|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik vind dat BMI/Janmaat en de Vrij niet dusdanig goed spelen dat zij de twijfels wegnemen bij de clubs die in hen geinteresseerd zijn. Ik vind dit zorgwekkend omdat ik denk dat bovengenoemde 3 toch wel weggaan en als zij wel hééél goed zouden spelen leveren zijn meer op en wordt het transferproces versneld.
Nu is het in mijn ogen net niet en hoor ik niets over clubs die over elkaar heen struikelend bij MvG aankloppen.
Beter verkopen wij hen nog tijdens het WK en Pelle/Immers ook, dan kunnen wij "tijdig" goede vervangers aantrekken zodat wij nog enigszins kans maken op de CL.
Ik hoop echt dat als wij bv voor Pelle/Immers 10-15 miljoen ontvangen wij direct V. Wolfswinkel en Guidetti presenteren.
Je zal zien dat wij met heel veel Feyenoorders het WK spelen en dat hullie die Blind na twee goede passes voor de hoofdprijs verkopen....terwijl die 3 jaar geleden nog niet goed genoeg was voor Fc Groningen.
En is het nw Feyenoordshirt nog niet gelekt?? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De meeste transfergeruchten zijn op niets gebaseerd en worden gegenereerd door de makelaars. Vermoedelijk is het zo dat er gelimiteerde transferbedragen in de contracten staan aangezien dit de enige manier voor Feyenoord is geweest contracten te verlengen in het verleden. Jonge spelers als de Vrij staan al langer op de radar bij vele clubs. 1 of 2 slechte wedstrijden doen er niet meer toe voor die gasten. Als de Vrij en de anderen echt goed gaan spelen is dat alleen maar mooi meegenomen. Pas als Feyenoord weer op het internationale podium gaat presteren gaan de prijzen echt omhoog. In die zin zou het beter zijn als ze zich kwalificeren voor CL of EL groepsfase. Vorig jaar gonsde het ook van de geruchten maar uiteindelijk bleef de selectie bij elkaar.
Met Blokband en van Geel blijft de club voorzichtig op financieel gebied en staan goede prestaties van Feyenoord1 voorop. Het feit dat Koeman en van Gaal vertrouwen hebben in de jongens die nu bij de Oranje-selectie zitten zal ervoor zorgen dat ze goed terecht komen en dat Feyenoord hiervan profiteert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
De Vrij speelt prima toernooi. Janmaat valt aanvallend tegen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 08:43 schreef Madhopfc het volgende:Ik vind dat BMI/Janmaat en de Vrij niet dusdanig goed spelen dat zij de twijfels wegnemen bij de clubs die in hen geinteresseerd zijn. Ik vind dit zorgwekkend omdat ik denk dat bovengenoemde 3 toch wel weggaan en als zij wel hééél goed zouden spelen leveren zijn meer op en wordt het transferproces versneld. Nu is het in mijn ogen net niet en hoor ik niets over clubs die over elkaar heen struikelend bij MvG aankloppen. Beter verkopen wij hen nog tijdens het WK en Pelle/Immers ook, dan kunnen wij "tijdig" goede vervangers aantrekken zodat wij nog enigszins kans maken op de CL. Ik hoop echt dat als wij bv voor Pelle/Immers 10-15 miljoen ontvangen wij direct V. Wolfswinkel en Guidetti presenteren. Je zal zien dat wij met heel veel Feyenoorders het WK spelen en dat hullie die Blind na twee goede passes voor de hoofdprijs verkopen....terwijl die 3 jaar geleden nog niet goed genoeg was voor Fc Groningen. En is het nw Feyenoordshirt nog niet gelekt?? Ik snap ook die hele ophef over de Vrij ook niet! Het is een matige speler die geregeld zijn fouten maakt ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch heel gewild is. Hoge pieken, diepe dalen. Als je die dalen dus kan wegnemen kan er een hele goede verdediger overblijven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:En toch heel gewild is. Hoge pieken, diepe dalen. Als je die dalen dus kan wegnemen kan er een hele goede verdediger overblijven. Ik blijf het een 'wijf' vinden in defensief opzicht ... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Feyenoord rendeert goed dit WK. Over twee jaar een rendabel EK en een vernieuwbouwd stadion, en we zijn definitief weer terug van lang weggeweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 12:43 schreef sportverteller het volgende:Feyenoord rendeert goed dit WK. Over twee jaar een rendabel EK en een vernieuwboud stadion, en we zijn definitief weer terug van lang weggeweest. Mooi, realistisch scenario. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 08:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik snap ook die hele ophef over de Vrij ook niet! Het is een matige speler die geregeld zijn fouten maakt ... Die gast is hartstikke goed bezig. Hij wordt een internationale topverdediger. De laatste stappen hiervoor kan je niet in Nederland zetten, vandaar de hoognodige overstap naar het buitenland.
Als je dit niet ziet of snapt dan zou je kunnen overwegen om een ander interessegebied te zoeken. Wil je het niet zien dan heet je vanaf nu Lijdensweg.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vind ik ook. We gaan deze zomer minstens 30 miljoen binnenhalen met transfers van halve wijven, falende Portugezen, gelsmerende Italianen, prutsers van Hagenezen alsook jankballen uit Haarlem. Nieuwe stadion, prima volgende lichting (uiteraard vol potentieel falende angsthazen)
Alleen die azijnzeikers zijn een andere mening toegedaan. Murw geslagen door de geschiedenis zullen we maar zeggen.
Vergeef me mijn cynisme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 - 16:20 schreef Barabas het volgende:[..] Die gast is hartstikke goed bezig. Hij wordt een internationale topverdediger. De laatste stappen hiervoor kan je niet in Nederland zetten, vandaar de hoognodige overstap naar het buitenland. Als je dit niet ziet of snapt dan zou je kunnen overwegen om een ander interessegebied te zoeken. Wil je het niet zien dan heet je vanaf nu Lijdensweg.... Haha,een internationale topverdediger! In het buitenland valt ie gelijk door de mand ... Hahahahahahaha , een internationale topverdediger . Ik gun het wijffie de Vrij wel maar ik geloof er zeker niet in! Dat ie een transfer gaat maken dat geloof ik wel, maar dat ie het elders gaat redden? Daar heb ik 100% mijn twijfels over. Dan denk ik eerder dat BMI het wel zal redden ondanks dat die technisch minder is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijdensweg.... Het komt nooit meer goed met je..
ouwe zuurpruim |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is kwaliteiten herkennen ... Lastig voor U ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al dat gepraat over de mogelijke verkopen van Feyenoord , ik vergelijk het met het inruilen van je oude auto weinig kilometers op de teller en de dealer geeft er een hele goede prijs voor, tja het was een fijne auto maar nu wil ik een andere en wat boeit mij het als de volgende gebruiker er grindtegels mee wil vervoeren en de auto kan dat niet aan ? Ik zit geld te tellen en te dromen wat voor auto ik hiermee kan kopen......ja toch niet dan |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij heeft jouw kwaliteit wel treffend verwoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goh Els je krijgt ook scherpe kantjes .................. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blablabla, ook weer uit het gesticht? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja als het niet rijmt met een ander zijn mening, dan direct afzagen...".................het is maar voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
L je lult alsof alles wat er in de PL, Primera divison of serie A rondloopt zo geweldig is. Er loopt bij al die topclubs zat rond (al dan niet in de basis) dat toch echt minder is dan Stefan de Vrij. En ik persoonlijk vind dat hij vanaf de winterstop echt sprongen gemaakt heeft met betrekking tot zijn zelfvertrouwen. Bijvoorbeeld opbouwend vind il hem stukken beter uit de verf komen de laatste tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 00:38 schreef tomson het volgende:L je lult alsof alles wat er in de PL, Primera divison of serie A rondloopt zo geweldig is. Er loopt bij al die topclubs zat rond (al dan niet in de basis) dat toch echt minder is dan Stefan de Vrij. En ik persoonlijk vind dat hij vanaf de winterstop echt sprongen gemaakt heeft met betrekking tot zijn zelfvertrouwen. Bijvoorbeeld opbouwend vind il hem stukken beter uit de verf komen de laatste tijd. zeker in Engeland is het nivo ruk. matige elftallen aangevuld met twee buitenlandse toppers om het wat te laten lijken. de sterkste competitie is in DLD . de overige zijn weinig beter als hier behoudens de echte top. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ook weet je wederom uit te blinken in sympathieke reacties.
Zoals gezegd: met jou komt het nooit meer goed... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 10:45 schreef van geil het volgende:[..] zeker in Engeland is het nivo ruk. matige elftallen aangevuld met twee buitenlandse toppers om het wat te laten lijken. de sterkste competitie is in DLD . de overige zijn weinig beter als hier behoudens de echte top. De Spaanse clubs waren dit jaar oververtegenwoordigd in de eindfases van de Europese clubtoernooien, maar dat zegt niets over het hoge niveau van de Primera Division? Als je de Bundesliga als sterkere competitie beoordeelt, terwijl Bayern met de winterstop onderhand al kampioen was, dan sla je de plank wat mij betreft behoorlijk mis! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 00:38 schreef tomson het volgende:L je lult alsof alles wat er in de PL, Primera divison of serie A rondloopt zo geweldig is. Er loopt bij al die topclubs zat rond (al dan niet in de basis) dat toch echt minder is dan Stefan de Vrij. En ik persoonlijk vind dat hij vanaf de winterstop echt sprongen gemaakt heeft met betrekking tot zijn zelfvertrouwen. Bijvoorbeeld opbouwend vind il hem stukken beter uit de verf komen de laatste tijd. Top in de dop! L. niet bepaald.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Al dat gepraat over de mogelijke verkopen van Feyenoord , ik vergelijk het met het inruilen van je oude auto weinig kilometers op de teller en de dealer geeft er een hele goede prijs voor, tja het was een fijne auto maar nu wil ik een andere en wat boeit mij het als de volgende gebruiker er grindtegels mee wil vervoeren en de auto kan dat niet aan ? Ik zit geld te tellen en te dromen wat voor auto ik hiermee kan kopen......ja toch niet dan Interessant vergelijk tussen grindtegels en voetballers...
Het gaat zoals het in Nederland gaat; niets dat meer dan 10 goede wedstrijden speelt is een lang leven in de Eredivisie beschoren. M.a.w. That's the way the cookie crumbles! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 13:48 schreef Barabas het volgende:[..] De Spaanse clubs waren dit jaar oververtegenwoordigd in de eindfases van de Europese clubtoernooien, maar dat zegt niets over het hoge niveau van de Primera Division? Als je de Bundesliga als sterkere competitie beoordeelt, terwijl Bayern met de winterstop onderhand al kampioen was, dan sla je de plank wat mij betreft behoorlijk mis! of je snapt t zelf niet wat er staat |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Was jij toch die de Bundesliga de sterkste competitie noemde? Of heb ik scheef gelezen? Kan... |
|
|
|