|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Naar Lourdes geweest ofzo? Dacht einde seizoen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze hadden het vrij snel na die wedstrijd tegen Ajaks dat ze hem probeerde klaar te stomen voor de laatste twee duels.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen word beslist of toe zondag bij de selectie zit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft zijn minuten kunnen maken bij de beloften. Die gaan we nog zien in de laatste twee wedstrijden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp: ''Dat verklaart het kleinere aantal assists''
Rick Karsdorp gaf vorig seizoen elf beslissende voorzetten. Dit seizoen staat de teller op vier assists. De verdediger geeft aan dat dat vooral te maken heeft met de speelwijze van de Rotterdamse club.
''Het maakt me niet uit wie er voor me staat. Met Dirk of Jens heb ik een prima seizoen gedraaid. Steven gaat iets meer de combinatie aan met de spits, verlegt het spel en heeft meer dreiging in zijn actie, maar met alle drie heb ik een goede klik.''
''Vorig jaar moesten we het met Michiel Kramer in de spits ook veel meer van opkomende backs hebben,'' vervolgt Karsdorp in ELFvoetbal.nl. ''Met Nicolai Jörgensen kunnen we voetballend iets meer brengen. Dat is een groot verschil en verklaart het kleinere aantal assists.''
Rick Karsdorp krijgt regelmatig advies van Giovanni van Bronckhorst. ''Hij zegt weleens dat het beter is als ik vijf keer opkom en twee goede voorzetten geef, dan dat ik twintig keer kom en geen goede bal geef. In het begin had ik weleens moeite om het juiste moment te herkennen.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap ik. Iedere vent komt het liefst vaak |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Ik zou nooit transfervrij vertrekken bij Feyenoord, dat vind ik niet fair'
Feyenoord hoeft niet bang te zijn dat Rick Karsdorp ooit gratis de deur uitwandelt. In ELF Voetbal Magazine vertelt de 22-jarige rechtsback dat hij een transfervrij vertrek niet fair zou vinden.
In april verlengde Karsdorp zijn contract in Rotterdam-Zuid tot medio 2021. De toekomst laat zich moeilijk voorspellen, weet ook de Oranje-international. "Het is zó lastig te zeggen. Je kunt geblesseerd raken, net wel of net niet kampioen worden. Het zou heel snel kunnen gaan, maar gebeurt dat niet, dan zit ik de komende jaren prima bij Feyenoord."
"Waar ze bij de club sowieso niet bang voor hoeven zijn is dat ik ooit transfervrij vertrek. Ik zou het niet eens kunnen", vervolgt Karsdorp.
"Na wat Feyenoord voor mij heeft gedaan, zou ik dat niet fair vinden." Door buitenlandse media is de rechtsback in de afgelopen maanden gelinkt aan onder meer Internazionale en Bayern München. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut, echte feyenoordert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En n lekker wijf heeft tie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook daar verschillen de meningen over.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tja, dat dan weer niet,
Wel een klasse speler en instelling. Hier kunnen heel wat goudzoekers wat van leren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vindt er geen reet aan.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En 10 voor Haps, ook onwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Voor 15 mio mag hij wat mij betreft gaan. Dat geldt overigens voor alle spelers. Hoewel, behalve Jorgensen. Die voor 16. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juni 2017 - 16:12 schreef netsurfer het volgende:Voor 15 mio mag hij wat mij betreft gaan. Dat geldt overigens voor alle spelers. Hoewel, behalve Jorgensen. Die voor 16. :) Jorgensen voor 16? Ben je gek? Contract tot 2021 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duurt nog een half jaar tot sinterklaas he. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Bayern bood in april nog 20 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij niet, wel dat ze interesse hebben maar meen niet dat ze dat geboden hadden. Kan me herinneren dat Feyenoord dat destijds zou vragen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AS Roma wil snel handelen als het gaat om de komst van Rick Karsdorp. De club uit Rome, waar Feyenoord twee seizoenen geleden tegen speelde in de Europa Leauge, is al met de Rotterdamse club in onderhandeling over een mogelijke transfer. Dit schrijft Corriere dello Sport. Er wordt gesproken over een transfersom van zo’n dertien miljoen euro. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die is weg. Maar op te vangen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
had wel op wat meer gehoopt maar 13 voor een rechtsback is ok , nu gelijk die troupee van utrecht halen |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Mag toch hopen dat ze er minimaal €20miljoen voor vangen. Jong, International, EL gespeeld, lang contract. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:AS Roma wil snel handelen als het gaat om de komst van Rick Karsdorp. De club uit Rome, waar Feyenoord twee seizoenen geleden tegen speelde in de Europa Leauge, is al met de Rotterdamse club in onderhandeling over een mogelijke transfer. Dit schrijft Corriere dello Sport. Er wordt gesproken over een transfersom van zo’n dertien miljoen euro. Hmmmm :( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
13 geloof ik niet, boven de 15 zou mooi zijn. En Bart is een uitstekende vervanger. Misschien nog wel beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 12:11 schreef ViezeFurr het volgende:Mag toch hopen dat ze er minimaal €20miljoen voor vangen. Jong, International, EL gespeeld, lang contract. En niet te vergeten KAMPIOEN.. Maar inderdaad dat is ook het bedrag wat ik voor ogen hebt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:AS Roma wil snel handelen als het gaat om de komst van Rick Karsdorp. De club uit Rome, waar Feyenoord twee seizoenen geleden tegen speelde in de Europa Leauge, is al met de Rotterdamse club in onderhandeling over een mogelijke transfer. Dit schrijft Corriere dello Sport. Er wordt gesproken over een transfersom van zo’n dertien miljoen euro. te weinig, Martin moet harde worden tussen 15-20 miljoen komt eerst |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 11:27 schreef kenny het volgende:had wel op wat meer gehoopt maar 13 voor een rechtsback is ok , nu gelijk die troupee van utrecht halen Nee: Stefan Ristovski halen een zeer goeie R. Back of Martin moet met 020 gaan praten voor Tete die heeft toch geen basis plaats
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Jammer, Hoogma mogelijk naar Hoffenheim, goeie ploeg. Martin van Geel, je kan ook onder de naam Hoogma een streep zetten. Je bent lekker actief. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 14:51 schreef analist het volgende:Jammer, Hoogma mogelijk naar Hoffenheim, goeie ploeg. Martin van Geel, je kan ook onder de naam Hoogma een streep zetten. Je bent lekker actief. Ben jij mevrouw van Geel? |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Gelukkig niet. Maar een andere technisch directeur zou wel beter zijn. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Noem eens een betere in NL op dit moment. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Bijvoorbeeld Kees van Wonderen, als hij zou willen. Tevens oud speler en kent feijenoord dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 15:18 schreef analist het volgende:Bijvoorbeeld Kees van Wonderen, als hij zou willen. Tevens oud speler en kent feijenoord dus Royston Drenthe is ook oud speler, en kent de club. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel haters komen weer boven drijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ongelooflijk hoe die man wordt neergezet af en toe. Moet je kijken waar we staan,mede ook door zijn inzet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja bij A.S. Roma stroomt de miljoenen binnen door het verkopen van enkele spelers dus kunnen ze ook wel 20 miljoen aan Karsdorp besteden Martin trap er niet in 20 miljoen en geen euro minder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Enkelvoud in dit geval, toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 21:24 schreef ar het volgende:Ongelooflijk hoe die man wordt neergezet af en toe. Moet je kijken waar we staan,mede ook door zijn inzet. Als je van Geel heet ben je licht getint. |
|
|
|