|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 19:00 schreef CobusIII het volgende:Als ik in de huidige selectie kijk zijn er twee spelers die in aanmerking komen voor de 10. Jorgensen (maar dan moet je een spits erbij kopen) en Gustafson (maar die kan nog niet aanpikken). Alle andere zijn gemaakte 10's... Jorgensen is ook een gemaakte 10 vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk speelde die daar bij zijn vorige club en is t een gemaakte spits.
Maar eerlijk vulden ze daar de tien anders in dan wij, de tien is daar een schaduwspits, in onze 433 een spelverdeler. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wellicht is de conclusie dat er een echte 10 gekocht moet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was voor de meeste al duidelijk dat dat Ziyech moest zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:Eigenlijk speelde die daar bij zijn vorige club en is t een gemaakte spits. Maar eerlijk vulden ze daar de tien anders in dan wij, de tien is daar een schaduwspits, in onze 433 een spelverdeler. Op dat laatste doelde ik ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, een speler als Ziyech. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had bijvoorbeeld de Guzman kunnen zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook die is geen echte 10 vind ik, ondersteunende middenvelder net als iemand als Vilhena. Mist de echte creativiteit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het kan bijna niet anders of hij komt tekort of iets dergelijks? Je hoort er niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan hadden we de coolsingel gehaald. Nu is de concurrentie 25 procent sterker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee. Ziyech is een rechterrijtje voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aard niet denk ik. Te jong, te snel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die was ik helemaal vergeten Ar. Die zou ik nu weleens tegen de eagels willen zien. Boem gelijk de eerste helft op 10 zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die was ik helemaal vergeten Ar. Die zou ik nu weleens tegen de eagels willen zien. Boem gelijk de eerste helft op 10 zetten. Ik zeg doen. Ik denk dat Gustafson/Jørgensen enorm veel potentie heeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Waar baseer je dat op? Of is de wens de vader van de gedachte... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gustafson, aardige jongen misschien. Geen aanleiding hem in de basis te zetten, gezien de matige prestaties als hij wel meespeelde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha ik snap het. Had best wel wat verwacht van Simon, maar het valt nog niet mee helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niemand opgevallen dat hij eerste helft alles inleverde? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt.
Tweede helft stoorde me dat hij alleen maar naar voren bleef gaan en dan geen puf meer had om terug te komen. Blijf dan gewoon achter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verstandige vader. Leuk stukje gisteren bij VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Afwachten tot het grote geld komt, ben dan nog eens benieuwd of ze zo verstandig zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je wens lijkt vervuld . AC Milan . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je wens lijkt vervuld . AC Milan . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En is Nieuwkoop er al klaar voor..(?) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, wordt denk ik kopen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En van Beek, tis een heel andere speler dat wel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij blijft gewoon...volgende onderwerp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp gaat echt nog niet weg. Die geniet nu juist en wil kampioen worden in een vol stadion. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt er dus in 2040 nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of in 2018 bij een betere kanshebber. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Dumfries halen bij verkoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan. Of gewoon zelf opleiden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook Henk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een van mijn favorieten . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook afgemeld bij oranje ivm liesklachten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verstandig, even rust.
Plus tegen België is er geen eer te behalen en Luxemburg mag geen probleem zijn lijkt me. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De nieuwe Totti dus :S |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KARSDORP ‘SPELER VAN DE MAAND’ OKTOBER
Rick Karsdorp is door de leden van Het Legioen uitgeroepen tot ‘Legioen Speler van de Maand’ oktober. De middenvelder kreeg maar liefst 34 procent van de stemmen en eindigde daarmee voor zijn ploeggenoten Karim El Ahmadi (22 procent) en Nicolai Jørgensen (twaalf procent).
Karsdorp speelde alle zes wedstrijden die Feyenoord in oktober afwerkte: vier competitieduels, de thuiswedstrijd in de Europa League tegen Zorya Luhansk en het bekerduel met Excelsior. In de wedstrijd tegen sc Heerenveen op zondag 30 oktober maakte hij zijn eerste officiële doelpunt in het eerste elftal. Ook maakte Karsdorp in de maand oktober zijn debuut voor het Nederlands elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk voor die 'middenvelder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van AC Milan. Dit meldt Sky Italia. De Italiaanse topclub zou Karsdorp willen overnemen van het geld dat spits Bacca zal opleveren, die zo’n 25 miljoen euro zou opleveren.
Eerder werd Karsdorp al in verband gebracht met verschillende club uit Italie. Zo zouden Udinese, AS Roma, Lazio Roma, Sassuolo en Napoli al hebben willen aantrekken, maar tot een transfer kwam het nooit. Het contract van de 21-jarige verdediger, die bezig is aan een sterk seizoen, loopt tot de zomer van 2020. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil