BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hup Ho Ho Holland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 26 juni 2014 - 12:11   quote  deeplink  
De tegenstander is vermoeid in de tweede helft.. Kapotspelen doe je namelijk met bal.
remco k
 remco k - donderdag 26 juni 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Twee verschillende dingen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 juni 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Normaal spelen we op de helft van de tegenstander.
Normaal hebben wij de meesten balbezit, tenzij we tegen een beter team spelen(finale spanje)

Als 2 teams willen aanvallen dan wint vaak de besten.
Wij zijn niet de besten.
Als 1 team niet aanvallend speelt, kan de minste ook winnen.
We hebben geen team om dominant te spelen, waarom zou je dat dan ook doen.
Als je spelers hebt om counter voetbal te spelen waarom zou je daar niet gebruik van maken.

Aan komende tegenstander mexico wilt ons te bal geven zodat ze niet in de counter lopen. Terwijl juist normaal oranje nooit aan de bal wilt hebben.

Oranje scoort uit een counter maar scoort ook gewoon normaal.
Doelpunt van fer en van depay tegen australie zijn goals die niet uit een counter komen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 juni 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 12:11 schreef remco k het volgende:
De tegenstander is vermoeid in de tweede helft.. Kapotspelen doe je namelijk met bal.
Soms moet je even je blik ook buiten de randstad laten varen. Daar heb je soms ook aparte
uitspraken... kapotmoe zijn is er 1 van...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 juni 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 16:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Soms moet je even je blik ook buiten de randstad laten varen. Daar heb je soms ook aparte
Hahahaha....keikapot ook, maffe brabanders
remco k
 remco k - donderdag 26 juni 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 16:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tsjaa.

Maar Nederland heeft denk ik vooral geluk gehad tegen Spanje en Australie dat de 2-0 en de 3-1 er niet in zijn gegaan en dat je zelf daarna scoort..

Ik vind Nederland niet goed, verdedigend is het redelijk. Aan de bal is het vaak geluk dat een Robben aan de bal komt. Veel spelers ook nog onder de maat. Een van Persie is op 3 goals na nog gewoon slecht, Sneijder speelt gewoon slecht de Guzman en Wijnaldum beiden als basisspeler ook gewoon slecht. Janmaat een paar momenten na ook gewoon slecht, de Vrij vaker slecht dan goed, Indy heb ik nog niet goed zien spelen.

Robben speelt geweldig, Vlaar verdedigd erg goed maar aan de bal een schlemiel, Blind was erg goed in de eerste pot, maar onopvallend in de twee daarna..

De loting kan een geluk zijn.. Als Portugal eruit vliegt heeft Nederland tot aan de finale alleen last van Argentinie als traditioneel top land, als outsiders heb je last van Belgie en Zwitserland..

Daar zit geen ploeg tussen die beter voetbal heeft laten zien dan Chili tegen Nederland.. Alle goede ploegen zitten aan de andere kant van het toernooi.. Brazilie, Duitsland Frankrijk, Urugay.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 juni 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa.

Maar Nederland heeft denk ik vooral geluk gehad tegen Spanje en Australie dat de 2-0 en de 3-1 er niet in zijn gegaan en dat je zelf daarna scoort..
Ik denk niet dat het met geluk te maken heeft, eerder geluk voor de tegenstander dat er niet meer gescoord is.
2 onterechte penalties tegen, waarbij Costa zelfs met opzet op het been van de Vrij ging staan dus eugenlijk had spanje er na 27min al met 10 man moeten staan.
En voor de gemiste kansen van de tegenstanders staan er evenveel of meer kansen voor ons tegenover die er ook in hadden kunnen gaan.

Juist door de verdedigende tactiek heeft de tegenstander weinig kans gehad om te scoren, dus ook dat noem ik geen geluk maar eerder een logisch gevolg. En dan hebben wij wel het geluk dat we topspelers hebben die enorm fit zijn, in tegenstelling tot de topspelers van andere landen behalve misschien Neymar.
remco k
 remco k - donderdag 26 juni 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 18:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het met geluk te maken heeft, eerder geluk voor de tegenstander dat er niet meer gescoord is.
2 onterechte penalties tegen, waarbij Costa zelfs met opzet op het been van de Vrij ging staan dus eugenlijk had spanje er na 27min al met 10 man moeten staan.
En voor de gemiste kansen van de tegenstanders staan er evenveel of meer kansen voor ons tegenover die er ook in hadden kunnen gaan.

Juist door de verdedigende tactiek heeft de tegenstander weinig kans gehad om te scoren, dus ook dat noem ik geen geluk maar eerder een logisch gevolg. En dan hebben wij wel het geluk dat we topspelers hebben die enorm fit zijn, in tegenstelling tot de topspelers van andere landen behalve misschien Neymar.
Spanje komt 1-0 voor, je mag dan van geluk spreken dat Cilissen die bal pakt.. Tegen Australie op 2-1 achter exact hetzelfde verhaal.. Dat kun jij wel geen geluk noemen. Maar dat is het gewoon, zeker als je vlak daarna zelf de goal maakt..

Spanje heeft veel mogelijkheden gehad, Australie ook.. Alleen tegen Chili stond het verdedigend goed..

Zoals ik al zei denk ik dat ze nog weleens geluk hebben nu met de loting.. van alle kanshebbers kun je alleen Argentinie tegenkomen als alles loopt zoals het nu gaat..

En die is ook niet in geweldige doen, al was dat gister erg goed....

De weg naar de finale ligt dus open.. Maar het voetbal is niet goed, verdedigend is het wel prima..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 juni 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Spanje komt 1-0 voor, je mag dan van geluk spreken dat Cilissen die bal pakt.. Tegen Australie op 2-1 achter exact hetzelfde verhaal.. Dat kun jij wel geen geluk noemen. Maar dat is het gewoon, zeker als je vlak daarna zelf de goal maakt..
Tjah, zo kun je alles geluk noemen wat wij niet tegen krijgen. Ik vind dat je jouw 'geluk' vaak kan afdwingen. Een keeper staat er niet voor niets, zijn taak is het om dit soort ballen eruit te halen. Dat Cillessen niet de lengte heeft als een van der Sar is jammer want dan was zo'n bal sowieso een makkie geweest.

In jouw optiek heeft Argentinië dus elke wedstrijd geluk gehad dat Messi de goals scoorde? Of geluk gehad dat hun tegenstanders niet scoorde?
remco k
 remco k - donderdag 26 juni 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 19:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tjah, zo kun je alles geluk noemen wat wij niet tegen krijgen. Ik vind dat je jouw 'geluk' vaak kan afdwingen. Een keeper staat er niet voor niets, zijn taak is het om dit soort ballen eruit te halen. Dat Cillessen niet de lengte heeft als een van der Sar is jammer want dan was zo'n bal sowieso een makkie geweest.

In jouw optiek heeft Argentinië dus elke wedstrijd geluk gehad dat Messi de goals scoorde? Of geluk gehad dat hun tegenstanders niet scoorde?
Het gaat om de momenten, je kan met gigantische grote kansen op 2-0 en 3-1 achter komen, uit beide counters maken wij die goals. Die momenten is Nederland gewoon erg gelukkig geweest.
Ik zeg overigens niet dat we onverdiend hebben gewonnen, maar het voetbal is niet om aan te zien.

Ik denk wel dat ze aan het groeien zijn als elftal, zoals ik al zei is er tegen Chili niet echt een kans weggegeven en dat is knap..

Het resultaat is perfect, het type voetbal is een mening, we zijn wat gelukkig geweest, en we zijn aan het groeien.. Zo zie ik het in ieder geval.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 juni 2014 - 08:59   quote  deeplink  
Messi is iemand die een wedstrijd kan beslissen. Zo hebben wij van Persie en Robben. We hebben geluk dat die 2 in ons team spelen...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 juni 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Hoe lang is het geleden dat we een tegenstander kapot speelde?

Heeft niemand de wedstrijd Estland-Nederland meer voor ogen?
Bal tempo was veel te laag en we hebben spelers die te veel en te lang met de bal willen lopen. We hebben gewoon vaak dat het tempo om een verdedigend team kapot te spelen te laag was.

Daarnaast had iedereen het erover dat we verdedigend zwak zijn, zeker als we pressie gaan zetten op de helft van de tegenstander.
Die zwakte is er nog steeds, alleen komt het niet tot uiting omdat we met 7 man gaan verdedigen. Er is maar 1 veld goal gemaakt en 2x een penalty tegen. Die veldgoal kwam van Australie, die mooie goal van Cahill.

Daarnaast hebben we 10 goals gemaakt en niet allemaal uit een counter
remco k
 remco k - vrijdag 27 juni 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 13:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we een tegenstander kapot speelde?

Heeft niemand de wedstrijd Estland-Nederland meer voor ogen?
Bal tempo was veel te laag en we hebben spelers die te veel en te lang met de bal willen lopen. We hebben gewoon vaak dat het tempo om een verdedigend team kapot te spelen te laag was.

Daarnaast had iedereen het erover dat we verdedigend zwak zijn, zeker als we pressie gaan zetten op de helft van de tegenstander.
Die zwakte is er nog steeds, alleen komt het niet tot uiting omdat we met 7 man gaan verdedigen. Er is maar 1 veld goal gemaakt en 2x een penalty tegen. Die veldgoal kwam van Australie, die mooie goal van Cahill.

Daarnaast hebben we 10 goals gemaakt en niet allemaal uit een counter
Die zwakte is er nog steeds en zien we ook nog steeds, we hebben echt zat kansen weggeven..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 02:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

De meeste niet misschien. Ik zie ons liever wereldkampioen worden dan verliezen met mooi spel.
Daarbij vind ik het niet zo heel erg om te zien, alleen de eerste helften zijn dramatisch en daarna zijn de tegenstanders moe en krijgen we kansen. Ik kijk in de tweede helft graag naar de rushes van Robben en consorten.
De tactiek die van Gaal vooraf in gedachte had (zorg dat je enorm fit bent op het WK) heeft tot nu toe goed gewerkt want de tegenstander is in de tweede helft steeds kapot gespeeld.
Dan ben ik benieuwd hoe jouw reacties waren rond wedstrijden van Chelsea, Real Madrid en Inter ten tijde van Mourinho. Waarschijnlijk ben jij alleen maar positief omdat Van Gaal hier de coach van is!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd hoe jouw reacties waren rond wedstrijden van Chelsea, Real Madrid en Inter ten tijde van Mourinho. Waarschijnlijk ben jij alleen maar positief omdat Van Gaal hier de coach van is!
Competitie vind ik anders dan een CL of een WK, zeker bij een WK mogen ze wat mij betreft slecht spelen zolang ze maar winnen.
En in clubverband heb ik geen voorkeur voor de winnaar, maar in landen competitie ben ik altijd voor Nederland!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Boudewijn --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 18:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Competitie vind ik anders dan een CL of een WK, zeker bij een WK mogen ze wat mij betreft slecht spelen zolang ze maar winnen.
En in clubverband heb ik geen voorkeur voor de winnaar, maar in landen competitie ben ik altijd voor Nederland!
Dat is niet mijn vraag. Chelsea, Inter en Madrid speelden onder het regime van Mourinho zeer verdedigend en deden dat ongeveer net als Nederland nu doet. Heb jij dat voetbal toen nooit verafschuwd?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 18:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is niet mijn vraag. Chelsea, Inter en Madrid speelden onder het regime van Mourinho zeer verdedigend en deden dat ongeveer net als Nederland nu doet. Heb jij dat voetbal toen nooit verafschuwd?
Nee, maar meer omdat ik dat niet wekelijks volgde. Hooguit Madrid in de CL.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee, maar meer omdat ik dat niet wekelijks volgde. Hooguit Madrid in de CL.
Misschien zou jij dan eens wat meer clubvoetbal moeten volgen! Weet je tenminste wat een supporter van zijn club verwacht en snap je misschien ook dat sommigen bij slechte resultaten een beetje gepikeerd zijn!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 04:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien zou jij dan eens wat meer clubvoetbal moeten volgen! Weet je tenminste wat een supporter van zijn club verwacht en snap je misschien ook dat sommigen bij slechte resultaten een beetje gepikeerd zijn!
Ik begrijp heel goed dat sommigen bij slechte resultaten gepikeerd kunnen zijn, dat heb ikzelf ook als Nederland zou verliezen. Ben ik dagen (weken) in slecht humeur.

En als er 48 uur in een dag zat dan had ik tijd voor meer wedstrijden van buitenlandse competities. Nu kijk ik alleen de topwedstrijden uit die competities.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Hitte speelt zeker parten, achterin is het slechter dan normaal, steeds net te laat.
Verhaegh speelt nog maar zwak.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Die scheidsrechter is tegen ons!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Nou, het in balbezit spelen iedereen wil levert ook een draak van een wedstrijd op!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 18:48   quote  deeplink  
En dat had zomaar een penalty voor NL moeten zijn
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 juni 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 18:48 schreef Boudewijn het volgende:
En dat had zomaar een penalty voor NL moeten zijn
Er zijn ploegen die voor minder een penalty tegen hebben gekregen....
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Ik vind het zelfs een 100% penalty..

Geen van de tegenstanders speelt de bal, en hij wordt eerst door een speler van achter geraakt, en vervolgens met een kamikaze tackle van de voorkant.. Een 100% penalty..
remco k
Overigens de 4e verschrikkelijke zaadpot op rij..
remco k
Van Nederland dan te verstaan..
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 18:57   quote  deeplink  
de twee voorin bewegen totaal niet, eigenlijk vond ik de eerste helft alleen de Vrij, Sneijder en Blind spelen prima.. De rest ver onder de maat..

Echt alle geluk dat Mexico ook last heeft van de hitte. Maar ze zijn wel veel en veel beter..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 18:55 schreef remco k het volgende:
Van Nederland dan te verstaan..
Van Mexico ook, die hitte (39 graden hoorde ik) speelt de grootste factor.
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Van Mexico ook, die hitte (39 graden hoorde ik) speelt de grootste factor.
Het is van Nederland de 4e zaad pot op rij..

Mexico heeft toch wel wat gecreëerd.. Nederland vrijwel niets.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 juni 2014 - 19:05   quote  deeplink  
we hadden een penalty moeten hebben, want robben was toch echt in scoringspositie....
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is van Nederland de 4e zaad pot op rij..

Mexico heeft toch wel wat gecreëerd.. Nederland vrijwel niets.
Hoewel ik onze achterhoede niet geweldig vind zou Mexico geen kans hebben kunnen creëren als ze speelden zoals de afgelopen 3 wedstrijden. Daarom denk ik dat het voornamelijk door de hitte komt. Zelfs Vlaar is steeds te laat.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Godsnondeju
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juni 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:08 schreef Boudewijn het volgende:
Godsnondeju
Wat is er??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 juni 2014 - 19:09   quote  deeplink  
knappe goal, goed schot...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is er??
We zijn weer eens door de scheids genaaid!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juni 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ken het niet zien! Zit op het werk!
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee door een hele zwakke selectie die gewoon niet goed is..

We zaten achteraf alleen met Chili als goede tegenstander in de poule, en die speelden niet vol gas tegen ons..

Nederland wordt van de mat gespeeld.. Compleet terecht. MOrgen vliegtuig pakken en snel weer naar huis..
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1-0 Mexico..

Maar NL is een zuivere penalty ontnomen voor de rust.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Robben had een penalty moeten krijgen.
Nu staan we (ander moment) 0 - 1 achter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juni 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Robben had een penalty moeten krijgen.
Nu staan we (ander moment) 0 - 1 achter
He jammer, gun het jullie wel!
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Nederland mocht al heel erg blij zijn dat ze de eerste ronde door kwamen..

Ze hebben gewoon een hele slechte ploeg.. En veel geluk gehad dat ze door de eerste ronde zijn gekomen..
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

He jammer, gun het jullie wel!
Weet je wat het is met interlandvoetbal.. Het is erg leuk als ze winnen, maar als ze eruit liggen is het voor mij ook direct weer klaar...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Gelukkig zijn ze nu wel wakker geworden op het middenveld en voorin. Nu alleen de achterhoede nog
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:18 schreef Boudewijn het volgende:
Gelukkig zijn ze nu wel wakker geworden op het middenveld en voorin. Nu alleen de achterhoede nog
Robben speelt goed.. van Persie het hele toernooi al slecht op 3 momenten na.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 juni 2014 - 19:19   quote  deeplink  
tijd voor Huntelaar dan??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juni 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is met interlandvoetbal.. Het is erg leuk als ze winnen, maar als ze eruit liggen is het voor mij ook direct weer klaar...
En kunnen we weer overschakelen naar AJAX!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:16 schreef remco k het volgende:
Nederland mocht al heel erg blij zijn dat ze de eerste ronde door kwamen..

Ze hebben gewoon een hele slechte ploeg.. En veel geluk gehad dat ze door de eerste ronde zijn gekomen..
Ben het niet met je eens. Ze hebben zeker kwaliteit, ben zelfs van mening beter dan welke ploeg dan ook behalve misschien Duitsland, Frankrijk en Colombia vind ik ook erg sterk spelen.
Ze hadden vanaf het begin een tandje extra moeten zetten.
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 19:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens. Ze hebben zeker kwaliteit, ben zelfs van mening beter dan welke ploeg dan ook behalve misschien Duitsland, Frankrijk en Colombia vind ik ook erg sterk spelen.
Ze hadden vanaf het begin een tandje extra moeten zetten.
Whahahahahaha.. Maak jezelf niet zo belachelijk man.. Kijk eens naar dat slappe passen van ze..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Kijk maar naar hoe ze nu spelen. Puur de hitte waar ze last van hadden of bang voor waren. En Martins Indi durft niets. Vlaar en Blind niet in hun normale doen. Depay zorgt ook voor een extra impuls

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hup Ho Ho Holland

0.0094459