|
|
|
kaashaas
|
|
|
Hij had het niet verwacht:
Ouasim Bouy ziet het niet zitten om een heel seizoen op de bank te zitten bij Juventus. De middenvelder kwam in 2011 over uit de jeugd van Ajax, maar hij speelde nog niet veel in Turijn. Twee verhuurperiodes aan Brescia en HSV leverden nog niet het gewenste resultaat op: speeltijd.
Bouy is dan ook op zoek naar speelminuten en als dat niet kan bij Juventus, dan ergens anders. 'Intern heb ik aangegeven dat ik dertig wedstrijden moet spelen. Het zal vooral afhangen of er bij Juventus veel in de selectie gaat veranderen. Als ik vertrek zal het op huurbasis zijn. Van een verkoop is geen sprake, in januari heeft Juve mijn contract nog verlengd.'
De middenvelder hoopt zodoende via een omweg te top te bereiken. Bij Hamburger SV verkwanselde hij uiteindelijk een half jaar van zijn loopbaan. Hij werd samen met Ola John verhuurd, maar na het ontslag van Bert van Marwijk kreeg het tweetal geen speeltijd meer. 'Ik en Ola John waren gekomen op voorspraak van Bert van Marwijk. Onder hem speelden wij ook alles bij HSV. Maar na zijn ontslag veranderde alles; de nieuwe trainer Mirko Slomka koos vanaf de eerste wedstrijd voor andere jongens. Een heel vervelende situatie. Dat had niemand zien aankomen, ook Juventus niet.'
Helaas word het nooit meer wat! Ik vind het echt zonde gaat waarschijnlijk verhuurd worden aan een degradant en horen we straks niets meer van, beetje jammer dat dit soort zaken gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2014 door kaashaas -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hij zou de zoveelste jeugdspeler zijn die zichzelf overschat en onder aanmoediging van geldgeile makelaars zichzelf van een mooie carrière berooft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mino Raiola en Blatter zijn de 2 grootste paardenlullen in de voetbal wereld |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Had ie maar niet weg moeten gaan en zichzelf niet gek moeten laten door zijn zaakwaarnemer!!
money, money, money.... |
|
|
|
|
|