BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 20:37 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dat redt ar alleen wel denk ik.
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 februari 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Rick kap eens met die nutteloze te hard ingespeelde ééntweetjes
ar
 ar - zondag 19 februari 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 20:37 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dat redt ar alleen wel denk ik.
Haha.. smeerlap.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 februari 2017 - 09:42   quote  deeplink  
cashen
Nibke
 Nibke - woensdag 22 februari 2017 - 10:28   quote  deeplink  
De Televaag probeert de druk maar weer eens op te voeren, hoop niet dat Rick er zich wat van aantrekt.
van geil
 van geil - vrijdag 24 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Samen met Kuyt ? Willems slopen.
Bilal om de genadeklap te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2017 door van geil --
ar
 ar - zaterdag 25 februari 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Geconcentreerd spelen morgen Rick.
Na de wedstrijd mag je weer neuken.

Excuus.
Bij deze gecorrigeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2017 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2017 - 20:36   quote  deeplink  
Uiteraard klinkt dat weer ranzig..
ar
 ar - zaterdag 25 februari 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 20:08 schreef ar het volgende:

Excuus.
Bij deze gecorrigeerd
.
ar
 ar - zaterdag 25 februari 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Bleh
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2017 - 21:04   quote  deeplink  
Waarvoor dank..
VVout
 VVout - zaterdag 25 februari 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 20:08 schreef ar het volgende:

Excuus.
Bij deze gecorrigeerd
Als ze er bovenop gewoon haar werk doet word je er toch niet moe van?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Hier kon je op wachten..
ar
 ar - zaterdag 25 februari 2017 - 23:38   quote  deeplink  
Yep.
Het wordt altijd weer vunzig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 00:14   quote  deeplink  
Joh..en aan wie zou dat nou liggen..
VVout
 VVout - zondag 26 februari 2017 - 00:47   quote  deeplink  
Aan een overdosis inbeeldingsvermogen, gewoon bij de feiten blijven hè :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:18   quote  deeplink  
Held..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2017 - 02:29   quote  deeplink  
Lof voor Karsdorp: ''Vond hem vandaag heel goed spelen''

59t342.jpg

Zoals meerdere Feyenoorders in de wedstrijd tegen PSV voetbalde rechtsachter Rick Karsdorp een van zijn beste wedstrijden voor de Rotterdamse club dit seizoen. Ook de analisten van Fox Sports waren lovend hoe hij zowel verdedigend als aanvallend zijn mannetje stond.

Kenneth Perez: "Dat is toch een speler waar veel potentie in zit. Er wordt toch wel getwijfeld aan zijn verdedigende kwaliteiten, maar aan z'n aanvallende drang in ieder geval niet. Ik vond hem vandaag heel goed spelen in allebei de segmenten."

Ronald de Boer plaatst het in een breder perspectief: "Het is wel een beetje het verhaal van Feyenoord dit seizoen. Ik kan nog een paar momenten voor me halen: El Ahmadi met een cruciale tackle, Botteghin heeft dat ook een keer gehad. Ze zijn wel onvermoeibaar, deze jongens."
ar
 ar - maandag 27 februari 2017 - 08:45   quote  deeplink  
Door jou 3 punten.
Held.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Veelzeggend ook die redding..
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Super actie heel belangrijk geweest weer. Ging zowiezo al heel de wedstrijd mee voorop in de strijd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 10:48   quote  deeplink  
Balende Karsdorp maakt apart gebaar naar fans op Sparta-vak

2dw8ch3.jpg

De frustraties bij Rick Karsdorp liepen zondag hoog op na de verloren partij bij Sparta Rotterdam (1-0). De Feyenoord-back zocht de fans in het uitvak op en liep balend weg. Hij maakte vervolgens een apart gebaar naar fans op één van de Sparta-vakken.
VVout
 VVout - maandag 06 maart 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Een zakkie vol Spermanen :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 12:42   quote  deeplink  
Ghehe d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Manchester City overweegt zich bij Martin van Geel te melden met een serieus bod op Rick Karsdorp. De begeerde back van Feyenoord moet naar verluidt meer dan vijftien miljoen euro kosten. (Daily Mirror)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 13:38   quote  deeplink  
15 miljoen maar..(?)
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 maart 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Meer dan. Das 30 ook.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Joh..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 14:44   quote  deeplink  
Reken toch minimaal op 20..
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 maart 2017 - 14:51   quote  deeplink  
En ook dat is meer dan 15.
ar
 ar - maandag 06 maart 2017 - 15:08   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 15:16   quote  deeplink  
Pfffffff d:-)
CobusIII
 CobusIII - maandag 06 maart 2017 - 15:36   quote  deeplink  
Vind hem na de winterstop beduidend minder spelen. Lijkt erop dat hij er een beetje doorheen zit. Smijt te veel met zijn kracht.
tomson
 tomson - maandag 06 maart 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 15:36 schreef CobusIII het volgende:
Vind hem na de winterstop beduidend minder spelen. Lijkt erop dat hij er een beetje doorheen zit. Smijt te veel met zijn kracht.
Is volgens mij meer in een wisselwerking met de rest van het elftal. Zoals spelers elkaar op sleeptouw kunnen nemen is dat andersom natuurlijk ook mogelijk. Als het in het elftal niet loopt dan kunnen individuele spelers hun normale niveau ook een stuk moeilijker aantikken..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Kevin Strootman krijgt mogelijk gezelschap van een landgenoot bij AS Roma. Rick Karsdorp staat naar verluidt namelijk in de belangstelling van de Italiaanse grootmacht.

Dat melden de Italiaanse media in elk geval. Volgens de media ziet AS Roma in de rechtsback van Feyenoord een moderne aanvallende back. Eerder al toonde ook FC Barcelona belangstelling in de international van Nederland.

Onduidelijk is nog of Feyenoord komende zomer ook daadwerkelijk wil meewerken aan een transfer. Mochten de Rotterdammers zich kwalificeren voor de Champions League, lijkt het financieel in elk geval niet noodzakelijk om Karsdorp van de hand te doen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 15:23   quote  deeplink  
Karsdorp heeft al zijn tanden nog na elleboogstoot Vilhena

(https://youtu.be/g4FVReiyD0U)
Fart
 Fart - zondag 19 maart 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Vind dat er er een rechtzaak voor moet komen, wat niet normaal van die Vilhena
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 15:31   quote  deeplink  
25tvvxl.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Karsdorp krijgt elleboog: ''Hij krijgt er zo nog één terug''

nqdyt5.jpg

Het winnende doelpunt van Tonny Vilhena in Heerenveen maakte veel los bij Feyenoord. Ook bijna de tand van Rick Karsdorp, die bij het juichen een elleboog van de doelpuntenmaker in zijn gezicht kreeg. "Misschien krijgt 'ie er zo nog één terug in de bus", lacht de rechtsback na de wedstrijd voor de camera's van FOX Sports.

"Hij zet hem wel erg hoog in hè?", zegt Karsdorp over de elleboog van zijn ploeggenoot. "Nee, als je zo'n goede tweede helft speelt moet alles daarvoor wijken. Dan kan zo'n elleboog er ook wel bij." De back is vooral blij dat hij zijn tand nog heeft. "Ik ben geen fan van de tandarts."

Bij rust stond Feyenoord nog op een 1-0 achterstand, en speelde de ploeg een stuk slapper dan tegenstander Heerenveen. "Als je een wedstrijd minder speelt, kan je hem altijd nog op kracht winnen. Wij voelen ons sterker dan onze tegenstanders, dat zag je vandaag in de tweede helft."

De eerstvolgende wedstrijd is de belangrijke Klassieker in amsterdom, maar daar wil Karsdorp nog niet veel over kwijt. "Ik ga me morgen eerst melden bij het Nederlands elftal. Die week erop gaan we het zien."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Karsdorp: 'We zaten in de bus toen Ajaks tegen Excelsior speelde'

17tw6q.jpg

Met een heerlijk gevoel arriveerde Rick Karsdorp maandag in Noordwijk om zich met Oranje te richten op de aankomende twee duels. De Feyenoorder genoot nog zichtbaar na van het afgelopen weekend.

Met Feyenoord zette Karsdorp een grote stap richting de landstitel, nu de voorsprong op Ajaks is opgelopen naar zes punten. "We spelen zeven finales. Het vertrouwen is groot. Dat goede gevoel neem je toch mee naar Oranje", liet de rechtsback zich ontvallen tegenover het Algemeen Dagblad.

Of zijn sterke optredens van de afgelopen tijd bij Feyenoord genoeg zijn voor een basisplaats bij Oranje, weet Karsdorp niet. "Of de bondscoach om mij heen kan? Natuurlijk, maar ik ga er alles aan doen om me te laten zien. We zaten in de bus gisteren terug uit Friesland toen Excelsior tegen Ajaks speelde. De televisie deed het niet goed, maar veel spelers keken op hun telefoon. Nu bij Oranje geeft toch een boost. Ik train met betere spelers. De Bulgaren ken ik niet. Dat krijgen we deze week te horen. We moeten een resultaat boeken, niet meer en niet minder."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Karsdorp schrok: ''Ineens voelde ik liesklachten''

nqdyt5.jpg

Rick Karsdorp begon gisteren in de verloren wedstrijd tussen Oranje en Italië niet in de basis. De verdediger van Feyenoord kreeg in aanloop naar het oefenduel last van zijn lies en begon daarom op de bank.

''Ineens voelde ik liesklachten opspelen. Ik schrok ervan. Vorig seizoen heb ik iets vergelijkbaars gehad. In goed overleg met de bondsarts en de bondscoach hebben we besloten dat ik dinsdagavond tegen Italië niet zou spelen. Ik wilde wel graag, maar besefte later dat het beter was om de wedstrijd te laten schieten.''

Voor Feyenoord staat zondag een belangrijke uitwedstrijd op het programma. "Ik hoop niet dat mijn lies een probleem is. Ik laat me vandaag behandelen op de club. De andere spelers zijn vrij," zegt Rick Karsdorp in gesprek met ELFVoetbal.nl

De klassieker is kortstondig ter sprake gekomen tijdens de interlandperiode. "We hebben het er bij Oranje even over gehad. Op een leuke manier. We gaan hier allemaal goed met elkaar om. De afgelopen dagen hebben we regelmatig FIFA gespeeld in duo's, Ajaks tegen Feyenoord. Net hebben we elkaar de hand geschud. 'Ik zie je zondag', met een glimlach."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat zondag die lies geen probleem geeft, we hebben hem hard nodig als Nieuwkoop mogelijk de plaats van Vilhena moet gaan invullen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2017 - 07:52   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder: ''Karsdorp is de nieuwe Emerton''

wgyru1.jpg

David Connolly was in 2001 de grote man bij Feyenoord toen de ploeg met 3-4 afrekende met Ajaks. De oud-spits volgt zijn oude club momenteel als analist bij Sky Sports. De Ier heeft veel vertrouwen in het huidige Feyenoord.

''Ik vind Feyenoord dit seizoen geweldig spelen. Het elftal is sterk genoeg om Ajaks zondag te verslaan. Ik kan genieten van de eigen jeugd, zoals Rick Karsdorp en Tonny Vilhena. Die eerste doet me denken aan Emerton in ons elftal van toen. Ook een rechtsback die aanvallend is ingesteld. Emerton could run all day! En dat kan Karsdorp ook'', aldus Connolly in De Telegraf.

''Maar ik geniet ook van Jens Toornstra en Nicolai Jørgensen, die beter is dan Kasper Dolberg. In het begin was ik nieuwsgierig naar het grote talent Dolberg. Maar Jørgensen staat er niet alleen om te kaatsen, hij voetbalt mee en staat aan het eind van elke aanval. Achter hem duiken Dirk Kuyt of Toornstra nog op als extra afmakers.'' Voor Connolly is er geen twijfel waar Feyenoord eindigt. ''Sowieso als kampioen. Daarna is het belangrijk dat de spelers nog een paar jaar blijven.''
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 maart 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2017 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hoop ook dat zondag die lies geen probleem geeft, we hebben hem hard nodig als Nieuwkoop mogelijk de plaats van Vilhena moet gaan invullen..
Nieuwkoop zit gewoon op de bank. Elia speelt, dus Dirk vanaf het middenveld.
MMM
 MMM - donderdag 30 maart 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2017 - 13:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nieuwkoop zit gewoon op de bank. Elia speelt, dus Dirk vanaf het middenveld.
Denk ik niet. Denk niet dat Gio dezelfde fout gaat maken als tegen Sparta door niet-fitte spelers op te stellen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 maart 2017 - 15:44   quote  deeplink  
Elia zal hooguit invallen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 maart 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Gewoon met een stoot reserves winnen daar.
MMM
 MMM - donderdag 30 maart 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2017 - 15:44 schreef Stylzz het volgende:
Elia zal hooguit invallen.
Denk ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Zal ook te maken met het feit of Karsdorp fit is denk ik..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp topic

0.0296030