|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Southampton meldt zich officieel bij Feyenoord voor Pellè (SoccerNews.NL)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De kans lijkt steeds groter te worden dat Graziano Pellè deze zomer naar Southampton verkast. De aanvaller van Feyenoord werd de afgelopen weken al meerdere malen in verband gebracht met de nieuwe werkgever van Ronald Koeman en volgens RTV Rijnmond heeft de club uit de Premier League inmiddels contact opgenomen met Feyenoord.
Eerder deze dag kwam via Sky Sports Italia al naar buiten dat Southampton waarschijnlijk bereid is om zo'n tien miljoen euro te betalen voor de Italiaanse spits en dat de kans groot is dat de deal aanstaande maandag al wordt afgerond.
The Saints raakten Luke Shaw kwijt aan Manchester United, terwijl Adam Lallana dicht bij een overgang naar Liverpool is. Eerder vertrok ook Rickie Lambert al naar Liverpool, waardoor Southampton deze zomer veel geld te besteden heeft. Koeman ziet in Pellè, die de afgelopen twee seizoenen vijftig keer scoorde voor Feyenoord, de vervanger van de vertrokken Lambert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wauw, zonder dit topic had ik het nieuws bijna gemist. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Volgens mij hebben we hier een transfergeruchtentopic voor. Niet zo'n goed voorbeeld dus ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zeurpieten... Oh wacht, dat is racisme |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit is geen gerucht. dus n goed topic |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: O nee? Heeft Feyenoord het al bevestigt dan? Of is het geen gerucht omdat meneer De Groot het zegt? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Ach herr Baldwin, das machs niecht aus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Whatever of het een goed topic is of niet, het wordt elders al besproken. Kies ervoor om er hier over te praten, of in het andere topic. Topic van Boudewijn, dus die gaat boven alles;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Alweer zo'n kut topic openen? Hoort gewoon bij de transfer geruchten ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Engelse media meldt dit ook |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat komt omdat er weinig gebeurd en het rustig is bij feyenoord daarom, bovendien is er tegenwoordig veel forum polizei, en mensen die anderen meningen niet dulden. Volgens mij veel 020 raddraaiers ha ha. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuttopic. Zo kun je er 200 openen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er al eens een kut topic geweest? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er is gewoon weinig info ( namens feyenoord) zodat mensen gaan speculeren. En hoopvol zijn in goede aankopen tja ik voel met ze mee. En een kutbtopic is nooit verkeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit nog steeds 4 miljoen tussen, Southampton bied 6 miljoen. van Geel weigert hem voor minder dan 10 miljoen te verkopen. Pellè wil sowieso weg, verwacht er zelf wel uit te komen met Southampton.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|