoegd en nu met Manchester gaat hij op zijn bek.....mark my words ouwe Hij heeft die elftallen opgebouwd vanaf de grond.. Hoezo die elftallen stonden al, hij was de persoon die jou grote held heeft binnen gehaald, iedereen was sceptisch over het aantrekken van Litmanen behalve van Gaal.. Dus je kan wel stellen dat jij je held nooit had gekend als Ajacied zonder van Gaal..??
En het gaat er ook niet om bij dat soort elftallen dat je ze wat leert.. Het gaat om de tactiek, en te weten wanneer wat moet gebeuren, er een elftal van maken..
Ach, zo kun je nog wel even verder gaan.. Maar niet voor niets dat al zijn wissels zo goed uitpakken.. En hij is de eerste die dit ooit heeft gedaan op een WK voor een penalty reeks.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hij hoeft Robben niet te vertellen wat ie moet doen.... Dat klopt helemaal..
Maar ook voor Robben is er een heel groot verschil in systeem.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft die elftallen opgebouwd vanaf de grond.. Hoezo die elftallen stonden al, hij was de persoon die jou grote held heeft binnen gehaald, iedereen was sceptisch over het aantrekken van Litmanen behalve van Gaal.. Dus je kan wel stellen dat jij je held nooit had gekend als Ajacied zonder van Gaal..?? En het gaat er ook niet om bij dat soort elftallen dat je ze wat leert.. Het gaat om de tactiek, en te weten wanneer wat moet gebeuren, er een elftal van maken.. Ach, zo kun je nog wel even verder gaan.. Maar niet voor niets dat al zijn wissels zo goed uitpakken.. En hij is de eerste die dit ooit heeft gedaan op een WK voor een penalty reeks.. Voordat hij Cillessen wisselde zei ik al op dit forum dat hij de keeper zou wisselen, alleen zei ik Vermeer(die is niet mee,wist ik niet)....kan je zo nalezen, maakt dat mij ook een grote trainer ????.....dacht van niet pik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bij bedrijven hoor je mensen ook altijd van alles roepen over de managers.. Vaak dingen als wat doen die de hele dag en als ze er niet zouden zijn hadden we meer centen gehad..
Ik heb een aantal keren in de positie gestaan om van een afstand te zien hoe het loopt als zo'n bewuste manager een tijd wegvalt.. Er gaan bedrijven door failliet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Voordat hij Cillessen wisselde zei ik al op dit forum dat hij de keeper zou wisselen, alleen zei ik Vermeer(die is niet mee,wist ik niet)....kan je zo nalezen, maakt dat mij ook een grote trainer ????.....dacht van niet pik Ach kerel... Je wil het gewoon niet begrijpen..
Maar je hebt gewoon trainers die heel goed zijn, je hebt minder goede trainers.. Maar ze kunnen allemaal hun stempel op een wedstrijd en een periode drukken..
Maar nogmaals, zonder van Gaal had jij hier een andere nickname gehad.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:15 schreef remco k het volgende:[..] Ach kerel... Je wil het gewoon niet begrijpen.. Maar je hebt gewoon trainers die heel goed zijn, je hebt minder goede trainers.. Maar ze kunnen allemaal hun stempel op een wedstrijd en een periode drukken.. Maar nogmaals, zonder van Gaal had jij hier een andere nickname gehad.. Dan was mijn nick Neeskens geweest, of snekseen ook goed |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:14 schreef remco k het volgende:Bij bedrijven hoor je mensen ook altijd van alles roepen over de managers.. Vaak dingen als wat doen die de hele dag en als ze er niet zouden zijn hadden we meer centen gehad.. Ik heb een aantal keren in de positie gestaan om van een afstand te zien hoe het loopt als zo'n bewuste manager een tijd wegvalt.. Er gaan bedrijven door failliet.. kun je nagaan als een forumbeheerder er niet is ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom wordt het tijd dat ik dat ga overnemen.....ik ben ouder en zeker wijzer dan jou |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee kerel, niet zomaar goed.. Litmanen is voor de held onder de helden, samen met Rijkaard en Blind de belangrijkste mensen bij het winnen van de CL.. De man die Bergkamp bij Ajax heeft doen vergeten..
En nee jij gaat dat niet toegeven, maar jou opperheld had zonder de visie van van Gaal nooit bij Ajax gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom wordt het tijd dat ik dat ga overnemen.....ik ben ouder en zeker wijzer dan jou +1 |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals, als het allemaal zo makkelijk zou zijn... Stel je brengt Huntelaar, in dit geval zonder spelers op de flank met een voorzet. 1 wat heb je er dan aan? 2 wat dan te doen bij een achterstand?? 3 dan had je bij een kleine blessure de keeper wissel niet meer kunnen doen.. Ik ben geen fan van van Persie bij het NL elftal.. Maar dat van Gaal hem liet staan was wel logisch.. Ik heb de wedstrijd vandaag trouwens terug gekeken, gister zei ik dat van Persie aan de bal heel matig was, maar dat is niet helemaal juist, hij leed namelijk heel weinig balverlies, was best veel aanspeelbaar in de diepte. Het enige dat er aan ontbrak was een doelpunt uit de gekregen kansen. Maar dat geld voor eigenlijk iedereen daar.. Beetje droevig dat mensen denken dat het zo'n makkelijk vak zou zijn.. Echte onzin namelijk Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Dank je ondanks mijn leeftijd leer ik nog snel;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Nee kerel, niet zomaar goed.. Litmanen is voor de held onder de helden, samen met Rijkaard en Blind de belangrijkste mensen bij het winnen van de CL.. De man die Bergkamp bij Ajax heeft doen vergeten.. En nee jij gaat dat niet toegeven, maar jou opperheld had zonder de visie van van Gaal nooit bij Ajax gespeeld.. Pronk heeft hem aangedragen en iedere trainer zou hem opstellen....dus niks met van Gaal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik weet niet hoe oud je bent |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom wordt het tijd dat ik dat ga overnemen.....ik ben ouder en zeker wijzer dan jou dan jij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je snapt toch wat ik bedoel....suftrutje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Wijze mensen behoren wijze taal te spreken... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Ik heb de eerste man op de maan zien landen;-). |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar heb ik jou nooit op kunnen betrappen.....dus jij valt af |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet....toen hadden wij nog geen tv, in het jaar dat ik geboren werd hebben ze Kennedy omgelegd..... maar jij bent ouder |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: goed lezen behoort ook bij de kwaliteiten van een wijs man ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pronk heeft hem aangedragen en iedere trainer zou hem opstellen....dus niks met van Gaal Doe niet zo eigenwijs.. Hij is enkel gescout, maar van Gaal besloot na een stage om het hierheen te halen..
Overigens was er nog steeds heel veel twijfel over hem in zijn eerste seizoen.. En dat weet jij zelf ook.. Pas na het vertrek van Bergkamp ging ie meer en beter voetballen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het gebruiken van hoofdletters hoort ook bij netjes schrijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar Nenam... Als een trainer compleet onbelangrijk is.. Waarom is de Boer dan zo belangrijk bij Ajax?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Tenzij het op een iPad geschreven wordt, want dat is gewoon klote... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2014 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik niet....toen hadden wij nog geen tv, in het jaar dat ik geboren werd hebben ze Kennedy omgelegd..... maar jij bent ouder En dan toch nog snel leren he. Maar het is ook maar een paar jaar ouder(8). |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Daar zou het in principe gewoon standaard ingesteld moeten zijn, de hoofdletters. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is gewoon een slap excuus van iemand die het falen van zichzelf bij een ander legt! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 07:47 schreef remco k het volgende:Maar Nenam... Als een trainer compleet onbelangrijk is.. Waarom is de Boer dan zo belangrijk bij Ajax?? Frank is trainer bij de mooiste club die er bestaat.....is geen bondscoach. Clubcoach is 100x moeilijker dan bondscoach, bondcoach kan jij ook nog wel.......maar bij Ajax faal jij(net als ik) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 17:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Frank is trainer bij de mooiste club die er bestaat.....is geen bondscoach. Clubcoach is 100x moeilijker dan bondscoach, bondcoach kan jij ook nog wel.......maar bij Ajax faal jij(net als ik) Waarom is dan toch de coach in deze zo bepalend in het systeem, de fitheid, en de wissels?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 17:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Frank is trainer bij de mooiste club die er bestaat.....is geen bondscoach. Clubcoach is 100x moeilijker dan bondscoach, bondcoach kan jij ook nog wel.......maar bij Ajax faal jij(net als ik) Bondscoach is naar mijn mening moeilijker omdat je veel minder tijd hebt om een hecht team te smeden. Als clubtrainer heb je daar meer tijd voor en kun je een heel jaar elke dag met ze aan de gang. Tuurlijk heb je meestal als bondscoach beter spelers tot je beschikking, maar dat kan de dingen ook moeilijker maken, kijk maar naar afgelopen EK. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 18:44 schreef Boudewijn het volgende:[..] Bondscoach is naar mijn mening moeilijker omdat je veel minder tijd hebt om een hecht team te smeden. Als clubtrainer heb je daar meer tijd voor en kun je een heel jaar elke dag met ze aan de gang. Tuurlijk heb je meestal als bondscoach beter spelers tot je beschikking, maar dat kan de dingen ook moeilijker maken, kijk maar naar afgelopen EK. Clubtrainer heeft vaak jongere spelers uit verschillende culturen en taalproblemen.....tel daar de opnaaiende zaakwaarnemers bij op......dat lijkt mij een stuk moeilijker dan als je je eigen team uit gelouterde jongens van grote clubs kan samenstellen.....maar ik kan me vergissen hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 18:44 schreef Boudewijn het volgende:[..] Bondscoach is naar mijn mening moeilijker omdat je veel minder tijd hebt om een hecht team te smeden. Als clubtrainer heb je daar meer tijd voor en kun je een heel jaar elke dag met ze aan de gang. Tuurlijk heb je meestal als bondscoach beter spelers tot je beschikking, maar dat kan de dingen ook moeilijker maken, kijk maar naar afgelopen EK. Ik denk dat als bondscoach juist makkelijker is om een winnend elftal te maken..
Juist omdat het moeilijker is en dat voor iedereen geld.. En over het algemeen zijn de beste trainers van de wereld geen landenteam trainers..
Voor een van Gaal is het dus makkelijker dan voor een middelmatige trainer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 18:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Clubtrainer heeft vaak jongere spelers uit verschillende culturen en taalproblemen.....tel daar de opnaaiende zaakwaarnemers bij op......dat lijkt mij een stuk moeilijker dan als je je eigen team uit gelouterde jongens van grote clubs kan samenstellen.....maar ik kan me vergissen hoor En daarbij wil iedereen voor zijn land spelen en heb je meer om uit te kiezen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wie gaan er voor een finale
Duitsland - Nederland ???
En dan worden wij wereldkampioen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We winnen zo met 3 doelpunten verschil |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat had wel een gele kaart mogen zijn voor die lompe overtreding op Sneijder |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Janmaat erin, Wijnaldum eruit en Kuyt een linie verder.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit is gewoon wachten totdat Messi zijn gelukje krijgt. Het opbouwen lukt vandaag niet |
|
|
|