|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 21:47 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heel Argentinië matig inderdaad, maar zelfs een zeer matig Argentinië moet met meer doelpunten kunnen winnen tegen die tegenstanders. Tjah en iemand moet de goals scoren als je voorin staat, dat is nog geen potten breken, bij mij althans niet. Nu is het vrijwel onmogelijk om bij jou potten te kunnen breken, ijskonijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 21:47 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heel Argentinië matig inderdaad, maar zelfs een zeer matig Argentinië moet met meer doelpunten kunnen winnen tegen die tegenstanders. Tjah en iemand moet de goals scoren als je voorin staat, dat is nog geen potten breken, bij mij althans niet. Ik denk dat ze er in Argentinie anders over denken.. En hij kan ook vele malen beter, speelt gewoon slecht..
Maar maakt twee keer de winnende.. Als ie dat nog 5 keer doet zijn ze wereld kampioen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook een lansje werkt ie niet aan mee.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel.... van staal en die breken niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat bedoel ik. Ook zijn voordeel dus.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha.... Boudewijn is (net als) Cruijff, ieder nadeel heeft zijn voordeel.....uiteindelijk valt ook Boudewijn (met zijn zogenaamde van Gaal adoratie) door de bekende mand |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Nou eigenlijk niet. Ik houd gewoon van dat soort geplaatste ballen.. Een standaard goal is het zeker niet.. Slaat ook echt nergens op.. Het is geen intikkertje ofzo, kom op man. Een standaard goal is er eigenlijk niet, maar wat jij eigenlijk zegt is dat elke goal van buiten de 16 een speciale zeer mooie goal is want de goals die recht op de keeper afgaan wordt wel door de keeper tegen gehouden. Een intikkertje van die afstand kan zowiezo niet. Deze goal was niet in de kruising, niet bijzonder hard, geen poeier in de korte hoek oid. Gewoon een normale krulbal op halve hoogte in de lange hoek.
Maar hij telt even hard natuurlijk! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat ze er in Argentinie anders over denken.. En hij kan ook vele malen beter, speelt gewoon slecht.. Maar maakt twee keer de winnende.. Als ie dat nog 5 keer doet zijn ze wereld kampioen.. Als ze spelen zoals ze de afgelopen 2 wedstrijden, dan worden ze echt geen wereldkampioen. Weet zo niet wie ze in de volgende ronde kunnen treffen maar ik verwacht niet dat ze daar met deze instelling winnend uit zullen komen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Valt wel mee. Ik heb mijn van Gaal shirts alvast klaar hangen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Overigens is Duitsland achterin ook maar matig. Als het aan de warmte lag dan ben ik blij dat we daar maandag aan kunnen wennen zonder dat er perse gewonnen moet worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In je darkroom ???.....ach ik wil het niet eens weten gap.....veel plezier ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 22:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Een standaard goal is er eigenlijk niet, maar wat jij eigenlijk zegt is dat elke goal van buiten de 16 een speciale zeer mooie goal is want de goals die recht op de keeper afgaan wordt wel door de keeper tegen gehouden. Een intikkertje van die afstand kan zowiezo niet. Deze goal was niet in de kruising, niet bijzonder hard, geen poeier in de korte hoek oid. Gewoon een normale krulbal op halve hoogte in de lange hoek. Maar hij telt even hard natuurlijk! Waarom heb je het over een zeer speciale mooie goal ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar Boudewijn toch.....foei, in Rusland had je nu bonje......GOELAG !!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kuyt linksback en Blind centraal. Wauw. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ach, als Cillissen met handschoenen aan in als hangende spits zet, is hij toch ook gewoon keeper..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat Kuyt volledig op die rechtsback speelt. Aan de bal gewoon een aanvaller.. Zonder bal moet een buitenspeler toch vaak achter zijn man aan.. Nu is ie er direct aan gekoppeld..
Ik denk dat kuyt dieper speelt dan een normale linksback..
Op zich niet zo heel apart..
Overigens lijkt het erop alsof van Gaal niet altijd voor de beste spelers kiest, maar overdreven voor de meest fitte spelers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind die Lens echt bagger |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lens werkt zich de kolere man! Klasse instelling van die man! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wel een top scheids in deze kutwedstrijd met alleen maar schwalbes... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen weinig weggegeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 19:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wel een top scheids in deze kutwedstrijd met alleen maar schwalbes... Ja, daar wordt je toch gek van... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jup. Maar de scheids is wel oke |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een vieze aanstellers zijn die chilenen toch |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een zaadpot, verveel me de pleuris |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor mij is Vlaar vanavond de beste bij NL |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En Depay valt altijd sterk in |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Vreselijke mannetjes in het veld ja |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: De jong voor mij. Wat een werkpaard! Bam! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat lacht die van Gelder nou stom als hij zegt dat de scheidsrechter niet tegen ons was? Nee, hij floot zoals een scheidsrechter zou moeten fluiten, hij floot echt niet in ons voordeel. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:Wat lacht die van Gelder nou stom als hij zegt dat de scheidsrechter niet tegen ons was? Nee, hij floot zoals een scheidsrechter zou moeten fluiten, hij floot echt niet in ons voordeel. Mee eens. Ik vond het een zeer professionele, maar bovenal een sterk optreden van de scheids. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is net een Gelderse worst inmiddels... Vette piemelhoofd van 'm |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
3 gespeeld, 9 punten, 10 voor, 3 tegen waarvan 2 penalty's!!
Wat een toernooi ploegje hebben we toch hahaha
Nu lekker slapen en morgen gezond weer op!
(hoop ik)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond het hele Nederlandse elftal dramatisch spelen.. Verdedigend zonder bal stond het goed. Met bal heeft eigenlijk niemand iets echt goed gedaan..
Alle ballen naar voren rossen en er hard achteraan rennen, dat is zelfs geen goed counter voetbal te noemen..
Vlaar ook met die achterlijke ballen de lucht in en de tribune in, je zag van Gaal er ook erg kwaad over worden..
Een wedstrijd dood maken lukt ze aardig, weinig tot geen kansen weggeven ook.. Voetballen kunnen er maar een paar.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Toernooi begint nu pas echt. Na een nederlaag mag je meteen naar huis.
Als je eerst volgende wedstrijd verliest dan tellen alle andere zegen niet meer mee. Prijs word pas op 14 juli verdeeld.
Het is leuk dat we al zover gekomen zijn want dat had niemand verwacht(uitzonderingen daargelaten). Maar ik wil die beker wel eens winnen anders hadden ze nu wel naar huis gemogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
LOL is vanaf nu : Licht Ontvlambare Louis |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 14:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Toernooi begint nu pas echt. Na een nederlaag mag je meteen naar huis. Als je eerst volgende wedstrijd verliest dan tellen alle andere zegen niet meer mee. Prijs word pas op 14 juli verdeeld. Meen je dat werkelijk joh??? Shit hé, jij verteld me echt iets nieuws!! Pfffff ben bang dat ik van de spanning vanavond niet meer kan slapen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Je hebt 4 situaties hoe je de wedstrijd speelt.
Winst met goed spel Winst met slecht spel Verlies met goed spel Verlies met slecht spel
Iedereen zei, winst met goed spel dat zit er niet in. Daar is het team te zwak voor. Daarnaast zeiden de sombere mensen onder ons dat winst er helemaal niet in zat. Of je nou goed speelde of niet winst zat er niet in.
Van gaal dacht met defensiever tactiek wel verder te komen, met als gevolg dat het spel achteruit gaat. Als van gaal dat ook kansloos had geacht dat had hij waarschijnlijk niks veranderd aan de tactiek. Dan waren we waarschijnlijk ten onder gegaan, met wel als gevolg wel beter spel.
Er zijn 2 opties, eerst goed spel en daarna pas de winst. Of eerst de winst en dan goed spel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Mooie goal van Messi. Natuurlijk staat de muur slecht opgesteld en die keeper is niets maargoed... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 18:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Je hebt 4 situaties hoe je de wedstrijd speelt. Winst met goed spel Winst met slecht spel Verlies met goed spel Verlies met slecht spel Iedereen zei, winst met goed spel dat zit er niet in. Daar is het team te zwak voor. Daarnaast zeiden de sombere mensen onder ons dat winst er helemaal niet in zat. Of je nou goed speelde of niet winst zat er niet in. Van gaal dacht met defensiever tactiek wel verder te komen, met als gevolg dat het spel achteruit gaat. Als van gaal dat ook kansloos had geacht dat had hij waarschijnlijk niks veranderd aan de tactiek. Dan waren we waarschijnlijk ten onder gegaan, met wel als gevolg wel beter spel. Er zijn 2 opties, eerst goed spel en daarna pas de winst. Of eerst de winst en dan goed spel. Ik ga voor optie 2 ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 18:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Je hebt 4 situaties hoe je de wedstrijd speelt. Winst met goed spel Winst met slecht spel Verlies met goed spel Verlies met slecht spel Iedereen zei, winst met goed spel dat zit er niet in. Daar is het team te zwak voor. Daarnaast zeiden de sombere mensen onder ons dat winst er helemaal niet in zat. Of je nou goed speelde of niet winst zat er niet in. Van gaal dacht met defensiever tactiek wel verder te komen, met als gevolg dat het spel achteruit gaat. Als van gaal dat ook kansloos had geacht dat had hij waarschijnlijk niks veranderd aan de tactiek. Dan waren we waarschijnlijk ten onder gegaan, met wel als gevolg wel beter spel. Er zijn 2 opties, eerst goed spel en daarna pas de winst. Of eerst de winst en dan goed spel. Onzin.. Niemand heeft gezegd dat je niet goed kan voetballen.
Het spel is overigens heel erg goed.. Alleen niet het type spel dat wij in Nederland willen zien.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De meeste niet misschien. Ik zie ons liever wereldkampioen worden dan verliezen met mooi spel. Daarbij vind ik het niet zo heel erg om te zien, alleen de eerste helften zijn dramatisch en daarna zijn de tegenstanders moe en krijgen we kansen. Ik kijk in de tweede helft graag naar de rushes van Robben en consorten. De tactiek die van Gaal vooraf in gedachte had (zorg dat je enorm fit bent op het WK) heeft tot nu toe goed gewerkt want de tegenstander is in de tweede helft steeds kapot gespeeld. |
|
|
|