|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maakt niet uit, vermakelijk blijft het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de Gio haters pas echt cabaret. Maar Gio is natuurlijk licht getint .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
On-topic , 13 miljoen zou n schijntje zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja dat zou enorm teleurstellend zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach joh, maak je niet druk. Effe sarren, moet kunnen.
Gio heeft zich bewezen, van Geel staat voor een nieuwe vuurdoop. Wel wat er vroeg om aan hem te zagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juni 2017 - 22:11 schreef de bluffer het volgende:Ja bij A.S. Roma stroomt de miljoenen binnen door het verkopen van enkele spelers dus kunnen ze ook wel 20 miljoen aan Karsdorp besteden Martin trap er niet in 20 miljoen en geen euro minder Zo is het Bluffie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie eigenlijk niet waarom dat een schijntje is. In principe internationaal nog weinig laten zien.., |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn die we nog? Er zijn er zat kritisch geweest. Hijzelf ook. Na de steun van Dick is zijn leercurve enorm stijl geweest. Chapeau daarvoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zie eigenlijk niet waarom dat een schijntje is. In principe internationaal nog weinig laten zien.., Klopt helemaal dat is het probleem van onze club. Internationaal te weinig laten zien. geen basisspeler van het NL elftal. Telt allemaal mee. Dan is elke miljoen boven de 10 een bonus. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn die we nog? Er zijn er zat kritisch geweest. Hijzelf ook. Na de steun van Dick is zijn leercurve enorm stijl geweest. Chapeau daarvoor Zijn uitstraling zat in het begin ff tegen. Heel rustig soms misschien wel te rustig. Daar heeft dickie ff aangewerkt. Plus dat Jan Wouters een zeer sterke assistent is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 08:11 schreef Milo het volgende:[..] Zijn uitstraling zat in het begin ff tegen. Heel rustig soms misschien wel te rustig. Daar heeft dickie ff aangewerkt. Plus dat Jan Wouters een zeer sterke assistent is. Gio is gewoon heel erg gegroeid. We waren kritisch bij zijn aanstelling en dat telde door bij zijn start. Hij doet t nu goed, gesteund door een goede basisselectie en Dirk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zie eigenlijk niet waarom dat een schijntje is. In principe internationaal nog weinig laten zien.., Contract tm 2012 toch. Het lijkt leuk geld , maar Europees gezien zijn het gewoon fooien. Feyenoord moed een trendbreuk maken aan de relatief lage transfer inkomsten. Lang contract, goed salaris, 2 prijzen, jong, international. Alle ingrediënten zijn aanwezig bij deze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 17:23 schreef van geil het volgende:[..] Contract tm 2012 toch. Het lijkt leuk geld , maar Europees gezien zijn het gewoon fooien. Feyenoord moed een trendbreuk maken aan de relatief lage transfer inkomsten. Lang contract, goed salaris, 2 prijzen, jong, international. Alle ingrediënten zijn aanwezig bij deze. Slechte zaak. Al 5 jaar transfervrij joh? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten: ''Qua type spel past hij in de Bundesliga''
Rick Karsdorp wordt deze zomer veelvuldig in verband gebracht met een transfer naar het buitenland. De Italiaanse media linken de vleugelverdediger van Feyenoord aan AS Roma en Inter. Terwijl Bayern München afgelopen seizoen meerdere malen op de tribune zat om Karsdorp te bekijken.
Fred Rutten liet Karsdorp debuteren in het eerste van Feyenoord. De oud-trainer verwacht een grote toekomst voor de 22-jarige verdediger. "Als hij in zijn ritme blijft, zal hij ook de rechtsback van het Nederlands elftal blijven. Qua type spel past hij in de Bundesliga, het zou me niet verbazen als er een grote club gaat komen voor hem," zegt Rutten in gesprek met ELFVoetbal.nl.
De oefenmeester ziet nog regelmatig aan zijn spel dat Karsdorp in de jeugd een middenvelder is geweest. ''Als hij ten aanval trekt, heeft hij weleens de neiging om naar de as van het veld te lopen. Ik heb hem in de A'tjes op die positie gezien, maar toen werd hij helemaal niet uitgedaagd. Hij kon het allemaal aan in een versnelling lager. Het ging veel te makkelijk, en dat zorgde voor een bepaalde luiheid in zijn spel. Heel menselijk. Hij was veel te goed voor het team waar hij toen in speelde." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 17:23 schreef van geil het volgende:[..] Contract tm 2012 toch. Het lijkt leuk geld , maar Europees gezien zijn het gewoon fooien. Feyenoord moed een trendbreuk maken aan de relatief lage transfer inkomsten. Lang contract, goed salaris, 2 prijzen, jong, international. Alle ingrediënten zijn aanwezig bij deze. tja, hoeveel backs zijn er voor meer vertrokken uit de Eredivisie? Spelers als Janmaat en Van der Wiel zijn uiteindelijk ook voor minder dan 10 miljoen weggegaan. Ik denk dat Blind nog de duurste back was. Die ging voor 17,5 geloof ik, maar die was al volwaardig international. Had al een WK als basisspeler achter de rug, een interland of 20, was ook net kampioen, meerjarig contract, multiinzetbaar. Bovendien heeft Ajax de grotere naam in het buitenland.
Dus zeg het maar, ik zie natuurlijk ook een zo hoog mogelijk bedrag voor Karsdorp als ie gaat, maar misschien moet je wel tot de conclusie komen dat 15 miljoen vraagprijs 'gewoon' marktconform is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 14:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, hoeveel backs zijn er voor meer vertrokken uit de Eredivisie? Spelers als Janmaat en Van der Wiel zijn uiteindelijk ook voor minder dan 10 miljoen weggegaan. Ik denk dat Blind nog de duurste back was. Die ging voor 17,5 geloof ik, maar die was al volwaardig international. Had al een WK als basisspeler achter de rug, een interland of 20, was ook net kampioen, meerjarig contract, multiinzetbaar. Bovendien heeft Ajax de grotere naam in het buitenland. Dus zeg het maar, ik zie natuurlijk ook een zo hoog mogelijk bedrag voor Karsdorp als ie gaat, maar misschien moet je wel tot de conclusie komen dat 15 miljoen vraagprijs 'gewoon' marktconform is. Helemaal waar. Natuurlijk willen we graag een superbedrag, maar dat is gewoon niet reëel. 15 mio is echt al hoofdprijs voor hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: I'm too ssssjjjjjeksjjjjjie for my sjjjjjjirt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 15:13 schreef netsurfer het volgende:[..] Helemaal waar. Natuurlijk willen we graag een superbedrag, maar dat is gewoon niet reëel. 15 mio is echt al hoofdprijs voor hem. Karsdorp contract tot 2021. 15 miljoen is acceptabel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja doeiiiii Als er eentje voor de absolute hoofdprijs bij ons weg kan dan is het Karsdorp wel.. Laat de statistieken maar even voor wat ze zijn, maar met een beetje geluk ga je met deze markt over de 20 miljoen heen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clausules met hoge percentages doorverkoop enzo erbij. Hopen op meer, ja, maar die 15 is bodembedrag. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja doeiiiii Als er eentje voor de absolute hoofdprijs bij ons weg kan dan is het Karsdorp wel.. Laat de statistieken maar even voor wat ze zijn, maar met een beetje geluk ga je met deze markt over de 20 miljoen heen. Zo niet, dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord (ook dat is niet echt vervelend met een contract tot 2021) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja doeiiiii Als er eentje voor de absolute hoofdprijs bij ons weg kan dan is het Karsdorp wel.. Laat de statistieken maar even voor wat ze zijn, maar met een beetje geluk ga je met deze markt over de 20 miljoen heen. Wellicht, maar je kan er redelijkerwijs niet vanuit gaan. Er is voor zover ik weet nog nooit een verdediger voor meer dan 20 miljoen verkocht in de eredivisie. Zelfs maar 3 voor meer dan 15. Chivu (2003), Stam (1998) en Blind (2014). Alledrie voor zo'n 18 miljoen geloof ik. Ik zie het niet zo snel gebeuren, al hoop ik het van harte natuurlijk. Als hij al wil vertrekken uiteraard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 23:16 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Zo niet, dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord (ook dat is niet echt vervelend met een contract tot 2021) Ik ben niet voor verkoop ,en zeker niet als het om 1 van mijn favo's gaat .. Maar we moeten wel verder ,daarbij is het niet ondenkbaar dat Karsdorp voor een hoofdprijs kan gaan vertrekken.We hebben gewoon een klapper nodig. En met Nieuwkoop hebben we al een goede vervanger in huis. Als Karsdorp gelukkig is met een transfer ,Feyenoord krijgt goed geld dan mogen we allemaal blij zijn. Gaat hij niet dan zou het zonde zijn ook al zien we hem graag in de Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 23:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wellicht, maar je kan er redelijkerwijs niet vanuit gaan. Er is voor zover ik weet nog nooit een verdediger voor meer dan 20 miljoen verkocht in de eredivisie. Zelfs maar 3 voor meer dan 15. Chivu (2003), Stam (1998) en Blind (2014). Alledrie voor zo'n 18 miljoen geloof ik. Ik zie het niet zo snel gebeuren, al hoop ik het van harte natuurlijk. Als hij al wil vertrekken uiteraard. Ik zie het wel gebeuren want de markt is de laatste 2 jaar bizar veranderd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laat Van Geel maar schuiven (of liever gezegd binnenharken)! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch, PSV heeft ook niet zo veel gebeurd voor Moreno bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zelfde situatie als Elia dacht ik. Moreno zat niet in de put zoals Elia destijds maar zijn ook afspraken gemaakt tussen Moreno en PSV dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juni 2017 - 18:24 schreef MMM het volgende:[..] Zelfde situatie als Elia dacht ik. Moreno zat niet in de put zoals Elia destijds maar zijn ook afspraken gemaakt tussen Moreno en PSV dacht ik. Lees ik niets van terug. Maar kan best. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: "Hector is destijds voor 3,5 miljoen euro naar ons gekomen. Hij wordt bijna dertig en is naar PSV gekomen voor Champions League-voetbal. Met destijds ook de afspraak dat als er zich nog een heel mooie kans voor hem zou voordoen, wij hem niet ten koste van alles zouden blokkeren", zo verklaart technisch manager Marcel Brands woensdag in gesprek met De Telegraaf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dat is net wat anders, lijkt het.
Karsdorp is redelijk hot in Italië trouwens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus AS Roma maak 20 miljoen over en hij is van jullie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AS Roma legt opnieuw contact met Feyenoord
AS Roma heeft de komst van Rick Karsdorp nog altijd niet uit zijn hoofd gezet. De Italiaanse club heeft deze week opnieuw contact gelegd met Feyenoord over een mogelijke transfer. Dit schrijft de Italiaanse journalist Alfredo Pedulla. Eerder deze week versterkte de Italiaanse club zich met PSV-verdediger Hector Moreno.
De Rotterdamse club zou zo’n achttien miljoen euro voor de rechtsback willen ontvangen. De club uit Rome zou een bod van twaalf miljoen euro hebben gedaan. Naast AS Roma heeft ook Internazionale interesse in de Feyenoorder, wiens contract doorloopt tot medio 2021. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juni 2017 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:AS Roma legt opnieuw contact met Feyenoord[ afbeelding ] AS Roma heeft de komst van Rick Karsdorp nog altijd niet uit zijn hoofd gezet. De Italiaanse club heeft deze week opnieuw contact gelegd met Feyenoord over een mogelijke transfer. Dit schrijft de Italiaanse journalist Alfredo Pedulla. Eerder deze week versterkte de Italiaanse club zich met PSV-verdediger Hector Moreno.De Rotterdamse club zou zo’n achttien miljoen euro voor de rechtsback willen ontvangen. De club uit Rome zou een bod van twaalf miljoen euro hebben gedaan. Naast AS Roma heeft ook Internazionale interesse in de Feyenoorder, wiens contract doorloopt tot medio 2021. 12 miljoen veeeeeeeeeeel te weinig |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voor het dubbele willen we praten! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Feyenoord 18 zegt en er moet nog water bij de wijn gedaan worden en gaat het wss zo'n 14, 15 worden zeker? En dan zal er ook nog wel een gedeelte daarvan niet direct maar via bepaalde constructies betaald worden ? Het zal wel weer geen schokkend bedrag worden vrees ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juni 2017 - 14:59 schreef tomson het volgende:Als Feyenoord 18 zegt en er moet nog water bij de wijn gedaan worden en gaat het wss zo'n 14, 15 worden zeker? En dan zal er ook nog wel een gedeelte daarvan niet direct maar via bepaalde constructies betaald worden ? Het zal wel weer geen schokkend bedrag worden vrees ik. Feyenoord doet nooit uitspraken over bedragen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lees net dat Inter mogelijk Tete i.p.v. Karsdorp haalt ... Terwijl 020 al een akkoord schijnt te hebben emt Galatasaray voor 3 miljoen, tja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juni 2017 - 17:53 schreef JanM het volgende:Lees net dat Inter mogelijk Tete i.p.v. Karsdorp haalt ... Terwijl 020 al een akkoord schijnt te hebben emt Galatasaray voor 3 miljoen, tja. Moet die tete zelf ook naar Galatasaray willen en dat wilt ie dus niet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet je op Twitter eens zoeken op Karsdorp.. Al die Inter supporters hopen dat ie komt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juni 2017 - 18:24 schreef MMM het volgende:[..] Zelfde situatie als Elia dacht ik. Moreno zat niet in de put zoals Elia destijds maar zijn ook afspraken gemaakt tussen Moreno en PSV dacht ik. Wordt komende winter ook al weer 30 jaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Kopen wij die Tete voor 3 miljoen, en Karsdorp voor 20 naar Inter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja als Karsdorp gaat mag tete van mij gerust komen maar niet perse eerst andere prioriteiten linksbuiten en rechtsbuiten en een linksback zijn harder nodig volgens mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat Karsdorp nog maar een jaartje blijven, dan verkopen. Of er moet een belachelijk bod komen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja ik vind het ook jammer M, maar een goed bod is niet te weigeren. Ben alleen bang dat ie voor te weinig weggaat..lijkt of er dit seizoen wel een uitverkoop is bij ons, spelers worden bijna weggegeven.. |
|
|
|