BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rodney Lopes Cabral topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zaterdag 12 december 2015 - 23:03   quote  deeplink  
De pech dat er meerdere spelers voor hem zaten die zich echt stormachtig ontwikkeld hebben.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 december 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Plus t feit dat hij niet echt kon lopen.
Barabas
 Barabas - zondag 13 december 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Dat zal ongetwijfeld doorslaggevend zijn geweest in de afwegingen.....
tomson
 tomson - woensdag 23 december 2015 - 03:19   quote  deeplink  
Die jongen dwint wat mij betreft respect af. Zoveel tegenslag en toch blijven leven voor z'n sport en blijft positief. Om min of meer zelfstandig te revalideren of fit blijven heb je toch een ijzeren discipline nodig. Goed ventje, maakt het nog triester dat juist hij het niet redt (tot nu toe) en bepaalde engnekken dan wel succesvol worden.. Hoop echt voor hem dat die knie het houdt en hij iig nog een boterham kan verdienen bij een of andere club. Als er gerechtigheid zou zijn wel lijkt me

Portret Lopes Cabral in SC Rijnmond http://www.rijnmond.nl/nieuws/136459/Portret-Lopes-Cabral-in-SC-Rijnmond #rtvrijnmond
van geil
 van geil - vrijdag 01 januari 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 03:19 schreef tomson het volgende:
Die jongen dwint wat mij betreft respect af. Zoveel tegenslag en toch blijven leven voor z'n sport en blijft positief. Om min of meer zelfstandig te revalideren of fit blijven heb je toch een ijzeren discipline nodig. Goed ventje, maakt het nog triester dat juist hij het niet redt (tot nu toe) en bepaalde engnekken dan wel succesvol worden.. Hoop echt voor hem dat die knie het houdt en hij iig nog een boterham kan verdienen bij een of andere club. Als er gerechtigheid zou zijn wel lijkt me

Portret Lopes Cabral in SC Rijnmond http://www.rijnmond.nl/nieuws/136459/Portret-Lopes-Cabral-in-SC-Rijnmond #rtvrijnmond
Eens.
tomson
 tomson - vrijdag 01 januari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
He iemand heeft de post gelezen EN er over nagedacht
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Rodny Lopes Cabral op proef bij FC Emmen

1qphdl.jpg

Voormalig Feyenoord-jeugd exponent Rodny Lopes Cabral is deze week op proef bij FC Emmen. Dit weet Emmenfc.nl zojuist te melden. De rechtsback krijgt een kans zich te bewijzen bij de ploeg van Dick Lukkien en hoopt via deze weg een tweede kans af te dwingen in het betaalde voetbal.

De 21-jarige verdediger stond in Rotterdam te boek als een groot talent. Begin van het seizoen 2014-2015 sloot Rodny Lopes Cabral aan bij het eerste elftal van Feyenoord en was hij de beoogde opvolger van Daryl Janmaat. Een knieblessure gooide echter roet in het eten voor de verdediger.
Barabas
 Barabas - maandag 15 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Hoop van harte dat ie in Emm'n aan de bak gaat komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 september 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Ik heb met clubs gesproken, maar dat is op niets uitgelopen

2vcsvbr.jpg

Rodny Lopes Cabral gold als een grote belofte binnen Feyenoord. De rechtsback raakte zwaar geblesseerd aan zijn knie. Net op het moment dat hij in de Kuip had kunnen doorbreken.

Trainer Fred Rutte turnde Rick Karsdorp om tot rechtsback en hij is nu vaste waarde in de Kuip. Maar dat had Lopes Cabral ook kunnen zijn.

Vorig seizoen verscheurde Feyenoord en de jongeling het doorlopende contract en nu is de verdediger nog altijd clubloos. ,,Ik ben fit. Ik heb met clubs gesproken, maar dat is op niets uitgelopen”, zegt de verdediger tegen het Algemeen Dagblad. Vorige maand liep hij stage bij FC Emmen. ,,Ook daar is niets uitgekomen.

Het is niet dat er al te veel mensen zijn of dat ze me niet goed genoeg vinden. Maar, ik ben natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dus het is voor zo’n club moeilijk om geld neer te leggen voor een contract.”

Toch schrijft Lopes Cabral, nog altijd in zoektocht naar een club, zichzelf nog niet af. ,,Alles is nog mogelijk.
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Ik dacht dat ik hier de topic-gravert was, jij kan er ook wat van Renato.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 september 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb met clubs gesproken, maar dat is op niets uitgelopen

[ afbeelding ]

Rodny Lopes Cabral gold als een grote belofte binnen Feyenoord. De rechtsback raakte zwaar geblesseerd aan zijn knie. Net op het moment dat hij in de Kuip had kunnen doorbreken.

Trainer Fred Rutte turnde Rick Karsdorp om tot rechtsback en hij is nu vaste waarde in de Kuip. Maar dat had Lopes Cabral ook kunnen zijn.

Vorig seizoen verscheurde Feyenoord en de jongeling het doorlopende contract en nu is de verdediger nog altijd clubloos. ,,Ik ben fit. Ik heb met clubs gesproken, maar dat is op niets uitgelopen”, zegt de verdediger tegen het Algemeen Dagblad. Vorige maand liep hij stage bij FC Emmen. ,,Ook daar is niets uitgekomen.

Het is niet dat er al te veel mensen zijn of dat ze me niet goed genoeg vinden. Maar, ik ben natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dus het is voor zo’n club moeilijk om geld neer te leggen voor een contract.”

Toch schrijft Lopes Cabral, nog altijd in zoektocht naar een club, zichzelf nog niet af. ,,Alles is nog mogelijk.
Begrijp niet dat hij ermee ingestemd heeft om zijn contract te laten ontbinden.
Vind het zelfs een schande van Feyenoord om met zo'n voorstel te komen bij iemand die bij zijn werkgever arbeidsongeschikt werd.
Had hem in iedergeval de kans gegeven om terug op niveau te laten komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rodney Lopes Cabral topic









0.0054888