|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe Rick dan maar. Ik voetbal niet zo best.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Och gosh kwik kwek en kwak ook weer paraat.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Karsdorp rechtermiddenvelder lijkt me helemaal prima. Je krijgt dan veel dynamiek op het middenveld. Zoals ik al eerder aangaf een beetje een van Ginkel rol (op rechts)....Karsdorp heeft het vermogen om de tegenpartij helemaal stuk te lopen (een grote motor en snelheid), vooral in de omschakeling. Geregeld dus...dan kunnen Vejinovic en Tapia misschien ook meespelen als ze gaan voldoen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 11:16 schreef CobusIII het volgende:Karsdorp rechtermiddenvelder lijkt me helemaal prima. Je krijgt dan veel dynamiek op het middenveld. Zoals ik al eerder aangaf een beetje een van Ginkel rol (op rechts)....Karsdorp heeft het vermogen om de tegenpartij helemaal stuk te lopen (een grote motor en snelheid), vooral in de omschakeling. Geregeld dus...dan kunnen Vejinovic en Tapia misschien ook meespelen als ze gaan voldoen.... Ik hoop dat hij blijft, en op die positie tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heb je geneukt vanochtend..;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lig het er zo dik bovenop?😟 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bij deze eerder geopperde opstelling zou Karsdorp een prima middenvelder zijn:
-------------------- Hahn (Vermeer verkopen!)
Van Beek - Botteghin - Kongolo (of Woudenberg?)
-------------------- El Ahmadi (uiteindelijk Tapia?)
Karsdorp? ------------------------------------ Gustafson (of Vejinovic of toch Vilhena)?
-------------------- Kuijt (of Schuurman?)
Bilal ------------- nieuwe spits ------------- Elia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Go Gio , opwaarderen die Karsdorp. Zet dat lulletje Rozenwater maar op het toilet met de onderhandelingen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wemelt hier van de drukfouten... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Naar Italië verhuizen im voor Sassuolo te gaan spelen? Denk het niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet er een megabod komen, karsdorp heeft meen ik nog een contract tot medio 2020.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:34 schreef RenatoBos het volgende:Dan moet er een megabod komen, karsdorp heeft meen ik nog een contract tot medio 2020.. Ja dat klopt dus niet beneden de 10 miljoen zeg ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sowieso las net dat ze tussen de 15-20 miljoen voor een spelert hebben gevangen dus daar zit geld.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Napoli de mooiste club van Italië. Niet doen Rick en lekker blijven bij de mooiste club van de wereld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens Lee, behalve dat Napoli de mooiste club van Italië is .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen mooie clubs in Italie joh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liverpool, Napoli, Real Madrid/Atletico,Dortmund,Marseille,Celtic,Brugge,Benfica. Het fluctueert wel soms met Spaanse clubs, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opbouwend veel power, doet me dan aan Brett Emerton denken. Verdedigend nog wat ontwikkeling nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:Opbouwend veel power, doet me dan aan Brett Emerton denken. Verdedigend nog wat ontwikkeling nodig. Nou daar ben ik t nou echt niet mee eens :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Men zegt dat Feyenoord minimaal 15 miljoen wil voor Karsdorp... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie dat betaalt mag hem hebben. Zelfs Sassuolo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe mij maar Fiorentina.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doet Feyenoord goed.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:Opbouwend veel power, doet me dan aan Brett Emerton denken. Verdedigend nog wat ontwikkeling nodig. Absoluut mee eens! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rond de 7,5 miljoen, ciao Napoli.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dan laat je in ieder geval weten dat je hem niet kwijt wil, al ben ik bang dat v.Geel veel eerder door z'n hoeven zakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, van Geel. Bijna vergeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 10:16 schreef Nibke het volgende:[..] Dan laat je in ieder geval weten dat je hem niet kwijt wil, al ben ik bang dat v.Geel veel eerder door z'n hoeven zakt. Waarom? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beetje verblind door een niet kloppend beeld van de TD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is bang. Dat zegt iets over hemzelf. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Omdat Karsdorp uit eigen komt en dus Feyenoord alles wat hij opbrengt kan toevoegen aan de "winst". Als v.Geel nu eens wat langere de poot strak houdt kun je eindelijk ook eens op de bedragen tegemoet gaan zien die PSV en Ajax ook ontvangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 13:14 schreef Nibke het volgende:[..] Omdat Karsdorp uit eigen komt en dus Feyenoord alles wat hij opbrengt kan toevoegen aan de "winst". Als v.Geel nu eens wat langere de poot strak houdt kun je eindelijk ook eens op de bedragen tegemoet gaan zien die PSV en Ajax ook ontvangen. Dat vind ik veel te zwart-wit. Van Geel heeft talenten met nog een jaarcontract voor behoorlijk wat centen verkocht. Bij ons gaan ze namelijk meestal weg wanneer er nog maar een jaar contract over is. Omdat spelers niet langer willen tekenen. Dat komt ook door het uitblijven van structureel succes, maar het één houdt t ander in stand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word een hele goede speler. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 13:14 schreef Nibke het volgende:[..] Omdat Karsdorp uit eigen komt en dus Feyenoord alles wat hij opbrengt kan toevoegen aan de "winst". Als v.Geel nu eens wat langere de poot strak houdt kun je eindelijk ook eens op de bedragen tegemoet gaan zien die PSV en Ajax ook ontvangen. Je beeld van onze TD klopt niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 13:14 schreef Nibke het volgende:[..] Omdat Karsdorp uit eigen komt en dus Feyenoord alles wat hij opbrengt kan toevoegen aan de "winst". Als v.Geel nu eens wat langere de poot strak houdt kun je eindelijk ook eens op de bedragen tegemoet gaan zien die PSV en Ajax ook ontvangen. Je kunt je poot ook overspelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op zich niets mis mee, dan zien andere partijen dat als n signaal . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geloof ik geen ene reet van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk is hij al een goeie voetballer |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Karsdorp een ondergewaardeerde speler is. Hij is nog jong, daarbij denk ik dat hij op het middenveld nog beter tot zijn recht komt. Als hij een trainer tegenkomt die dat in hem ziet, kan hij nog grote stappen maken. |
|
|
|