BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De geldmaanden, eigen jeugd eerst en hoe nu verder...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 28 juni 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Worden juli en augustus voor Feyenoord de geldmaanden? Het ziet er wel naar uit. Het vertrek van Pelle, Bruno Martins Indi, de Vrij en Janmaat is onontkoombaar. Clasie, Kongolo, Schaken, Goossens, Lamprou en anderen kunnen nog volgen.

Aan de inkoopkant heeft de grootmacht uit Rotterdam-Zuid zich rustig gehouden. Slechts Hahn kwam transfervrij over van FC Dordrecht om de concurrentie slag om eerste doelman te worden met de te flegmatieke Mulder aan te gaan. Verder wacht van Geel nog even de verkopen af. Guidetti als opvolger van Pelle tegen een redelijke prijs lijkt 'win win' voor alle partijen vooropgesteld dat hij door de medische keuring komt.

Aan Fred Rutten, die al in maart werd benoemd als opvolger van R. Koeman, de schone taak Feyenoord nog een stap verder te helpen. De trainingen zijn weer begonnen en als we er vanuit gaan dat de Oranjespelers allemaal vertrekken is dit mijns inziens de basiself waarmee Rutten de Champions League voorronden ingaat (Guidetti verwacht ik niet voor eind augustus):

Doel: Erwin Mulder. Vooralsnog denk ik dat Hahn Mulder niet uit de basis zal verdringen. Maar ik kan er naast zitten.
Rechtsback: Lopes Cabral
Centrumverdedigers: Mathijsen, van Beek
Linksback: Nelom
Rechtermiddenvelder: Vormer
Centrale middenvelder: Immers
Linkermiddenvelder: Vilhena
Rechtsbuiten: Manu
Centrumspits: Tevrede
Linksbuiten: Boetius

Spelers die op de deur kloppen voor een basisplaats zijn Dammers en Karsdorp uit de A1, Sleegers uit jong Feyenoord, Verhoek (verwacht een wederopstanding van hem) en de teruggekeerde spelers uit verhuur Steenvoorden en Woudenberg.

Dammers, topscorer van de A1
wessel.jpg
Niemand is onvervangbaar en met de (eventuele) vertrekkers lukte het ook niet om kwalificatie Europees voetbal af te dwingen. Met een beetje geluk zou het zomaar wel kunnen lukken met deze gasten.

Als door mij reeds vaker betoogd het continue inbrengen van eigen jeugd is zeer lonend. Talenten van buiten slechts halen transfervrij of tegen een goede prijs. Hoe minder aankopen er uit de helikopter stappen hoe beter het beleid is.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Je vergeet Kongolo in de basis
Die blijft wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 juni 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Aan Schaken, Goossens en Lamprou gaan we niets missen...

Kongolo blijft echt wel en Clasie blijft ook wel...

Wie nu nog rekent op een wederopstanding van een speler die bewezen heeft hét niet te hebben komt vast bedrogen uit. Waaraan mogen wij zulk een wijsheid ontlenen?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:42 schreef Barabas het volgende:
Aan Schaken, Goossens en Lamprou gaan we niets missen...

Kongolo blijft echt wel en Clasie blijft ook wel...

Wie nu nog rekent op een wederopstanding van een speler die bewezen heeft hét niet te hebben komt vast bedrogen uit. Waaraan mogen wij zulk een wijsheid ontlenen?
Ik heb het vermoeden dat de volgende spelers weg gekocht zullen worden:

-Darryl Janmaat
-Stefan de Vrij
-Bruno Martins Indi
-Graziano Pellé
-Jordy Clasie

Ik heb hoop dat ze de volgende spelers willen gaan slijten: Maar het zal helaas wel niet zo zijn.

-Wesley Verhoek
-Ruben Schaken
-Erwin Mulder
-Ruud Vormer
-Miquel Nelom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door lijdensweg --
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 28 juni 2014 - 14:26   quote  deeplink  
ik hoop wel dat die hahn die clown uit de goal verdrijft
en voor het middenveld moeten ze vilhena op 10 zetten en een goeie linker middenvelder halen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juni 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Ik hoop dat we niet te laat mensen gaan contracteren, koopjes krijgen we niet. En noem mij nog wat betaalbare Nederlandse of in de competitie spelende buitenlanders.Ik denk dat ee al te laat zijn.
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 juni 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat de volgende spelers weg gekocht zullen worden:

-Darryl Janmaat
-Stefan de Vrij
-Bruno Martins Indi
-Graziano Pellé
-Jordy Clasie

Ik heb hoop dat ze de volgende spelers willen gaan slijten: Maar het zal helaas wel niet zo zijn.

-Wesley Verhoek
-Ruben Schaken
-Erwin Mulder
-Ruud Vormer
-Miquel Nelom
Nelom en Vormer mogen blijven voor de bank.

Als Warner Hahn zich bewijst tov Mulder, dan mag Mulder vertrekken. Is nog niet gebeurd, dus nu nog blijven.

Verhoek....pfff.... Schaken kan niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 juni 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 15:16 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop dat we niet te laat mensen gaan contracteren, koopjes krijgen we niet. En noem mij nog wat betaalbare Nederlandse of in de competitie spelende buitenlanders.Ik denk dat ee al te laat zijn.
Er is in Nederland nog niets bijzonders gebeurd en nu is het al te laat...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juni 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 15:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Er is in Nederland nog niets bijzonders gebeurd en nu is het al te laat...
De namen die ik hoorde op het forum zoals Hupperts, Tadic, en meerder van deze jongens zijn volgens mij al weg.......
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 28 juni 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Vergeet het WK op naar de Coolsingel!
Nick4F
 Nick4F - maandag 30 juni 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Ik heb hem vervloekt, en ik heb me bedacht. Kuyt zou een enorme aanwinst zijn. Clasie zie ik niet vertrekken, en hij zou met Vormer een ijzersterk hart van de ploeg kunnen zijn. Achterin hebben we voldoende kwaliteit in de selectie om de 3 vertrekkende internationals te vervangen. Als we wat geld hebben moeten we niet meteen van de lijn (eigen jeugd eerst) afwijken die ons zoveel heeft gebracht de laatste 3 jaar. In feite zou er wat mij betreft alleen nog een vervanger voor Pelle moeten komen. Ik denk dat De Jong de ideale spits zou zijn, maar ik verwacht niet dat hij haalbaar is. Dan denk ik dat Guidetti een heel goede optie is.
Barabas
 Barabas - maandag 30 juni 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

De namen die ik hoorde op het forum zoals Hupperts, Tadic, en meerder van deze jongens zijn volgens mij al weg.......
Tsja... maar volgens mij zijn er nog meer dan genoeg prima spelers die nog moeten gaan verkassen. En buiten een stormvloed aan geruchten is er toch ook weer niet zo heel veel gebeurd. We hebben het hier bijvoorbeeld al vele weken over transfers van onze beste en meest ervaren spelers en officieel is er nog steeds niemand vertrokken.

Tadic is sowieso niet haalbaar en aan Hupperts hebben we ook geen grootse speler gemist.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Van Well: 'We hebben geleerd van het verleden'

600x400-kuip%209.JPG

Feyenoord heeft inmiddels drie grote transfer afgerond. Graziano Pellè, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat leveren hun club meer dan twintig miljoen euro op. Daarmee kan de resterende schuld afgelost worden, terwijl er ook nog miljoenen lonken voor Stefan de Vrij.

'Een uitstekend bedrag', zegt Dick van Well, president-commissaris van Feyenoord, dan ook in het Algemeen Dagblad. 'Het is prettig dat we eindelijk weer uit de rode cijfers zijn. Deze club had samen met de Vrienden van Feyenoord de afgelopen jaren maar één doel en dat was Feyenoord financieel gezond krijgen. Dat is nu gelukt en daar ben ik heel er blij mee.'

In De Kuip zit niemand meer te wachten op een herhaling van de afgelopen jaren, waarin de club continu tegen torenhoge schulden aankeek. 'We hebben geleerd van het verleden. De enige valkuil voor de komende jaren is het buitenkantje paal in de wedstrijd. Financieel kleuren wij binnen de lijnen.'
Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De geldmaanden, eigen jeugd eerst en hoe nu verder...









0.0066192