|
|
RenatoBos
|
|
|
Boy de Jong is komend seizoen als derde doelman verbonden aan PEC Zwolle. De keeper van Excelsior, die door Feyenoord in Kralingen gestald was, kon de concurrentiestrijd in Rotterdam niet winnen van keeper Jordy Deckers. De 20-jarige goalie zag zijn contract vervolgens niet verlengd worden, waardoor hij nu transfervrij de overstap maakt naar PEC Zwolle. De Jong tekent een tweejarig contract. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:Boy de Jong is komend seizoen als derde doelman verbonden aan PEC Zwolle. De keeper van Excelsior, die door Feyenoord in Kralingen gestald was, kon de concurrentiestrijd in Rotterdam niet winnen van keeper Jordy Deckers. De 20-jarige goalie zag zijn contract vervolgens niet verlengd worden, waardoor hij nu transfervrij de overstap maakt naar PEC Zwolle. De Jong tekent een tweejarig contract. Hoezo? Mooi toch dat ie een club heeft! Kan ie in de toekomst het ongelijk van Feyenoord bewijzen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk houdt iedereen een beetje van Lijdensweg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerlijke reactie. En...Eens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, maar wel jammer dat hij zo dom lult... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Doen we allemaal wel eens ik zeker! Laat L. toch z,n mening uiten vaak ben ik het wel eens met hem alleen het kompt zo rottig getypt uit zijn pc . Lijdensweg hoe gaat het met je dochter? |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 13:32 schreef broer van Ted het volgende:Doen we allemaal wel eens ik zeker! Laat L. toch z,n mening uiten vaak ben ik het wel eens met hem alleen het kompt zo rottig getypt uit zijn pc . Lijdensweg hoe gaat het met je dochter? Tenslotte is het ook een Feyenoorder en hoop ik altijd maar dat hij het beste voor heeft met onze club, ook al komt het soms wat vervelend uit zijn strot. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 13:32 schreef broer van Ted het volgende:Doen we allemaal wel eens ik zeker! Laat L. toch z,n mening uiten vaak ben ik het wel eens met hem alleen het kompt zo rottig getypt uit zijn pc . Lijdensweg hoe gaat het met je dochter? was dan ook maar een grapje Teddybroer... alhoewel....???? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hi Piet je bedoelt toch niet mijn zinnetje hoe gaat het met je dochter ? Want dat is gemeend ik ben nl ook vader groetjes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Omdat Spanje verloren heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neehee bluffie, omdat BdJ naar de neuzendodert gaat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Dank je wel ik begrijp Piet nu , nee ik weet niet beter dat zijn dochter ernstig ziek was , is? Kom op zeg dat zou geen grapje zijn . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net zo'n foutje als Mokotjo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder eerste doelman: 'Hij heeft krediet opgebouwd' d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Juist daarom moet die waardeloze keeperstrainer Patrick Lodewijks oprotten, teveel 'vriendjes' van Erwin Mulder. Die kijkt door een Erwin Mulder bril ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het zal er wel weer toe leiden dat ik weinig in de kuip zal zijn ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmmmmm alleen het idee al..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik verloochen mijn niveau tenminste niet ... Er zijn er helaas teveel die liever drama in de kuip zien dan mee doen om de titel !!! Nou beste d......n , veel succes |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hou zou het toch met Boy zijn? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je hem even bellen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woehoeeeeee..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg een eigen topic. Moet wel een liefdesverklaring zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Vandaag weer een een artikel in het AD over Mulder . Nou we gaan het zien woensdag . Hoop niet dat Lijdensweg gelijk krijgt maar je zal zien dat ik na woensdag lijdensweg gelijk moet geven! Wat een gezeik toch over een keeper! Desnoods Bassie van NAC dan maar . Hebben we in ieder geval een hoop lol |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Kom er maar in Renato met je poppetjes . Zijn echt leuk! Gozer |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je na gaan hoe populair ik ben ... :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lachwekkend dat deze waardeloze clown eerste keeper word. Alle fouten ga ik bijhouden, zal een groot bestand worden.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 16:45 schreef MMM het volgende:[..] Lachwekkend dat deze waardeloze clown eerste keeper word. Alle fouten ga ik bijhouden, zal een groot bestand worden.. Dan heb je een extra server nodig ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja je kan beter bij houden wat ie goed doet, heb je aan een servetje genoeg ... |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ligt aan L he..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 17:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja je kan beter bij houden wat ie goed doet, heb je aan een servetje genoeg ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:35 schreef broer van Ted het volgende:Vandaag weer een een artikel in het AD over Mulder . Nou we gaan het zien woensdag . Hoop niet dat Lijdensweg gelijk krijgt maar je zal zien dat ik na woensdag lijdensweg gelijk moet geven! Wat een gezeik toch over een keeper! Desnoods Bassie van NAC dan maar . Hebben we in ieder geval een hoop lol lol poppetjes |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Warner Hahn is gehaald om Erwin Mulder wat peper in de reet te steken. Natuurlijk begint Mulder als eerste keeper. Als hij wekelijks als een zoutpilaar ballen over zich heen gelobt krijgt zal Hahn een kans krijgen. van Geel heeft een baantje als keeperstrainer bij Oranje voor Lodewijks geregeld zodat die zonder al te veel gezichtsverlies af kan vloeien. Pierre van Hooydonk is al weg gemanoeuvreerd en van Hanegem is zo in de watten gelegd met complimenten en een zittribune met zijn naam dat ie maar bedankt heeft voor een baantje. Beenhakkers en Mario B. zijn ook kaltgestellt nu alleen Bas van Noortwijk nog (hij leek overigens flink afgevallen) Blokband en van Geel zouden goed in het Kremlin functioneren.
Om met Charlie Brown te spreken: I feel strangely calm (about the coming season) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij weet je momenteel helemaal waar een topic over gaat, zit je aan de drank (?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:06 schreef sportdwaas het volgende:Warner Hahn is gehaald om Erwin Mulder wat peper in de reet te steken. Natuurlijk begint Mulder als eerste keeper. Als hij wekelijks als een zoutpilaar ballen over zich heen gelobt krijgt zal Hahn een kans krijgen. van Geel heeft een baantje als keeperstrainer bij Oranje voor Lodewijks geregeld zodat die zonder al te veel gezichtsverlies af kan vloeien. Pierre van Hooydonk is al weg gemanoeuvreerd en van Hanegem is zo in de watten gelegd met complimenten en een zittribune met zijn naam dat ie maar bedankt heeft voor een baantje. Beenhakkers en Mario B. zijn ook kaltgestellt nu alleen Bas van Noortwijk nog (hij leek overigens flink afgevallen) Blokband en van Geel zouden goed in het Kremlin functioneren. Om met Charlie Brown te spreken: I feel strangely calm (about the coming season) Kom ter zake! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:06 schreef sportdwaas het volgende:Warner Hahn is gehaald om Erwin Mulder wat peper in de reet te steken. Natuurlijk begint Mulder als eerste keeper. Als hij wekelijks als een zoutpilaar ballen over zich heen gelobt krijgt zal Hahn een kans krijgen. van Geel heeft een baantje als keeperstrainer bij Oranje voor Lodewijks geregeld zodat die zonder al te veel gezichtsverlies af kan vloeien. Pierre van Hooydonk is al weg gemanoeuvreerd en van Hanegem is zo in de watten gelegd met complimenten en een zittribune met zijn naam dat ie maar bedankt heeft voor een baantje. Beenhakkers en Mario B. zijn ook kaltgestellt nu alleen Bas van Noortwijk nog (hij leek overigens flink afgevallen) Blokband en van Geel zouden goed in het Kremlin functioneren. Om met Charlie Brown te spreken: I feel strangely calm (about the coming season) Dan zijn ze goed bezig als dit waar is ... ;-) |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:06 schreef sportdwaas het volgende:Warner Hahn is gehaald om Erwin Mulder wat peper in de reet te steken. Natuurlijk begint Mulder als eerste keeper. Als hij wekelijks als een zoutpilaar ballen over zich heen gelobt krijgt zal Hahn een kans krijgen. van Geel heeft een baantje als keeperstrainer bij Oranje voor Lodewijks geregeld zodat die zonder al te veel gezichtsverlies af kan vloeien. Pierre van Hooydonk is al weg gemanoeuvreerd en van Hanegem is zo in de watten gelegd met complimenten en een zittribune met zijn naam dat ie maar bedankt heeft voor een baantje. Beenhakkers en Mario B. zijn ook kaltgestellt nu alleen Bas van Noortwijk nog (hij leek overigens flink afgevallen) Blokband en van Geel zouden goed in het Kremlin functioneren. Om met Charlie Brown te spreken: I feel strangely calm (about the coming season) als jij dit denkt dan is er stront aan de knikker! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Je wijkt nu wel heel ver af van het topic onderwerp : "zwarte dag voor Lijdensweg" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz