|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is de nummer 1 vervanger Nieuwkoop en halen ze hem voor erachter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien is dat goed? @ace
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2017 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heel.heel ver erachter dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inter schijnt zich ook te gaan mengen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gooi die prijs maar omhoog.. tenzij het al beklonken is met AS. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo lang er geen krabbels staan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens onder meer Corriere dello Sport reizen de technisch directeur Monchi en algemeen directeur Baldissoni maandag naar Nederland voor afronding de transfer van Rick Karsdorp. Na afronding van de transfer weet Feyenoord wat het te besteden heeft en kan het doorschakelen op andere fronten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin zit met een big Dik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dan dat geld goed investeren en niet weer weggooien.. Laten we niet weer in de fout gaan met middelmaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Gesprek Feyenoord en AS Roma leidt niet tot akkoord'
Feyenoord en AS Roma hebben nog altijd geen akkoord weten te bereiken over de transfer van Rick Karsdorp. Dit schrijft journalist Gianluca DiMarzio. Technisch directeur Monchi en algemeen directeur Baldissoni van AS Roma spraken zondag in Nederland met de Rotterdamse club, maar zagen hun bod nog niet geaccepteerd worden.
De 22-jarige Karsdorp wist in een eerder stadium al een persoonlijk akkoord te bereiken met de Italiaanse club. De verdediger wacht echter nog op een overeenstemming tussen de twee club. Feyenoord zou zo’n 20 miljoen euro voor Karsdorp willen ontvangen, waar de Romeinen rond de 12 miljoen euro voor hem zouden willen neerleggen. 12? Die zijn gek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of je koopt een goede, anders gewoon jeugd. @MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juni 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens.
Middelmaat halen moet eens verleden tijd zijn, dan maar geld op zak houden. Of eens goed scouten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is toch eigenlijk al oud nieuws? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze hadden het bod al verhoogd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: ...esse van andere clubs die de prijs lekker opvoert! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat uiteindelijk wel gebeuren. Maar zo te oordelen speelt Feyenoord t spel prima. Goed nieuws ook, in t verleden moesten we al lang happen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar ook als je naar Nederland komt als het verschil nog zo'n 8 miljoen zou zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2017 - 07:24 schreef FR-Henk het volgende:Raar ook als je naar Nederland komt als het verschil nog zo'n 8 miljoen zou zijn. Op je vrije zondag!
Lees net dat het verschil 5 is: Roma biedt 15, Feyenoord houdt (vooralsnog) vast aan 20. Zoals Stylzz zegt speelt Feyenoord het spel goed en is Roma nog niet afgehaakt. Zal dus wel 17-18 + bonussen worden en dat is natuurlijk een prima bedrag! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik vond Diks voordat hij naar Fiorentina ging echt heel goed. Talent. Sinds die transfer is het beduidend minder. MvG zal denken dat ie (meer dan) zn oude niveau weer gaat halen. Persoonlijk vond ik het niet direct een speler die past bij Feyenoord. Troupe en Feyenoord lijkt een betere combi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2017 - 07:24 schreef FR-Henk het volgende:Raar ook als je naar Nederland komt als het verschil nog zo'n 8 miljoen zou zijn. Ja heel raar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen medische keuring Zeggen Italiaanse bronnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als dat zo is zijn de clubs eruit anders laat je hem niet overkomen om te keuren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn r centen binnen, kunnen er eindelijk spijkers met koppen worden geslagen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarvoor dank Rick, het ga je goed, veel succes bij Roma.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
14 miljoen plus 2 miljoen bonussen. Dat geloof ik niet helemaal. S ucces Rick en bedankt ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zestien miljoen wat kan oplopen tot 19 lees ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Redelijk dus, die laatste 3 is afwachten. Media die praten over absolute hoofdprijs met 16 miljoen vind ik raar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie net trouwens alweer 17 miljoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar lees er dan weer geen bonusregeling erbij. Goede prijs evenwel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
17 m zou prima zijn. Als het vandaag rond komt, verwacht ik minstens 2 nieuwe spelers erbij voor het weekend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Transfer Karsdorp naar AS Roma valt nog net binnen het boekjaar, dus Feyenoord schrijft zwarte cijfers. 30 juni was de deadline. #Transfers
Misschien daarom 'nu al' akkoord gegaan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis zal nu wel binnengehaald worden. Amrabat ook. Diks kennelijk.
Op termijn van Persie, een betere linksback, andere spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 08:28 schreef MMM het volgende:Transfer Karsdorp naar AS Roma valt nog net binnen het boekjaar, dus Feyenoord schrijft zwarte cijfers. 30 juni was de deadline. #Transfers Misschien daarom 'nu al' akkoord gegaan? Zal mee tellen, aan de andere kant. Nog drie dagen. T bedrag is toch ook prima, t is lang geleden dat we zulke bedragen konden bijschrijven, daarnaast kan t nog oplopen.
Overigens was t dit keer een goede reden geweest om een keer geen zwarte cijfers te hebben. Namelijk bonussen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 08:28 schreef MMM het volgende:Transfer Karsdorp naar AS Roma valt nog net binnen het boekjaar, dus Feyenoord schrijft zwarte cijfers. 30 juni was de deadline. #Transfers Misschien daarom 'nu al' akkoord gegaan? Dat gaf ik al aan in het transfer topic. Is geen luxe maar broodnodig. 17 miljoen vind ik redelijk acceptabel.( als het ineens is, en exclusief onzekere bonussen) Diks hoeft voor mij niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er kan nu ook op de bank afgeschreven worden, volgend boekjaar is meen ik 13 miljoen CL geld zeker. Dus door selecteren nu. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
#Karsdorp: mooie transfer naar een geweldige stad. Goed voor Feyenoord en goed voor hem: win-win. Heel veel succes! |
|
|
|