|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2017 - 13:36 schreef MMM het volgende:[..] Denk ik niet. Denk niet dat Gio dezelfde fout gaat maken als tegen Sparta door niet-fitte spelers op te stellen. Onderschat zijn koppigheid niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft bijna geen keuze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nieuwkoop rb is ook niet verkeerd. Maar hoe vol je het middenveld dan in? Slaapia wil je toch niet in zo'n wedstrijd opstellen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2017 door MightyAce -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deed t de vorige keer tegen hunnie in de aRENa wel goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia is al afgekeurd. Jan-Arie vorig jaar ook.
Enge tendens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin ga ergens anders posten met je dubbel account. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. ik luister niet, Geert! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jan-Arie bewees het tegendeel. Slaapia wordt blijkbaar nog steeds om de haverklap door TzeTze-vliegen gestoken. Ik zou zeggen koop een klamboe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk, daar wordt Tapia beter van. Maar goed: krediet houdt wel op. Verkopen in de zomer maar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:Kijk, daar wordt Tapia beter van. Maar goed: krediet houdt wel op. Verkopen in de zomer maar. Niet te verkopen lijkt me. Wie zou er geld voor neerleggen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn toch te stom om voor de duvel te dansen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als handelshuis doen ze het wel goed. Zoiets gebeurt helaas eerder andersom (Charisteas?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb geen tegenberichten gehoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Karsdorp op krukken naar de bus. Op de vraag: hoe is het? "Slecht, bij het draaien hoorde ik knak. Buitenband". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 16:49 schreef MMM het volgende:Karsdorp op krukken naar de bus. Op de vraag: hoe is het? "Slecht, bij het draaien hoorde ik knak. Buitenband". Zo zag je hem lopen, die deed dat wel heel voorzichtig.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tot volgend seizoen Rick... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan hij lekker uitrusten...Nieuwkoop prima vervanger.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal , zeker 4 weken .(scheuring , en daar lijkt het op) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou einde seizoen kunnen zijn inderdaad. Maar Nieuwkoop is een redelijke vervanger op rechtsback. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen maar ff afwachten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hmmm ik had er zelf ook nog vertrouwen in.. Zeker biertje op dat moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bayern aast op Karsdorp: 20 miljoen euro lonkt
Volgens De Telegraf heeft Bayern München verregaande interesse in Feyenoord-rechtsback Rick Karsdorp. De Europese topclub zou al maanden lang stilletjes aanwezig zijn bij de duels van de Rotterdammers én interlands van het Nederlands elftal.
Bayern zal snel een knoop doorhakken, schrijft de krant. Karsdorp, die nog tot 2020 vastligt in De Kuip, zou Feyenoord meer dan twintig miljoen euro kunnen opleveren. Veel lijkt echter ook af te hangen van de blessure van de verdediger. Gevreesd wordt voor een zware knieblessure nadat hij gisteren op krukken de aRENa verliet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gerucht gaat dat ie bijtekent! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou mooi zijn. Adak 20 miljoen is ook wel lekker, en Nieuwkoop is een goede vervanger. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik zal hem verkopen voor die 20 miljoen Nieuwkoop zijn opvolger goeie vervanger |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou er 30 miljoen voor vragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
20 en een jaar gratis huren |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat is veel te veel tussen de 15 en 20 is genoeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vermoed dat ie nog een jaartje blijft en dan een klapper maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe zit het met t herstel van Karsdorp? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee, hoor je nagenoeg niks van.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee dat was mij idd ook opgevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Traint nog niet met de groep |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word ook echt gemist wat mij betreft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind Nieuwkoop hee anders prima invullen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoorde dat ie afgelopen woensdag nog steeds op krukken liep. Wie weet einde seizoen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat wisten we toch al? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik hoop het. Aan de andere kant laat Nieuwkoop zien wat we al wisten èn we hebben Van Beek ook nog... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tegen GAE deed ie het goed. 020 en gisteren ook matig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik wilde net zeggen. Nieuwkoop heeft nog alles te bewijzen. Zijn voorzetten waren ook ruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdedigend komt hij ook tekort in vergelijking met karsdorp |
|
|
|