|
|
Boudewijn
|
|
|
Die scheids fluit wel vaak tegen ons bij gevallen waar het beide kanten op kan, en weer eens geen herhalingen bij vermeend buitenspel van ons. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Opzettelijke tackel op Blind, maar geen geel... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En opzettelijk hinderen bij Cillessen, weer geen gele kaart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Godsamme Robben, net de bal ietsjes te ver gespeeld |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
We krijgen wel meer kansen en vrijheid voorin. Toch weer de fitheid belangrijk? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En weer geen herhaling van hoe Robben overduidelijk werd vastgehouden... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gele kaart voor Huntelaar wat geen gele kaart was |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kut klote fuck teringzooi |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 echte kans gehad.. Verder niet..
Verschrikkelijk saaie wedstrijd voor de neutrale kijker die eigenlijk geen winnaar had verdient..
Helaas maar jammer..
Nu maar hopen dat Argentinie dit WK zal winnen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:13 schreef remco k het volgende:1 echte kans gehad.. Verder niet.. Verschrikkelijk saaie wedstrijd voor de neutrale kijker die eigenlijk geen winnaar had verdient.. Helaas maar jammer.. Nu maar hopen dat Argentinie dit WK zal winnen.. Nou, ik hoop op de Duitsers, want Argentinie is geen ene fuck waard om te zien. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nederland was het ook niet waard. Viel bijna in slaap van de saaiheid. Ene waardoor ik wakker bleef is wanneer Kuijt weer in van zijn in totaal minimaal 50 foute passes gaf. Wat een slechte pot van hem zeg, om je kapot te ergeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat boeit me geen reet meer.. Ik gun dat Messi, en spreek te veel Duitsers door de weeks om dat allemaal aan te horen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Laat dan Duitsland masar wereldkampioen worden, Dat is toch de beste ploeg van het toernooi! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Eindelijk is dat schijtvoetbal van Nederland ook weer opgerot. Van Gaal heeft het hele elftal verneukt en al zijn munten op Robben gezet! Ben blij dat dit elftal niet in de finale staat! 6 wedstrijden gespeeld en werkelijk waar maar 1 hele wedstrijd goed gespeeld! En het nadeel was dat dit ook nog eens over 2 wedstrijden werd verdeeld ook! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:23 schreef remco k het volgende:[..] Dat boeit me geen reet meer.. Ik gun dat Messi, en spreek te veel Duitsers door de weeks om dat allemaal aan te horen. Echt niet ouwe, dat zeg je alleen maar omdat je Argentinië als kampioen hebt neergezet bij sportpooler! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 14:55 schreef Ronald 1960 het volgende:Wie gaan er voor een finale Duitsland - Nederland ??? En dan worden wij wereldkampioen! To bad! No luck for you! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik hoop wel dat Nederland de wedstrijd tegen Brazilië wint, anders blijf je met een klote gevoel zitten dat je je twee laatste wedstrijden hebt verloren.
Ben wel heel nieuwsgierig hoe Hiddink het nieuwe team voor het EK over twee jaar gaat opbouwen.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik verwacht er niets van. Brazilie heeft duidelijk iets goed te maken en Nederland heeft geen zin in deze wedstrijd. Zelf overigens zal ik het kijken omdat ik toch thuis ben, maar had er niet voor thuis gebleven. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Krul was natuurlijk goed bij de penalty's tegen Coata Rica. Het feit dat Cillessen op doel staat moet dan toch betekenen dat Cillessen behoorlijk meer kwaliteiten moet bezitten dan Krul. Als ze bijna gelijkwaardig zouden zijn en Krul veel beter met alleen penalty's zou het voor mij een raadsel zijn waarom hij dan voor Cillessen heeft gekozen.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Cillessen is gewoon de beste Ned/Keeper dat heeft hij gisteren weer bewezen de rust die uitstraling geen fout gemaakt !!! Maar hij kan alleen geen strafschoppen stoppen dat kan alleen Krul en Vermeer dus had van Gaal dir wisselbeurt moeten bewaren voor Krul foutje Louis lullo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 02:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt niet ouwe, dat zeg je alleen maar omdat je Argentinië als kampioen hebt neergezet bij sportpooler! ;-) Nee echt niet, en dat weet ook iedereen.. Ook dat is omdat ik het Messi gun.. Bijna nog liever dan Nederland.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 12:38 schreef nora het volgende:Cillessen is gewoon de beste Ned/Keeper dat heeft hij gisteren weer bewezen de rust die uitstraling geen fout gemaakt !!! Maar hij kan alleen geen strafschoppen stoppen dat kan alleen Krul en Vermeer dus had van Gaal dir wisselbeurt moeten bewaren voor Krul foutje Louis lullo. Niet mee eens..
Ik schuif het verlies van de penalty's gister volledig in de schoenen van Robin van Persie. Speelt wederom een slecht WK op de eerste wedstrijd 3 momenten na. Gewoon een hele slechte toernooi speler.. En die jongen kon niet meer en moest gewisseld worden. Daarom kon die Krul niet meer brengen..
Gewoon bang om zijn verantwoordelijkheid te nemen in deze penalty reeks..
Waardeloze aanvoerder..
Robben de nieuwe aanvoerder maken.. Die heeft tenminte dadendrang.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 18:30 schreef remco k het volgende:[..] Nee echt niet, en dat weet ook iedereen.. Ook dat is omdat ik het Messi gun.. Bijna nog liever dan Nederland.. Whahahahahahahahaha, dan vraag ik me af waarom?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat ik vrijwel alles van hem kijk.. Hem veruit de beste aller tijden vind..en de meest symphatieke speler vind van het moment.
En vele mensen vinden dat dit eigenlijk niet kan zonder een Wk te winnen..
Dus dan maar winnen, dan is dat ook geregeld...:-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom gaan mensen spelers vergelijken.
Je gaat oorlogen toch ook niet vergelijken?
Tijd is anders, spel is anders, alles is anders. Daarom kan je ook spelers niet met elkaar vergelijken.
Di Stefano, helaas ons ontvallen dit WK, heeft 5x achter elkaar de CL gewonnen. Maar hij heeft nooit op een WK gespeeld.
Je kunt dingen niet met elkaar vergelijken als ze niet op dezelfde plaats en dezelfde tijd is plaats gevonden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 - 21:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Waarom gaan mensen spelers vergelijken. Je gaat oorlogen toch ook niet vergelijken? Tijd is anders, spel is anders, alles is anders. Daarom kan je ook spelers niet met elkaar vergelijken. Di Stefano, helaas ons ontvallen dit WK, heeft 5x achter elkaar de CL gewonnen. Maar hij heeft nooit op een WK gespeeld. Je kunt dingen niet met elkaar vergelijken als ze niet op dezelfde plaats en dezelfde tijd is plaats gevonden. Blitzkrieg is uitgevonden door de generaals van Hitler......en dat is exact wat de ISIS nu aan het doen is....dus wordt wel degelijk vergeleken,tactiek van de verschroeiende aarde werd gebruikt in WOII en in Vietnam, nu door de ISIS, en zo kan ik er nog een stuk of 20 benoemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Blitzkrieg is uitgevonden door de generaals van Hitler......en dat is exact wat de ISIS nu aan het doen is....dus wordt wel degelijk vergeleken,tactiek van de verschroeiende aarde werd gebruikt in WOII en in Vietnam, nu door de ISIS, en zo kan ik er nog een stuk of 20 benoemen Blitzkrieg is niet uitgevonden in de WOII, was al in de WOI.
Met verschroeide aarde tactiek werd Napoleon verslagen, in Rusland.
Tactiek werk alleen als de omstandigheden gelijk zijn. Dan kan je het kopiëren en dan ook vergelijken.
Pelle of Maradona kan je niet vergelijken met Messi of Ronaldo.
Shirts zijn beter, Bal is beter, Veld is beter. Meer Camera's, dat betekend geen gekken dingen op het veld kunnen gebeuren.
Vroeger moesten mensen nog werken tijdens hun carrière, nu hoeven de kinderen niet eens meer te werken.
Als de omstandigheden gelijk zijn dan kan je vergelijken.
Voetbal is door de jaren heen veranderd. Cruijff is voor 1 miljoen gulden verkocht, dat was toen veel geld. 5 honderd duizend euro's, dat kost nu een talent uit de A-jeugd.
Bal is nu van plastic, vroeger van leer. Heel vervelend als het regende. Vroeger zag het veld er niet uit, zeker niet als een biljart laken. Vroeger waren er geen instrumenten om bij te houden hoe mensen liepen en hoe goed hun conditie was.
Voor mij zijn de omstandigheden niet gelijk.
De vergelijking die jij maakte waren de omstandigheden wel gelijk. Al die plekken was het lastig om aan voedsel te komen. Rusland werd aangevallen in de winter, buiten de stad groeit er niks in de winter. ISIS is actief waar enkel in steden voedsel te vinden is, daar buiten is het veel woestijn, volgens mij groeit er daar ook weinig. In Vietnam, waar veel regenwoud is, groeit er weinig in het regenwoud wat eetbaar is voor de mens. Wel veel dieren maar die zijn door de gifgas aanvallen, ook vernietigd.
Dus als de omstandigheden gelijk zijn, dan kan je tactieken kopiëren of vergelijken. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 02:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Blitzkrieg is niet uitgevonden in de WOII, was al in de WOI. Met verschroeide aarde tactiek werd Napoleon verslagen, in Rusland. Tactiek werk alleen als de omstandigheden gelijk zijn. Dan kan je het kopiëren en dan ook vergelijken. Pelle of Maradona kan je niet vergelijken met Messi of Ronaldo. Shirts zijn beter, Bal is beter, Veld is beter. Meer Camera's, dat betekend geen gekken dingen op het veld kunnen gebeuren. Vroeger moesten mensen nog werken tijdens hun carrière, nu hoeven de kinderen niet eens meer te werken. Als de omstandigheden gelijk zijn dan kan je vergelijken. Voetbal is door de jaren heen veranderd. Cruijff is voor 1 miljoen gulden verkocht, dat was toen veel geld. 5 honderd duizend euro's, dat kost nu een talent uit de A-jeugd. Bal is nu van plastic, vroeger van leer. Heel vervelend als het regende. Vroeger zag het veld er niet uit, zeker niet als een biljart laken. Vroeger waren er geen instrumenten om bij te houden hoe mensen liepen en hoe goed hun conditie was. Voor mij zijn de omstandigheden niet gelijk. De vergelijking die jij maakte waren de omstandigheden wel gelijk. Al die plekken was het lastig om aan voedsel te komen. Rusland werd aangevallen in de winter, buiten de stad groeit er niks in de winter. ISIS is actief waar enkel in steden voedsel te vinden is, daar buiten is het veel woestijn, volgens mij groeit er daar ook weinig. In Vietnam, waar veel regenwoud is, groeit er weinig in het regenwoud wat eetbaar is voor de mens. Wel veel dieren maar die zijn door de gifgas aanvallen, ook vernietigd. Dus als de omstandigheden gelijk zijn, dan kan je tactieken kopiëren of vergelijken. Aan het KIM gestudeerd? Of aan het KMA ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Allemaal geweldig..
Maar ook dat is een mening.. En ik vind dat ik voor mijzelf prima kan bepalen wie de beste was... En voor mij is dat Messi..
Dat iemand iets anders vind prima.. Maar ik vind dat je prima kan vergelijken.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 10:58 schreef remco k het volgende:Allemaal geweldig.. Maar ook dat is een mening.. En ik vind dat ik voor mijzelf prima kan bepalen wie de beste was... En voor mij is dat Messi.. Dat iemand iets anders vind prima.. Maar ik vind dat je prima kan vergelijken.. Pele, Maradona, Cruijff of Messi. Die kun je toch niet met elkaar vergelijken?
Cruijff is ook nooit wereldkampioen geworden. 1 keer de finale gehaald en 4 jaar later haalden ze ook de finale maar dan zonder hem.
Pele speelde in de tijd dat er maar 3 camera's waren. Voetballers waren amper prof, deed wellicht ander werk erbij. Geen tijd om te trainen, wellicht was hij dan nog beter geweest.
Maradona deed een hand van god, als hij het niet deed was hij dan ook wereldkampioen geworden? Kan messi dat nu wel nog doen, terwijl er 100 camera's langs het veld staan. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 11:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Pele, Maradona, Cruijff of Messi. Die kun je toch niet met elkaar vergelijken? Cruijff is ook nooit wereldkampioen geworden. 1 keer de finale gehaald en 4 jaar later haalden ze ook de finale maar dan zonder hem. Pele speelde in de tijd dat er maar 3 camera's waren. Voetballers waren amper prof, deed wellicht ander werk erbij. Geen tijd om te trainen, wellicht was hij dan nog beter geweest. Maradona deed een hand van god, als hij het niet deed was hij dan ook wereldkampioen geworden? Kan messi dat nu wel nog doen, terwijl er 100 camera's langs het veld staan. Dat kan Messi ook ,zolang de arbitrage het maar niet ziet. Video scheidsrechters zoals bij ijshockey en hockey zijn er nog niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Messi heeft zo'n zelfde goal al eens gemaakt met de hand. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat loopt die vent slap te lullen man! Zeiken op de scheidsrechter omdat hij geen rood geeft, terwijl het ook geen pingel was??? Wat een trieste Nederlandse commentatoren hebben we toch! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha dit Brazilië is echt lachwekkend! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een drama dat Brazilie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die commentator is wel heel lyrisch over Nederland.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Valt het jouw ook op? Begin er misselijk van te worden! Volgens hem moest het rood zijn, maar hoor je hem er niet over dat het geen pingel moest wezen. Je hoort hem niet dat het 2e doelpunt buitenspel was. En dan nu beginnen over een elleboogstoot? Dit terwijl deze actie wel een keer of 20 per wedstrijd gebeurd.
En o ja, tussendoor nog even melden dat Nederland al na 3 minuten scoorde en Duitsland pas na 15 minuten??? Pfffff Slapzak!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En op zo'n domme overtreding van Vlaar zeggen: "met de groeten van Vlaar"???? Dit had overigens gewoon geel mogen wezen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Valt het jouw ook op? Begin er misselijk van te worden! Volgens hem moest het rood zijn, maar hoor je hem er niet over dat het geen pingel moest wezen. Je hoort hem niet dat het 2e doelpunt buitenspel was. En dan nu beginnen over een elleboogstoot? Dit terwijl deze actie wel een keer of 20 per wedstrijd gebeurd. En o ja, tussendoor nog even melden dat Nederland al na 3 minuten scoorde en Duitsland pas na 15 minuten??? Pfffff Slapzak! En ik heb het telraam ook al op aanraden van hem erbij gehaald, helaas nog niet nodig gehad sindsdien |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Valt het jouw ook op? Begin er misselijk van te worden! Volgens hem moest het rood zijn, maar hoor je hem er niet over dat het geen pingel moest wezen. Je hoort hem niet dat het 2e doelpunt buitenspel was. En dan nu beginnen over een elleboogstoot? Dit terwijl deze actie wel een keer of 20 per wedstrijd gebeurd. En o ja, tussendoor nog even melden dat Nederland al na 3 minuten scoorde en Duitsland pas na 15 minuten??? Pfffff Slapzak! Hahaha hij prijst ook elke speler van Nederland de hemel in zowat.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind die commentator wel heel objectief, of is het nou suggestief..... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien heeft die man een slechte tijd gehad in Brazilië of is die genaaid door een Braziliaanse schone! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien heeft die man een slechte tijd gehad in Brazilië of is die genaaid door een Braziliaanse schone! ;-) Liever hij, dan ik.... of toch niet, toch....???? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Valt het jouw ook op? Begin er misselijk van te worden! Volgens hem moest het rood zijn, maar hoor je hem er niet over dat het geen pingel moest wezen. Je hoort hem niet dat het 2e doelpunt buitenspel was. En dan nu beginnen over een elleboogstoot? Dit terwijl deze actie wel een keer of 20 per wedstrijd gebeurd. En o ja, tussendoor nog even melden dat Nederland al na 3 minuten scoorde en Duitsland pas na 15 minuten??? Pfffff Slapzak! Voor iemand die niets met het oranje te maken wil hebben, heb je toch wel veel gekeken;-). En die strafschop was terecht. Overtreding wordt buiten het strafschop gebied ingezet maar gaat door tot in het strafschopgebied, dat wordt bestraft. Simpele regel die weet ik hoelang al niet bestaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond het een waardeloze scheids. Toppunt van de fifa deze actie. Floot beide kanten beroerd. Maar wel heel erg pro Brazilië. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2014 - 10:06 schreef soccer het volgende:[..] Voor iemand die niets met het oranje te maken wil hebben, heb je toch wel veel gekeken;-). En die strafschop was terecht. Overtreding wordt buiten het strafschop gebied ingezet maar gaat door tot in het strafschopgebied, dat wordt bestraft. Simpele regel die weet ik hoelang al niet bestaat. Ik kijk het wel, maar verder boeit het me niet. En het was geen strafschop want hij liet los voor de lijn van het 16 meter gebied. Alleen Schwalrobben valt raar het strafschopgebied in. Rood was dan weer wel terecht geweest, maar dit was sowieso geen goede scheidsrechter. Beetje niveau Nederlandse scheidsrechters met uitzondering van Kuipers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Eens met rood. Oneens met penalty. Actie was erbuiten en de val gebeurde pas binnen, maar de overtreding niet. |
|
|
|