|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jonass waar ben je ouwe ??.....jij zou bij ons Spanje- Nederland kijken, de reis was geregeld en je had er enorm veel zin in.Sinds 11 juni hebben wij niks meer van je gehoord Wij belde elkaar 2x per week, al was het maar om mij op mijn noten te geven,je kon uren lullen met Ria, pb was je ook niet onbekend ....en nu....als ik je bel is de telefoon onbereikbaar, je reageerd nergens meer op.
Ik maak me ernstig zorgen ouwe....dit is niks voor jou Laat wat van je horen gap, of iemand in jouw omgeving die wat laat horen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oef, klinkt niet zo goed. Als je altijd bepaalde patronen bent gewend en ineens niets meer van iemand verneemt die een tijdje geleden er niet goed voor stond (huidige stand van zaken ken ik niet) snap ik je bezorgdheid.
Jonas, laat snel iets horen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weet je loetje.....voor sommige is het maar een forum, dat mag ook maar voor mij is het meer, dankzij dit forum woon ik nu samen in Drunen.
Ik heb een goed contact met een aantal personen hier, komen ook bij elkaar over de vloer, jij hebt me nog geholpen met verhuizen.....met Jonass had ik ook goed contact (vooral Ria).....en nu helemaal niks meer, dat is niks voor Jonass.
Die ziekte waar jij het over hebt heeft hij goed doorstaan op wat evenwicht en spraakstoornis na (daarom belde ik hem vaak, dan moest hij wel lullen)....ik maak me gewoon zorgen.
Overigens zou ik voor een aantal andere net zo'n topic openen.......ben misschien wel gek (volgens mijn dochter wel) maar ik heb ook een hart. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ai dat klinkt vervelend man..
Ik hoop dat jullie snel iets van hem vernemen...
En dat Nenam een hart heeft wisten we al wel langer he... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik kan heel serieus zijn Remco.....al zal je dat hier zelden mee maken, is mijn doel ook niet. Overigens een compliment voor Boudewijn, ik zit hem altijd te dollen....maar als je hem iets vraagt dan is hij er voor je, zover het hem toelaat |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Top, kerel!!!
Sprak hem de laatste tijd regelmatig ook via pb's, maar nu ook al enige tijd totaal niets van hem vernomen.
Jonas, of iemand anders die iets van/over hem weet, laat alsjeblieft iets horen van hem.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop het beste voor Jonass en dus ook jou...Narreke!!! |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Persoonlijk ken ik jullie allemaal niet, maar ajacieden zijn er voor elkaar, sterkte dus. Klinkt ernstig zoals je het geformuleerd hebt Nenam... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb een grote bek Sjakie...maar dat is allemaal schijn |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 22:48 schreef JordyAjacied het volgende:Persoonlijk ken ik jullie allemaal niet, maar ajacieden zijn er voor elkaar, sterkte dus. Klinkt ernstig zoals je het geformuleerd hebt Nenam... Lief van je Jordy......dat siert jou, respect.....maar Jonass is een echte tukker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 14:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Weet je loetje.....voor sommige is het maar een forum, dat mag ook maar voor mij is het meer, dankzij dit forum woon ik nu samen in Drunen. Ik heb een goed contact met een aantal personen hier, komen ook bij elkaar over de vloer, jij hebt me nog geholpen met verhuizen.....met Jonass had ik ook goed contact (vooral Ria).....en nu helemaal niks meer, dat is niks voor Jonass. Die ziekte waar jij het over hebt heeft hij goed doorstaan op wat evenwicht en spraakstoornis na (daarom belde ik hem vaak, dan moest hij wel lullen)....ik maak me gewoon zorgen. Overigens zou ik voor een aantal andere net zo'n topic openen.......ben misschien wel gek (volgens mijn dochter wel) maar ik heb ook een hart. Prachtige post joh! Ben het met je eens. Iedereen moet het forum kunnen zien op de manier hoe ze het zelf willen. Ik weet wat het forum voor jou betekent. Als ik dit moet verwijderen hoor ik het graag. Maar in Weesp kwijlde je weg en daar maakte ik me zorgen over hoe je erbij zat. Je zag je kleine schat amper. Dat vreet aan je. Het forum maakte het enigszins leefbaar hoe vreemd dat ook klinkt. Je leerde er je grote liefde kennen. Jullie zijn een geweldig stel die het geluk uitstralen. Je hebt veel vrienden gemaakt en Jonas is er een van. Koester dat. Ik hoop van ganzeharte dat hij snel iets laat horen. Laat het me dan ook via SMS even weten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lief van je Jordy......dat siert jou, respect.....maar Jonass is een echte tukker Tukker, jood of kakkerlak, hoe je het noemen wil.... gezondheid staat ver boven het voetbal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 00:43 schreef Loetje het volgende:[..] Prachtige post joh! Ben het met je eens. Iedereen moet het forum kunnen zien op de manier hoe ze het zelf willen. Ik weet wat het forum voor jou betekent. Als ik dit moet verwijderen hoor ik het graag. Maar in Weesp kwijlde je weg en daar maakte ik me zorgen over hoe je erbij zat. Je zag je kleine schat amper. Dat vreet aan je. Het forum maakte het enigszins leefbaar hoe vreemd dat ook klinkt. Je leerde er je grote liefde kennen. Jullie zijn een geweldig stel die het geluk uitstralen. Je hebt veel vrienden gemaakt en Jonas is er een van. Koester dat. Ik hoop van ganzeharte dat hij snel iets laat horen. Laat het me dan ook via SMS even weten Toch mooi dat je zoveel positiviteit uit een forum hebt kunnen halen.. En inderdaad gezondheid is belangrijker dan voetbal. Beterschap! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Is ie al aangekomen op zijn pony?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Respectloos gap, vind dit niet grappig....ik maak me serieus zorgen om hem |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, ben je dat nou nog niet gewend van me? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ut is pas een weekje nu. Misschien gewoon op vakantie en wil ie even nergens aan denken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 15:57 schreef NatjosFC het volgende:Ut is pas een weekje nu. Misschien gewoon op vakantie en wil ie even nergens aan denken. Vind ik echt respectloos van je! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik fenk alleen maar mee... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik jongen, en ik dol je alleen maar! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met alle respect, maar voor Nenam hoop ik dat hij zo snel mogelijk iets te horen krijgt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....ik hoop van niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heb je geen gegevens dat je een brief zou kunnen sturen ofzo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als die gegevens had dan had hij met zijn brommobiel al langs zijn huis gereden waarschijnlijk? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ach vriend, ik ben ook wel eens maanden spoorloos geweest...weet je nog? Ik hoop dat er snel weer contact is. Sterkte! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 20:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ach vriend, ik ben ook wel eens maanden spoorloos geweest...weet je nog? Ik hoop dat er snel weer contact is. Sterkte! Vooralsnog doodstil rond hem.....is niks voor Jonass, en jou kan ik op het Leidseplein nr 16 vinden |
|
|
|