|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:22 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahaha.. Maak jezelf niet zo belachelijk man.. Kijk eens naar dat slappe passen van ze.. Mexico is nu niets meer, worden compleet overlopen. Dat lukt niet als je geen kwaliteit hebt. Die goal komt nog wel (hoop ik) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huntelaar brengen voor van Persie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:24 schreef Boudewijn het volgende:[..] Mexico is nu niets meer, worden compleet overlopen. Dat lukt niet als je geen kwaliteit hebt. Die goal komt nog wel (hoop ik) Mexico overlopen?? Waar dan?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Man man wat speelt Martins Indi slecht, loopt maar wat te sjokken achter zn tegenstander |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Op jouw 55 inch. Gewoon kijken en je ziet het. Nu al zeker een kwartier heeft Mexico niet in te brengen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nah, dit keer net niet denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Op jouw 55 inch. Gewoon kijken en je ziet het. Nu al zeker een kwartier heeft Mexico niet in te brengen. Maar dat is wat anders dan overlopen worden.. Als dat namelijk zo is, dan is NL 3 en een halve wedstrijd overlopen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:28 schreef remco k het volgende:[..] Maar dat is wat anders dan overlopen worden.. Als dat namelijk zo is, dan is NL 3 en een halve wedstrijd overlopen.. Balbezit is wat anders dan spel maken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ook Blind enorm slecht bezig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hun keeper houdt Mexico in leven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
2 en halve minuut drinkpauze. Extra tijd zou zowiezo al 5 minuten moeten zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk, Mexico heeft het besef weer gekregen dat ze vooruit moeten en niet achteruit..
En Nederland komt er niet aan te pas.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op twee halve kansen in de gehele tweede helft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:39 schreef Boudewijn het volgende:2 en halve minuut drinkpauze. Extra tijd zou zowiezo al 5 minuten moeten zijn. Daarom had je de eerste helft al 4 minuten extra |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Kijk, Mexico heeft het besef weer gekregen dat ze vooruit moeten en niet achteruit.. En Nederland komt er niet aan te pas.. Wat jij wil, heel Nederland ziet het zoals ik maar jij blijft toch altijd eigenwijs. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: En terecht, maar nu extra wissels dus nog eens 5 mins extra. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahah
Geen kwaliteit he Remco? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als ze nu achterin koel houden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk eens aan.. Zei ik toch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee inderdaad niet nee.. Gewoon een hele matige ploeg.. Geluk dat die bal zo slecht uitverdiegd wordt en Wesley die heel goed binnen schiet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
O.. Met geluk terug gelegd door Huntelaar hoor ik net...Whahahahaha..
Mijn fout.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Nee inderdaad niet nee.. Gewoon een hele matige ploeg.. Geluk dat die bal zo slecht uitverdiegd wordt en Wesley die heel goed binnen schiet.. lulkoek Remco, gewoon goed teruggelegd van Huntelaar! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Nee inderdaad niet nee.. Gewoon een hele matige ploeg.. Geluk dat die bal zo slecht uitverdiegd wordt en Wesley die heel goed binnen schiet.. Hahaha sure...
Maar deze bal van Sneijder is toch extreem veel mooier dan jouw mooie bal van Messi? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hahahha penalty!!! Terecht! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Kun je niet hebben he??? ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nu mogen het wat mij btereft maar 3 minuten extra zijn ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldig binnen geschoten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: lulkoek Remco :-))) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat zeker, ben ook blij voor Huntelaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Veel wilskracht in de ploeg. Maar ik blijf erbij dat er kwaliteit ontbreekt.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Want? Ben wel klaar met dat Oranje geneuzel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk maar goed.. Is gewoon een swalbe... Die in de eerste helft is er 100% eentje.. Maar deze echt niet.
Maar wat geeft het..
WE ZIJN DOOR.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van de week weer lekker Duitsland kijken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi, het is je gegund.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:57 schreef remco k het volgende:Veel wilskracht in de ploeg. Maar ik blijf erbij dat er kwaliteit ontbreekt.. Ben het met je eens dat er kwaliteit achterin gemist wordt en Sneijder vandaag beter maar zeker niet top. MAAR.... in vergelijking met de andere teams op dit WK (behalve misschien Duitsland/Frankrijk/Colombia) wel beter. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 19:58 schreef remco k het volgende:[..] Kijk maar goed.. Is gewoon een swalbe... Die in de eerste helft is er 100% eentje.. Maar deze echt niet. Maar wat geeft het.. WE ZIJN DOOR.... laten we het erop houden dat hij makkelijk ging liggen. Want volgens mij werd hij wel geraakt dus een complete swalbe was het volgens mij niet. |
|
|
|