|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: "Als je de hele wedstrijd zo speelt, win je gewoon"
Feyenoord verloor zondag de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen. In de strijd om de Johan Cruijff Schaal verloren de Rotterdammers met 1-0 van PSV. Rick Karsdorp spreekt van een gemiste kans, met name op basis van de tweede helft.
amp;euro;De eerste helft is voor PSV, maar de tweede helft waren wij beter. Die lijn moeten we doortrekkenamp;euro;, aldus de rechtsback tegenover RTV Rijnmond. amp;euro;In de rust is gezegd dat we alle duels aan moeten gaan, zoals we eigenlijk vanaf het begin al moesten doen. Als je dat de hele wedstrijd volhoudt, win je hem gewoon.amp;euro;
Karsdorp kampte vorig seizoen nog met een blessure, maar dat lijkt nu voorbij. amp;euro;Ik was er wel bang voor, maar ik heb er geen last meer van gehad in de voorbereiding. Ik hoop dat alles gewoon goedkomt.amp;euro;
(https://youtu.be/FdZEH-6wuU8) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: ''Rutten misschien wel mijn beste trainer''
Rick Karsdorp heeft naar eigen zeggen veel te danken aan Fred Rutten. Onder het bewind van de trainer werd de jonge speler omgeturnd tot verdediger. Hij werd opgeleid als aanvallende middenvelder, maar is inmiddels niet meer weg te denken op de rechtsbackpositie bij Feyenoord.
"Hij is misschien ook wel mijn beste trainer geweest. Door hem ben ik back geworden en dat is ontzettend goed uitgepakt. Ik ben niet voor niets bij Oranje geslecteerd", zegt Karsdorp tegenover Voetbal International. "Vorig jaar ben ik met nog wat anderen tweede geworden in het assistklassement van de eredivisie. Alleen Duplan had er meer volgens mij. En het hadden er nog echt meer kunnen zijn."
Mogelijk staat Lucas Woudenberg zondag tegen FC Groningen op de andere backpositie aan de linkerkant. Een snelheidsboost voor Feyenoord. "Wat dacht je nou? Ik ben echt wel sneller dan die witte Keniaan", aldus Karsdorp. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Ik bel niet meteen mijn zaakwaarnemer om dat te vragen''
Een nieuw seizoen van Feyenoord in de eredivisie staat op het punt van beginnen. Zondagmiddag spelen de Rotterdammers een uitwedstrijd tegen FC Groningen en verdediger Rick Karsdorp staat te trappelen om te beginnen, ook na de Johan Cruijff Schaal-nederlaag van vorige week tegen PSV.
"We gaan toch met een goed gevoel naar Groningen", aldus Karsdorp. De verdediger vond namelijk dat Feyenoord een prima tweede helft speelde tegen PSV en daarmee de vervelende nasmaak van de nederlaag wegspoelde. Toch schrok Karsdorp wel van het niveau in de eerste helft. "Zeker aangezien het in de voorbereiding wel goed ging."
Feyenoord zal tegen Groningen constanter voor de dag willen komen. De wedstrijd in de Euroborg blijkt bovendien al jaren een lastige. Waarom zou het dit jaar wel goed gaan in dat stadion? "Omdat we als team bij elkaar zijn gebleven en na de slechte reeks van vorig jaar niet meer hadden verloren tot zondag."
Daarmee blijkt het met het zelfvertrouwen van de jongen van de club wel goed te zitten. Karsdorp is inmiddels wel gewend aan het spelen bij Feyenoord, maar wordt toch nog regelmatig aangesproken over het feit dat het allemaal zo snel is gegaan met hem.amp;euro;amp;euro;De rechtsback heeft nog een contract tot 2020 in Rotterdam, maar of hij die uitdient is natuurlijk maar de vraag. Het geruchtencircuit rondom Karsdorp kwam namelijk al even op gang. "Ik lees dat wel, maar kan het goed opzij zetten. Ik ga ook niet meteen met mijn zaakwaarnemer bellen om te vragen of het klopt."
Rick Karsdorp in gesprek met Dennis van Eersel
(https://youtu.be/s44iSWKe4gQ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft ie verdomme nou een scheerkwast achter op zijn kop staan..(?) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Speelt ook de pannen van het dak vandaag.
*not* |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat speelde hij slecht..pffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viel wel mee hoor. Er waren er een aantal veel slechter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een van de mindere inderdaad.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij wil alles in de hoogste versnelling doen en dan gaat het wel eens mis , meer rust aan de bal en dan zal zijn passing vanzelf beter worden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Rent zich kapot aan die rechterkant als we zonder vleugel spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was was Karsdorp vandaag aan het doen? Veel balverlies en op het eind als een waanzinnige tekeer gaan. Verdedigend was hij voor de verandering wel redelijk solide, dus das nog een pluspuntje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om te beginnen dat kutstaartje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sinds dat staartje is hij ook langzamer geworden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha lijk gvd op calimero |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Iets tegen Karsdorp gezegd wat ik niet moest zeggen''
Rick Karsdorp wilde Heraclies Thomas Bruns tijdens en na de wedstrijd het liefste aanvliegen. De Feyenoord-verdediger kreeg het zelfs aan de stok met scheidsrechter Björn Kuipers, die de rechtsback een gele kaart moest geven.
Bruns toont zich vandaag schuldbewust in De Telegraf. ''Ik heb dingen tegen hem gezegd, die ik niet had moeten zeggen'', klinkt het tegenover de ochtendkrant. ''Dat had ik niet moeten doen. Al was het niet mijn bedoeling dat het hierop zou uitdraaien.''
''Anders had ik ook mijn excuses niet aan hem aangeboden. Ik vond het moment ervoor geen overtreding en dat is waar ik op reageerde'', besluit Bruns. Aanvoerder Dirk Kuyt hield Karsdorp na afloop weg van de 24-jarige middenvelder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dom Rick, je moet je gewoon niet in het harnas laten jagen. Zoek een moment dat het pijn doet en speel de onschuld zelve als je Bruns wat duidelijk wilt maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 07:33 schreef RenatoBos het volgende:'Iets tegen Karsdorp gezegd wat ik niet moest zeggen''[ afbeelding ] Rick Karsdorp wilde Heraclies Thomas Bruns tijdens en na de wedstrijd het liefste aanvliegen. De Feyenoord-verdediger kreeg het zelfs aan de stok met scheidsrechter Björn Kuipers, die de rechtsback een gele kaart moest geven.Bruns toont zich vandaag schuldbewust in De Telegraf. ''Ik heb dingen tegen hem gezegd, die ik niet had moeten zeggen'', klinkt het tegenover de ochtendkrant. ''Dat had ik niet moeten doen. Al was het niet mijn bedoeling dat het hierop zou uitdraaien.'' ''Anders had ik ook mijn excuses niet aan hem aangeboden. Ik vond het moment ervoor geen overtreding en dat is waar ik op reageerde'', besluit Bruns. Aanvoerder Dirk Kuyt hield Karsdorp na afloop weg van de 24-jarige middenvelder. volgende keer in de tunnel effe tikkie geven.. dont get mad, get even
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 10:05 schreef VVout het volgende:Dom Rick, je moet je gewoon niet in het harnas laten jagen. Zoek een moment dat het pijn doet en speel de onschuld zelve als je Bruns wat duidelijk wilt maken. Is ook een mens. Soms gaat alles door een gebeuren op zwart. Ik vermoed dat het echt niet misselijk is geweest wat die gast heeft gezegd, hij komt er zelfs eerlijk voor uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha lul niet. Ik heb jou ook wel eens op een Duitser zien afstuiven..d:-)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 10:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is ook een mens. Soms gaat alles door een gebeuren op zwart. Ik vermoed dat het echt niet misselijk is geweest wat die gast heeft gezegd, hij komt er zelfs eerlijk voor uit. Een mens is af en toe dom, ik ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies. Die dingen kunnen wel eens voorvallen..Hij weet zelf heus wel dat ie zich daar niet toe moet laten verleiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat heb ik nou nooit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar jij bent buitenaards.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord-kapper' heeft het druk met Karsdorp-look
Hij is de maker van het meest besproken kapsel bij de competitiestart: Het ministaartje op het hoofd van Feyenoordspeler Rick Karsdorp. Waar de ene supporter zijn afschuw uitspreekt over het knotje-in-wording, krijgt Cihan 'Cinostyle' Karadavut 'aardig wat telefoontjes' van jongens die juist graag de Karsdorp-look willen.
,,Misschien is dit wel de opvolger van de Pelle-look'', zegt de Rotterdamse kapper, uit wiens koker ook de opvallende kapsels van Bilal Basaçikoglu en Tony Vilhena komen.
Karadavut reageert nuchter op de kritiek op het haar van Karsdorp van fans, die vinden dat de Feyenoorder 'niet zo gek moet doen en gewoon moet voetballen'. ,,Tja, iedereen zijn eigen mening hè'', zegt de Rotterdammer, die voor de zomerstap met het idee kwam voor een nieuwe look voor Karsdorp, die op voetbalvelden overal in de wereld al aanslaat.
,,Ik dacht dat dit wel bij hem zou staan. Hij zag het wel zitten. Vertrouwde mij blind. Dus heeft hij tijdens de vakantie zijn haar laten groeien. En nee, het is nu nog niet af. Maar ik verklap nog niet alles.''
Instagram Al dertien jaar zit de Rotterdammer, bekend onder zijn kappersnaam VIP Barber Cinostyle, in het vak. Nu treft hij met regelmaat spelers van Feyenoord in zijn stoel. ,,Bilal kwam als eerste. Hij had mijn werk op Instagram gezien.'' Basaçikoglu is ook wel in voor gekke creaties. Hij verruilde zijn opvallende gekleurde haardos al weer voor een kort geknipt koppie.
Karadavut heeft geen kapsalon, maar knipt thuis met een waterpijp voor de klant onder hand bereik, of op locatie. Zoals pas in Abu Dhabi, in de Verenigde Arabische Emiraten, waar oud-Feyenoorder Royston Drenthe fris geknipt werd. De kapper merkt dat de Feyenoord-spelers goede reclame zijn voor zijn bedrijfje. Wie de Karsdorp-look wil, moet daarom wel even wachten. ,,Ik werk met maandroosters, en die zitten al goed vol.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga ook maar een afspraak maken denk ik.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 10:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies. Die dingen kunnen wel eens voorvallen..Hij weet zelf heus wel dat ie zich daar niet toe moet laten verleiden. Mooi dat het tegen Heracles gebeurd, leergeld in de vorm van een gele kaart en zorgen dat het de laatste keer is dat hij dit doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut, is een leerproces voor hem..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb geen voorbeeldfunctie he.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:'Feyenoord-kapper' heeft het druk met Karsdorp-look[ afbeelding ] Hij is de maker van het meest besproken kapsel bij de competitiestart: Het ministaartje op het hoofd van Feyenoordspeler Rick Karsdorp. Waar de ene supporter zijn afschuw uitspreekt over het knotje-in-wording, krijgt Cihan 'Cinostyle' Karadavut 'aardig wat telefoontjes' van jongens die juist graag de Karsdorp-look willen.,,Misschien is dit wel de opvolger van de Pelle-look'', zegt de Rotterdamse kapper, uit wiens koker ook de opvallende kapsels van Bilal Basaçikoglu en Tony Vilhena komen. Karadavut reageert nuchter op de kritiek op het haar van Karsdorp van fans, die vinden dat de Feyenoorder 'niet zo gek moet doen en gewoon moet voetballen'. ,,Tja, iedereen zijn eigen mening hè'', zegt de Rotterdammer, die voor de zomerstap met het idee kwam voor een nieuwe look voor Karsdorp, die op voetbalvelden overal in de wereld al aanslaat. ,,Ik dacht dat dit wel bij hem zou staan. Hij zag het wel zitten. Vertrouwde mij blind. Dus heeft hij tijdens de vakantie zijn haar laten groeien. En nee, het is nu nog niet af. Maar ik verklap nog niet alles.'' InstagramAl dertien jaar zit de Rotterdammer, bekend onder zijn kappersnaam VIP Barber Cinostyle, in het vak. Nu treft hij met regelmaat spelers van Feyenoord in zijn stoel. ,,Bilal kwam als eerste. Hij had mijn werk op Instagram gezien.'' Basaçikoglu is ook wel in voor gekke creaties. Hij verruilde zijn opvallende gekleurde haardos al weer voor een kort geknipt koppie. Karadavut heeft geen kapsalon, maar knipt thuis met een waterpijp voor de klant onder hand bereik, of op locatie. Zoals pas in Abu Dhabi, in de Verenigde Arabische Emiraten, waar oud-Feyenoorder Royston Drenthe fris geknipt werd. De kapper merkt dat de Feyenoord-spelers goede reclame zijn voor zijn bedrijfje. Wie de Karsdorp-look wil, moet daarom wel even wachten. ,,Ik werk met maandroosters, en die zitten al goed vol.'' Ah... zelfde kapper als Drenthe, Bilal en Tonny.. dan snap ik t :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 10:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies. Die dingen kunnen wel eens voorvallen..Hij weet zelf heus wel dat ie zich daar niet toe moet laten verleiden. Dat vraag ik me af of Karsdorp dat weet! Het is gewoon een lompe lul en een beperkte voetballer zonder enig verstand! Dat is zich zo laat opnaaien getuigd van weinig intelligentie. Voor hetzelfde geld wordt ie er nog eraf gestuurd .... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zlatan heeft er ook één |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En Simon Whitlock, over 10 jaar ziet Karsdorp er zo uit.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 07:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat vraag ik me af of Karsdorp dat weet! Het is gewoon een lompe lul en een beperkte voetballer zonder enig verstand! Dat is zich zo laat opnaaien getuigd van weinig intelligentie. Voor hetzelfde geld wordt ie er nog eraf gestuurd .... Nogmaals weet jij wat er gezegd is door die Bruns..soms kun je nog zo proffesionel zijn, een keer houd het op. |
|
|
|