|
|
van geil
|
|
|
Zijn vriendin mag/moet blijven ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eerst Varkenoord kijken, dan pas denken aan kopen. We kunnen gvd toch wel een back opleiden zeker ? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon nog niet verkopen, eerst kampioen worden met Feyenoord en contract opwaarderen en verlengen(al in de winterstop aub) dan maar eens afwachten hoeveel belangstelling er nog is! Je kunt dan zeker de hoofdprijs vragen en krijgen. Hoeveel dat is zou ik niet weten, maar als Ajax weet ik veel voor Milik krijgt zou Karsdorp toch in de buurt moeten kunnen komen.(Alleen wordt voor verdedigers nooit zo veel betaald dan voor aanvallers) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat eerste puntje kan n dingetje worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: ''Ik heb een hele kleine groep om mij heen''
Rick Karsdorp is in korte tijd uitgegroeid tot een van de steunpilaren bij Feyenoord. De rechtsback van de Rotterdammers denkt dat De Kuip dan ook niet het eindstation is in zijn carrière. ''Ik kan nog véél beter'', zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Karsdorp heeft nog geen last van verleidingen van zijn nieuwe status. ''Er zijn volgens mij geen mensen die opeens in mijn leven willen komen. Ik heb een heel kleine groep om mij heen met onder anderen mijn vader, broer en vriendin, die kan ik blindelings vertrouwen. En ik ben in het rustige Schoonhoven gaan wonen, bewust niet in Rotterdam waar altijd iets te doen is.''
Toch krijgt hij soms kritiek over zijn zogenaamde arrogante houding. ''Ik kan me voorstellen dat het bij sommigen zo overkomt. Ik beleef de wedstrijden op een bepaalde manier. Er zijn dingen in mijn leven veranderd. Opeens lig je onder een vergrootglas. Ik nam een ander kapsel en iedereen had het erover. Maar zolang mijn vader, broer of vriendin niet zeggen dat ik aan het veranderen ben, maak ik me geen zorgen.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staartje goed vast strikken Rick. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp kritisch: ''Het sloeg nergens op''
Met een 4-0 nederlaag vertrekt de selectie van Feyenoord weer uit Manchester. Rick Karsdorp is erg teleurgesteld met het resultaat, zo blijkt uit een interview met RTV Rijnmond, waarin de verdediger spreekt van een 'kutavond'.
De wedstrijd begon goed voor Feyenoord, vindt de rechtsback. "We lieten ze wel voetballen, maar ze hadden geen grote kansen. We wisten dat we konden uitbreken en zo kansen konden krijgen." Een van die kansen was voor Karsdorp zelf, maar de back wist deze niet af te maken. "Misschien ben ik daarom wel verdediger geworden. Ik kan het mezelf aanrekenen."
Lange tijd speelt Feyenoord een aardige pot op Old Trafford, maar na de 2-0 gaat het hard achteruit. "De laatste 20, 25 minuten sloeg nergens op. Dat is gewoon doodzonde. Je verliest dan met 4-0, terwijl het ook anders had kunnen zijn."
De wedstrijd tegen Fenerbahçe is voor Feyenoord nu de laatste kans op overwintering. In de Kuip moeten de Rotterdammers met twee doelpunten verschil winnen om de groepsfase te overleven. "Ik heb er altijd vertrouwen in, anders zou ik tegen de trainer zeggen dat hij me eruit moet halen. Ik wil altijd honderd procent geven", aldus Karsdorp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: 'Misschien waren we wel op'
(https://youtu.be/hOOlOXixbgw)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zorgwekkend als ze op waren, richting zondag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laatste seizoen van Ricky ben ik bang.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind hem de laatste wedstrijden wat rommelig spelen....wel een klasbak.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het hem werkelijk een gigantische held dat ventje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Samen met Botteghin mijn favorieten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik samen met Jørgensen...Ben dol op arbeid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
De enigste die niveau aan kon....jammer van kapsel/uitstraling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh al kweekt ie een drol op z'n kop zal me een worst zijn, presteren..! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Karsdorp El Jorgensen Kongolo Botteghin
dat zijn mijn helden van het moment |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde slordig, maar was wel bij minimaal twee goals betrokken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind hem de laatste tijd wat nonchalant overkomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, een beetje de show stelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar mocht er een bod komen op hem boven de 10 miljoen (italiaanse media) zou ik zeggen goede voetballer maar niet onmisbaar. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2016 - 10:28 schreef piet de paler het volgende:Maar mocht er een bod komen op hem boven de 10 miljoen (italiaanse media) zou ik zeggen goede voetballer maar niet onmisbaar. Wat dacht je van boven de 25 miljoen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon zo allemachtig hoog bedrag voor vragen. En pas van de zomer laten gaan. Niet akkoord lekker opdonderen bekakte Engelsen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat komt beter in de buurt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
optelsom van de laatste weken.... |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Kan hard rennen maar voetbalintelligentie van 0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onbegrijpelijk , de speler liep vol in het gezichtsveld. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Is van nature ook geen verdediger... Kan geniaal zijn met opstomen maar achterin laat ie vaak genoeg leggen. Geef hem tijd om daarin volwassen te worden en het word een prima rechtsback.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was ff het verstand kwijt volgens mij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En daarom zou er zoveel interesse voor hem zijn van de top van Europa..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wakker vandaag alsjeblieft!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is hij op het moment slechter als Bart ga je je afvragen, anders zou ik een wake up call toepassen. Een weinig rust lijkt me sowieso niet verkeerd voor Rick. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is bijna winterstop, rust zat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zat het ook te denken ja, maar na die regelmatige corrigerende reprimandes hem op zijn plek zetten door Gio kan hem aan het denken zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde vandaag sober...en dat is goed. Weer ff terug naar de basis. hij liep de laatste tijd een beetje als een kip zonder kop te voetballen. Wilde teveel. moet zijn beperkingen leren kennen. Daar is hij jong voor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sinds hij veel kritiek heeft gehad van de "kenners" om gedosseerd op te komen is hij helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Sinds hij veel kritiek heeft gehad van de "kenners" om gedosseerd op te komen is hij helemaal de weg kwijt. Remolie gedronken. Tapia zit aan de kruipolie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|