|
|
de bluffer
|
|
|
Tot 15 miljoen een koopje Nu moet als het waar is Martin voor 3 of 4 miljoen Tete proberen te halen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2017 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:Tja ik vind het ook jammer M, maar een goed bod is niet te weigeren. Ben alleen bang dat ie voor te weinig weggaat..lijkt of er dit seizoen wel een uitverkoop is bij ons, spelers worden bijna weggegeven.. Bedrag is nog niet bekend Renato. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nieuwkoop is prima vervanger M. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Nieuwkoop beter is/wordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar lijkt zo rond de 15 te leggen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik ook veel vertrouwen in, is sowieso sneller dan Rick.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben ik met je eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gelukkig, maar als het nu toch waar blijkt te zijn hou ik jou verantwoordelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Na van Gobbel nooit meer zo'n snelle back als Karsdorp gehad . Maar ik heb ook vertrouwen in Nieuwkoop,daar komt meer techniek uit zijn lichaam. Neem niet weg dat t jammer is dat Karsdorp gaat. Zijn transfer is goed voor alle partijen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kom voor niks je cafe schoonmaken scheet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2017 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Na van Gobbel nooit meer zo'n snelle back als Karsdorp gehad . Maar ik heb ook vertrouwen in Nieuwkoop,daar komt meer techniek uit zijn lichaam. Neem niet weg dat t jammer is dat Karsdorp gaat. Zijn transfer is goed voor alle partijen. Uli d:-) En zeker Bart komt er wel. Zit een goede kop op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Staat genoteerd gozert. Wee je gebeente |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 100% Heeft karakter getoond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Shit ik schrok ff.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee nee ik kom.. Wil het nu ook wel komen doen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op sommige momenten word hij toch gemist... Zoals nu in dit topic haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens Gouka gaat Rick ons tussen de 15 en 20 miljoen opleveren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al mijn verwachtingen komen uit.. Tis nu net of 2x geplaatst zijn voor de CL.. Totaal zo'n 40 miljoen binnen slepen dit seizoen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar begint het gedonder al ... kudT Van Geel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk voor Rick. Italiaans neuken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bertollikken uit mamma's pannetje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan Rick daar meteen die Barcaccia-fontein onder handen nemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Afmaken waar je aan begonnen bent.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt wel.. Feyenoord werd kampioen en lijdensweg is in ale stilte opgelost |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En analist is uit Lijdensweg zijn as herrezen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: L. was een irritante scherprechter. En dat is wat er hier nu aan ontbreekt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Uit die paardenlul is hooguit een veulentje herrezen. Anaal-ist is gewoon een 020-troll! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp heeft met AS Roma een akkoord bereikt over een transfer. Dit schrijft Premium Sport. Alleen Feyenoord en de Italiaanse club moeten nog een akkoord bereiken, maar dat kan nog enkele dagen duren.
De nummer twee van de Serie A bood eerder zo’n twaalf miljoen euro voor de rechtsback, wat snel werd afgewezen door Feyenoord. Later boden de Italianen vijftien miljoen euro, maar ook deze bieding werd niet geaccepteerd. Feyenoord zou zo’n twintig miljoen euro voor Karsdorp willen ontvangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'AS Roma verwacht binnen 48 uur deal met Feyenoord'
AS Roma denkt binnen 48 uur een deal te kunnen sluiten met Feyenoord over verdediger Rick Karsdorp. De Italiaanse topclub denkt dicht in de buurt van de vraagprijs van de Rotterdamse club (rond de 20 miljoen euro) te kunnen komen.
Dit meldt De Telegraf. Het bedrag kan in eerste instantie iets lager zijn, maar met nagenoeg zekere bonussen kan Karsdorp een recordbedrag opleveren. Voor de Italiaanse club moesten er eerst spelers verkocht worden voordat er echt zaken konden worden gedaan met Feyenoord.
Karsdorp, die nog een contract heeft tot 2021 in De Kuip, kreeg van Feyenoord wel toestemming om zijn eigen voorwaarden te bespreken en in Italië werden de details van een vijfjarig contract besproken. De verdediger wacht nu op een akkoord tussen de clubs. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
18 miljoen met bonussen als uitkomst? Acceptabel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die had me zussie van 17 nog weggebracht voor 15 miljoen plus |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zusje van 17.....toe maar...... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je dit op kunt vangen met Nieuwkoop en een jeugdspeler , dan sla je een enorme slag. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
AD meldt dat ze Diks willen huren van Fiorentina |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hopen op loos alarm. Deze jongen helpt ons niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zat mij ook af te vragen of hij mij opviel bij Vitesse, maar niet eigenlijk. |
|
|
|