BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Goeie assist, verders slecht hoor..
MMM
 MMM - zondag 13 maart 2016 - 17:13   quote  deeplink  
Eens.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 maart 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Komt weer goed de ploeg en hij krijgen vertrouwen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Rick Karsdorp: 'Ik voel me lekker'

(http://youtu.be/dVifInjAEUo)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 20:27   quote  deeplink  

(http://youtu.be/5MlA1riQm9M)
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 17 maart 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Hij heb gezegd dat ie blijft tot ie kampioen is geworden met Feyenoord. Dus komende 15 jaar geen nieuwe rechtsback nodig ^_^
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 maart 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Lul..😖😁
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 maart 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 18:03 schreef BertusBadeend het volgende:
Hij heb gezegd dat ie blijft tot ie kampioen is geworden met Feyenoord. Dus komende 15 jaar geen nieuwe rechtsback nodig ^_^
Waarom is jouw avatar-eend blind?
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2016 - 22:51   quote  deeplink  
Opgeroepen voor Oranje...misschien wel goed voor hem, want man is ie uit vorm
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 maart 2016 - 06:13   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat Karsdorp wordt opgeroepen voor het NL elftal , wederom het bewijs dat Blind dan ook echt blind is!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 maart 2016 - 08:14   quote  deeplink  
Ok hij had een foutje maar was niet de minste op het veld..Tis gewoon geen team.
Als ze dat even wel zijn kunnen ze best aardig ballen.
Tegen de Graafschap is 15 minuten een team zijn misschien voldoende, maar tegen de rest niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Als Blind met een vijfmansverdediging gaat spelen, snap ik t.
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 maart 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Zouden wij ook eens moeten doen.
van geil
 van geil - dinsdag 22 maart 2016 - 18:59   quote  deeplink  
oranje23.gif
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Strooide met een paar aardige passjes gisteren
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 11:09   quote  deeplink  
Prima voetballer. Na zijn blessure goed terug gekomen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 12 april 2016 - 09:41   quote  deeplink  
Nog steeds niet helemaal fit. Nog problemen met zijn lies.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Karsdorp: ''Dat kan FC Utrecht niet zeggen''

5lz3eo.jpg

Rick Karsdorp kan niet wachten op de finale van zondag in De Kuip tegen FC Utrecht. De 21-jarige Feyenoorder, die afkomstig is uit de jeugdopleiding, geeft aan dat alles op het veld moet wijken om de beker binnen te halen. ''Een prijs winnen met de club waar je opgegroeid bent zou iets speciaals zijn.''

De Rotterdammers kunnen zich zondag direct plaatsen voor de groepsfase van de Europa League ''Ik vind dat Feyenoord in Europa móét spelen,'' zegt Karsdorp. ''Zondag kunnen we dat in één wedstrijd voor elkaar krijgen. Een prijs, Europees voetbal en een huldiging op de Coolsingel, daar zal op het veld alles voor moeten wijken.''
''Zondag zitten we gelukkig gewoon in onze eigen kleedkamer. Het zal gek zijn dat De Kuip niet met alleen maar Feyenoorders is gevuld. Prima die fiftyfifty-verdeling met supporters van Utrecht, maar ik hoop dat die van ons zo achter ons staan dat het voelt alsof er 50.000 Feyenoorders zitten,'' geeft de vleugelverdediger aan in de Metro vandaag.

Feyenoord versloeg onder andere Ajaks en AZ. ''We hebben alleen maar Eredivisieploegen geloot én verslagen. Dat kan FC Utrecht niet zeggen, zij stonden in de halve finale nog tegenover amateurs. Het is niet zo dat wij die beker daarom meer verdienen, maar onze route naar de finale is wel mooier.''
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 april 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Wat een gelul.
ar
 ar - donderdag 21 april 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Exact.
Laat het maar gewoon zien dat je in Europa hoort te spelen.
van geil
 van geil - donderdag 21 april 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Is geen back , en is jong.
Speelt net zo makkelijk n 3 als n 8.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 07:32   quote  deeplink  
Gio was ook geen back en zijn eerste jaren waren ook niet best
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 08:00   quote  deeplink  
Teveel druk op deze wedstrijd. Baart mij zorgen.
VVout
 VVout - vrijdag 22 april 2016 - 08:06   quote  deeplink  
Wordt wel meer onzin uitgebaard.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:18   quote  deeplink  
KARSDORP: ALS KIND VAN DE CLUB DROOM JE VAN ZON PRIJS

34t7fuv.jpg[/img]

Al in de jeugd van Feyenoord droomde Rick Karsdorp ervan om op een dag een prijs te winnen als speler van het eerste elftal. Zondag was het zover.

De overwinning van vandaag is vooral een overwinning van het team. Als je in de competitie negen wedstrijden op rij niet wint, dan zou je bij de veel clubs zien dat het team uit elkaar valt, maar daar is bij ons geen sprake van geweest. We hebben de afgelopen periode laten zien dat we een hecht team zijn, daardoor hebben we sinds eind februari ook niet meer verloren. We hebben karakter getoond.

We hebben vandaag een goede eerste helft gespeeld, waarin we verdiend op voorsprong kwamen. De tweede helft kwamen we niet goed uit de kleedkamer, maar na de gelijkmaker hebben we toch weer karakter getoond. Dat heeft ons uiteindelijk de winst gebracht.

We hebben ons heel goed op deze finale voorbereid. We sliepen afgelopen nacht in Huis ter Duin, wat niet gebruikelijk is voor ons. We hebben een paar besprekingen gehad, waarin de technische staf ons goed heeft neergezet. Als je dan uiteindelijk de wedstrijd op deze manier kunt afsluiten, is dat fantastisch.

Zelf kon ik tegen het eind van de wedstrijd bijna niet verder nadat er iemand op mijn voet had gestaan. Ik heb daardoor nu een afdruk van drie noppen in mijn wreef staan. Normaal had ik me misschien laten wisselen, maar een bekerfinale wil je natuurlijk uit spelen. Gelukkig heeft de trainer me ook laten staan, waardoor ik de ontlading op het einde op het veld kon meemaken.

Die ontlading toen de wedstrijd was afgelopen was gigantisch, bij ons en op de tribunes. Als jongen van Feyenoord droom je ervan een keer een prijs te winnen met deze club. Als dat dan uiteindelijk lukt, kun je bijna huilen van blijdschap.
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 12:06   quote  deeplink  
"Als kind van de club droom je van zo'n prijs."

Dit is nou precies de makke van onze club. Door een gebrek aan prijzen, te weinig finales en andere vooruitzichten gaan de grootste talenten lopen. En dat zal zo blijven tot we weer structureel meedoen om de titel. Als ze weten dat het winnen van een prijs of het spelen van Europese wedstrijden in de (voor hun) nabije toekomst tot de mogelijkheden behoort dan verwacht ik dat er meer jonge spelers gaan kiezen voor een langer verblijf. Wat dat betreft is deze bekerwinst mogelijk een mooie stap voorwaarts.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Begrijp die jongens ook wel. Sta je op het punt om door te breken en word er iemand voor je positie aangetrokken. Neem zo'n Schuurman bijvoorbeeld. Die jongens willen het liefst voetballen en het liefst in het eerste van Feyenoord. Door die aankopen laat Feyenoord blijken dat jij het niveau niet aankan. Vervolgens gaan er clubs aan je trekken en willen ze weg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 mei 2016 - 10:25   quote  deeplink  
Karsdorp: 'Volgend seizoen moet het beter'

(http://youtu.be/uXaB8xb9bus)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 mei 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Karsdorp houdt plekje voor kampioenstattoo vrij

4hs1o7.jpg

ick Karsdorp heeft sinds deze week de datum 24-04-2016 voor eeuwig op zijn onderarm gezet. Het is uiteraard een verwijzing naar de bekerwinst van Feyenoord. ''Hij is nog niet helemaal af, er komen nog wat dingen bij'', belooft de rechtsback van de Rotterdammers in gesprek met Feyenoord TV.

Karsdorp noemt zijn seizoen een met veel ups en downs. ''Het is mooi dat ik met het Nederlands elftal mee mocht. Ik heb goede en slechte wedstrijden gespeeld, dus ik moet daarin wat stabieler worden. Een heel goed seizoen kan ik niet zeggen, maar misschien een kleine voldoende. Ik ben heel kritisch op mezelf en weet dat ik beter kan.''

Ambities heeft de verdediger nog genoeg. ''Er is nog één prijs die ik sowieso wil pakken. Het kampioenschap natuurlijk. Dat wil iedereen binnen en buiten de club. Daar moet ik van dromen. Ik houd wel een plekje vrij voor die tattoo'', besluit Karsdorp met een glimlach.
Barabas
 Barabas - zaterdag 07 mei 2016 - 11:02   quote  deeplink  
Goed zo jongen! Komend seizoen beter worden is het devies.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 mei 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Te koop
van geil
 van geil - zondag 08 mei 2016 - 14:03   quote  deeplink  
5 ton er bij. en drie jaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2016 - 14:08   quote  deeplink  
Of gewoon verkopen
Barabas
 Barabas - zondag 08 mei 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Niet verkopen joh... Verlengen en opwaarderen levert uiteindelijk beter op.

Bovendien zie ik hem graag spelen; veel beleving en wilskracht. Nu nog een seizoen lang een stabiele factor zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Alles is te koop
Barabas
 Barabas - zondag 08 mei 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Behalve je moeder mag ik hopen... 😉
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2016 - 03:02   quote  deeplink  
Serie A lonkt voor Feyenoord-verdediger: vier clubs tonen interesse'

2a9p7w3.jpg

Rick Karsdorp ligt goed in de markt bij de Serie A. De rechtsback van Feyenoord mag zich in de belangstelling verheugen van Udinese, AS Roma, Lazio Roma en Sassuolo, zo weet Tuttomercatoweb te melden.

Karsdorp heeft in Rotterdam echter nog een contract tot medio 2020, waardoor geinteresseerde clubs diep in de buidel zullen moeten tasten. Het jeugdproduct van Feyenoord gaf eerder aan dat hij niet weg zou willen voordat hij met een prijs op de Coolsingel heeft gestaan, maar dat doel is inmiddels bereikt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2016 - 03:05   quote  deeplink  
Transfermarkt geeft 3,5 miljoen aan. Lijkt me wat aan de lage kant..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Alles is te koop
4 Italiaanse clubs schijnen interesse te hebben
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 09:30   quote  deeplink  
Das mooi, dat drijft de prijs lekker.
Kunnen wij een echte RB doorschuiven of aantrekken, eentje die primair kan verdedigen zeg maar? Is ook lang geleden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 09:30 schreef Stylzz het volgende:
Das mooi, dat drijft de prijs lekker.
Kunnen wij een echte RB doorschuiven of aantrekken, eentje die primair kan verdedigen zeg maar? Is ook lang geleden.
Jij bent echt de weg kwijt hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Nou ja, ik vind m gewoon niet zo goed op die plek, aanvallend prima, maar verdedigend echt een drama. En ik denk dat ie dat niet gaat leren ook.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 11:37   quote  deeplink  
Voor een middenvelder doet hij het achterin helemaal niet onaardig. Je kunt je bovendien afvragen of we wel een pure verdediger op die plek moeten zetten als we met Van Beek, Botteghin en Kongolo al drie échte verdedigers hebben staan.

Mijns inziens voldoet hij én is het te vroeg om hem te laten gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Zo zie ik het ook ,daarbij is hij een echte Feyenoorder die nooit verzaakt met inzet en nog groeiende is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Ik zou m houden, maar niet op die positie...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou m houden, maar niet op die positie...
Dat is ook een optie idd ,als vervanger van Ahmadi?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 13:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is ook een optie idd ,als vervanger van Ahmadi?
Misschien wel.
Als we met de punt naar voren spelen, denk ik inderdaad de ideale rechtermiddenvelder.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Eensert..!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Vind het geen slecht idee.
Maar alleen dan die positie of RB
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 19:19   quote  deeplink  
Verdomme zeg... wat een eensgezindheid!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp topic

0.0142049