|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook niet echt eerlijk om ze te vergelijken. Rick heeft in verhouding een schat aan ervaring op hoog niveau. Vind Nieuwkoop een talent, hopen dat ie zich mag ontwikkelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk maar ik benadruk graag dat de Zeeuwen het altijd goed doen bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tegen 020 deelde die mee in de algehele malaise, gisteren vond ik hem 1 van de betere, goed in de combinaties met berghuis.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb jij aandelen in Headliner geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zwaar klote zo is mijn mening, je klikt iets aan omdat je niet weet wat het is en dan heb je het al gelezen.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier een patientje voor een ban . Sterf effe lekker af troll ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch medelijden met zulke types. Hebben geen levensdoel meer. Altijd ongelukkig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ie aan het gas gaat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Enige oplossing. Hij kan meelezen. Een touw kan ook. Met lus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien een voorbeeld voor Drees? Hij kreeg wel ff aandacht :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Serieus.......in dar geval.....
HAMAS HAMAS JEW JITSU AAN HET GAS.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was onze oosterse vechtersdwaas weer eens de weg kwijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff inbeelden wat Bandewijn geschraprt heeft en dan kom je er wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4e of 5e nepaccount. Steeds weer zelfde riedel. Die gast wil liever dood zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En of ie meeleest whahahahaaaa krijg nu pbs van hem..d:-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er dook net eens ene Silva wanderlei op, ooooeeeee nou worden we bang natuurlijk als je zo'n meisjesnaam als nickname aanneemt. Vroeger was ie hier meer bekend als jew jitsu.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die herinner ik me nog ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja toch en nou heeft die een nieuwe account aangemaakt met de naam Silva Wanderlei (alsof dat zou moeten imponeren d:-)))))aangemaakt om te komen sarren, Boudewijn heeft het allemaal snel verwijdert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update maandag 10 april 20.03 uur – ‘Feyenoord wil Karsdorp klaarstomen voor slot van competitie’ In tegenstelling tot Voetbal International meldt het Algemeen Dagblad dat het seizoen van Rick Karsdorp mogelijk nog niet voorbij is. De ochtendkrant schrijft dat de rechtsback de komende twee competitiewedstrijden tegen FC Utrecht (thuis) en Vitesse (uit) moet missen, maar dat de club er alles aan doet om hem voor de laatste twee duels fit te krijgen. Feyenoord sluit het seizoen af met wedstrijden tegen Excelsior (uit) en Heracles Almelo (thuis). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 april 2017 - 15:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Ook niet echt eerlijk om ze te vergelijken. Rick heeft in verhouding een schat aan ervaring op hoog niveau. Vind Nieuwkoop een talent, hopen dat ie zich mag ontwikkelen. Oh maar daarintegen als het goed loopt is Nieuwkoop effectiever in de aanval vind ik. Maar Botteghin mist Karsdorp naast hem |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 april 2017 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oh maar daarintegen als het goed loopt is Nieuwkoop effectiever in de aanval vind ik. Maar Botteghin mist Karsdorp naast hem Karsdorp heeft meer karakter en power uit zichzelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind zelfs dat hij de meeste power in zijn spel leg dan elke andere eredivisie speler dan ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat verlengen. Helemaal goed! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik zal Feyenoord die 20 miljoen wel gunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gruwelijk heel blij mee..!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1 jaar erbij dus tot 2021. GEWELDENAART..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag evengoed verkocht worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk maar mag van mij ook best blijven.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Lees net dat 'ie zijn handtekening heeft gezet vanmiddag |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KARSDORP TOT 2021 VERBONDEN AAN FEYENOORD
Feyenoord en Rick Karsdorp hebben overeenstemming bereikt over een tussentijdse contractverlenging van één jaar. De 22-jarige rechtervleugelverdediger zette donderdagmiddag zijn handtekening onder de nieuwe overeenkomst, die hem tot 2021 aan de club verbindt.
Karsdorp speelt al sinds de E-pupillen bij Feyenoord. De nieuwe verbintenis is al weer het vierde profcontract dat hij tekent in De Kuip. De in Schoonhoven geboren voetballer maakt sinds het seizoen 2014-2015 deel uit van de eerste selectie en kwam in drie seizoenen tot nu toe tot 76 competitiewedstrijden.
Net als vorig jaar is Karsdorp dit seizoen een vaste waarde in het team van trainer Giovanni van Bronckhorst, die hem steevast opstelt als rechtervleugelverdediger. Op die positie maakte Karsdorp dit seizoen bovendien zijn debuut in Oranje, waarvoor hij inmiddels drie interlands speelde.
‘Dat Rick dit seizoen zijn debuut heeft gemaakt voor het Nederlands elftal, zegt alles over de ontwikkeling die hij ook dit seizoen weer doormaakt,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘De beloning, in de vorm van dit vernieuwde en verbeterde contract, heeft hij zelf afgedwongen. Rick is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een belangrijke speler voor Feyenoord. We zijn blij dat Rick zelf ook voldoende perspectief ziet bij Feyenoord en dat bevestigt met het tekenen van dit contract.’ |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Alles mag, je kunt er nu nog een paar miljoen meer voor vragen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: ''Wie weet is dat volgende week al''
Rick Karsdorp zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een vernieuwd contract, dat hem tot 2021 aan Feyenoord verbindt. Het is al weer het vierde profcontract dat de 22-jarige international tekent in De Kuip.
''Maar het went nooit,'' zei Karsdorp in een eerste reactie. ''Het is altijd mooi om bij te tekenen bij de mooiste club van Nederland. De club spreekt hiermee vertrouwen uit richting mij en dat geeft een goed gevoel.''
De rechtervleugelverdediger is bezig aan zijn derde seizoen bij de eerste selectie van Feyenoord en is volgens technisch directeur Martin van Geel een van de steunpilaren van het elftal. Karsdorp: ''Ik heb dit seizoen mijn debuut gemaakt in het Nederlands elftal en we staan bovenaan in de Eredivisie. Misschien is dit contract een beloning daarvoor, maar het kan altijd beter.''
Momenteel herstelt Karsdorp van een knieblessure die hij opliep in de wedstrijd tegen Ajaks. ''De laatste twee, drie dagen maak ik grote sprongen vooruit,'' zegt de verdediger over zijn herstel. ''Ik hoop zo snel mogelijk naar buiten te kunnen gaan met de groep. Wie weet is dat volgende week al. Ik ben iemand die niet veel wedstrijden wil missen. Nu wil ik gewoon keihard werken om er zo snel mogelijk weer bij te zijn.''
Reportage contractverlenging Rick Karsdorp
(https://youtu.be/aipNWZjZeQM) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp lijkt aan een wonderbaarlijke genezing te zijn onderworpen. Nadat de verdediger de ArenA uit liep op krukken werd er verwacht dat het seizoen voorbij zou zijn voor de verdediger, Mikos Gouka, journalist van het AD, meldt zojuist echter op twitter dat er mogelijk toch een plek binnen de wedstrijdselectie in zit voor de verdediger. |
|
|
|