|
|
piet de paler
|
|
|
Waar is ons Zweeds wonderkind op het middenveld gebleven? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zal je toch gebeuren dat je 1 wedstrijd in het eerste mag spelen en dat dat dan uitgerekend tegen Ibrahimovic is. Zet 'em op Wessel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets met jongensdroom en nachtmerrie . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dammers: ''Het is een droom die uitkomt''
De uitwedstrijd tegen Manchester United was een bijzondere voor Wessel Dammers. De verdediger baalt van de 4-0 nederlaag, maar is trots dat hij op Old Trafford zijn debuut mocht maken. "Het is een droom die uitkomt", geeft Dammers aan tegenover FOX Sports.
Door een schorsing van Eric Botteghin en blessures van Sven van Beek en Terence Kongolo stond trainer Giovanni van Bronckhorst achterin voor de keuze tussen Renato Tapia of Wessel Dammers. "Ik hoorde gister dat ik zou starten. Ik was wel nerveus, maar ik heb prima geslapen. Het is net als andere wedstrijden, alleen iets groter."
De verdediger had in zijn eerste wedstrijd in Feyenoord 1 niet de minste speler tegenover zich. "Ibrahimovic is een wereldspits, het is hartstikke gaaf om tegen hem te mogen spelen. Ik ben trots dat ik tegenover hem mocht staan." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar nog lang niet niveau Feyenoord 1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, hield zich aardig staande. Hoeft niet lang te duren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij viel me niet erg op. Niet positief, maar zeker ook niet negatief. Best knap om zo te debuteren in een dergelijke wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Deed het toch maar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 13:20 schreef netsurfer het volgende:Hij viel me niet erg op. Niet positief, maar zeker ook niet negatief. Best knap om zo te debuteren in een dergelijke wedstrijd. Ik vond hem gisteren de beste van de "vervangers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 13:20 schreef netsurfer het volgende:Hij viel me niet erg op. Niet positief, maar zeker ook niet negatief. Best knap om zo te debuteren in een dergelijke wedstrijd. Als hij niet opvalt is het juist een goed teken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij deed hij het wel aardig...Pakte toch een paar goed de bal af van die zlataneus |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij bij ajaks zou spelen was het nu een potentiële internationale topper met een prijskaartje van 20M |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2016 - 11:30 schreef CobusIII het volgende:Als hij bij ajaks zou spelen was het nu een potentiële internationale topper met een prijskaartje van 20M Welnee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2 snoeiharde kopgoals in 5 minuten, matchwinner. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pffffffffff we zoeken weer helden, die Feyenoord er boven op helpen. Misschien over 2 jaar maar nu niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 09:19 schreef piet de paler het volgende:Pffffffffff we zoeken weer helden, die Feyenoord er boven op helpen. Misschien over 2 jaar maar nu niet. Dammers nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|