|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp kan debuteren: ''Misschien wel verdiend''
Rick Karsdorp kan morgen zijn eerste minuten voor Oranje maken. Hij debuteert dan in De Kuip, iets wat twaalf Feyenoord-internationals ook deden. De rechtsback komt dan in een rijtje met onder anderen Ruben Schaken, Bennie Wijnstekers en Ulrich van Gobbel.
De verdediger hoopt uiteraard vurig op speelminuten. ''De laatste maanden doe ik het ook goed bij de club. De vorige keer dat ik werd geselecteerd, was het nog onverwachts. Nu is het misschien wel verdiend'', vertelt hij in het Algemeen Dagblad.
Wit-Rusland is de tegenstander. ''Vrijdag moeten we gewoon drie punten pakken. Dat is ook echt nodig als je hebt gelijkgespeeld tegen Zweden.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn debuut voor Oranje in de kuip |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En gelijk een goede partij op de mat leggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop dat er drie opzichtig in eigen goal schiet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Verdiend gewoon een basis plaats |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feyenoorder Rick Karsdorp lijkt direct zijn basisdebuut te mogen maken bij Oranje. Het Nederlands elftal neemt het vanavond in De Kuip op tegen Wit-Rusland. Terence Kongolo en Steven Berghuis beginnen wel op de bank, zo verwacht De Telegraf.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: bedankt trainer, dan weet ik dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Danny even gebeld, Rick speelt of ik stuur bluffert langs. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat speelt ie goed! Veel ruimte maar brengt snelheid, en elke pass is prima! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep hij en Promes - vooral ook hun samenspel - zijn zonder meer de uitblinkers vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2016 - 21:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jep hij en Promes - vooral ook hun samenspel - zijn zonder meer de uitblinkers vanavond. Dat gemak onderling. Genot om naar te kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker, verdedigend overigens nu wel een aantal keer wat minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste man van t veld.
Centrale verdediging armoedig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een aarzelmomentje. Vind Bruma en van Dijk aanklooien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens, vooral Bruma. Die had ik er gelijk eruit gesodemieterd voor de Vrij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad. Mis bij die 2 en een aantal middenvelders de echte scherpte bij balbezit tegenstander, zeker in die periode rondom rust. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juiste constatering.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Én dadelijk wat meer euries waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar ik hoop dat hij blijft haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blind zal maandag wel voor de defensief sterke Veltman kiezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Opwaarderen en verlengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, die moet je oprekken en vierendelen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ongelooflijk dat ie geselecteerd is ..... maar wel beter dan drama Veltman. Ik vind het alle twee niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2016 - 20:28 schreef lijdensweg het volgende:Ongelooflijk dat ie geselecteerd is ..... maar wel beter dan drama Veltman. Ik vind het alle twee niks Ohhhhhhhhhverstappen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp in een klap in de kijker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Mooi voor die jongen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal nog niet te vroeg juichen maar wat speelt hij goed tegen die Fransen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alweer ja. Straalt zelfvertrouwen uit en toont durf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde prima, maar ....................................... Heeft wel 15 voorzetten gegeven , waarvan eigenlijk geen een op maat. Als hij daar aan gaat werken, dan wordt Rick n grote jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is iets te negatief, de spelers werden ook wel heel erg strak verdedigd. Daar kon je nauwelijks een goede voorzet op geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Absoluut niet negatief bedoeld. Maar als hij iets beter kijkt kan hij m 2/3 keer achter de spits terug leggen. Daar lag steeds de ruimte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:Dat is iets te negatief, de spelers werden ook wel heel erg strak verdedigd. Daar kon je nauwelijks een goede voorzet op geven 6 verdedigers op 1 spits...Ben het met jou eens |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 22:41 schreef van geil het volgende:Speelde prima, maar ....................................... Heeft wel 15 voorzetten gegeven , waarvan eigenlijk geen een op maat. Als hij daar aan gaat werken, dan wordt Rick n grote jongen. Daarom vind ik het een blind paard ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ik wel van genieten ! |
|
|
|