|
|
van geil
|
|
|
Veel succes, ik hoop dat ik het mis heb, maar hij oogt als n bang jongetje daar in Rome. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Succes en bedankt! Fijne speler. Dat zag Fredsj Rutten destijds goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 11:25 schreef van geil het volgende:Veel succes, ik hoop dat ik het mis heb, maar hij oogt als n bang jongetje daar in Rome. Voelt zich heel ongemakkelijk op het vliegveld i. Ieder geval.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Komt veel op hem af, snap ik wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat denk ik ook ja, dit is allemaal nieuw voor hem.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo keek hij bij ons ook vaak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die denkt nog aan die fontein :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 08:54 schreef van geil het volgende:Er kan nu ook op de bank afgeschreven worden, volgend boekjaar is meen ik 13 miljoen CL geld zeker. Dus door selecteren nu. Van Geel luistert goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Finish the job Ricky.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wordt een shirt van AS Roma halen. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat zullen ze blij zijn daar met zijn Germaanse uiterlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahah.. dat is toch Lazio? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp is vandaag medisch gekeurd door AS Roma. De verdediger staat op de drempel van het tekenen van een miljoenencontract bij de Italiaanse topclub. Eerst moeten Feyenoord en AS Roma nog papierwerk afronden, voordat Karsdorp officieel gepresenteerd kan worden aan supporters en de pers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17 miljoen inclusief bonussen, aldus VI. Geen geweldig verrassende topverkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Andere bronnen melden exclusief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En nu allemaal duimen dat Karsdorp de pannen van het dak gaat spelen in Rome. Goed voor Rick,goed voor de opleiding en dus voor Feyenoord! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Rick jonge van ons allen vanuit Denemarken hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe club, het gaat je goed en maak er iets moois van blijf je zelf dan komt het goed. Bedankt voor al die mooie jeugd jaren die je bij Feyenoord hebt mee gemaakt en de tijd dat je in het eerste hebt gespeeld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook vanuit het sprookjesbos in de efteling wensen wij jou succes Rick |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedankt voor alles held!
Beker gewonnen, eindelijk weer kampioen geworden waarin je heel belangrijk was en de club veel geld opgeleverd.
Heel veel succes topper! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het is je gegund. Nog even flink de kassa laten rinkelen voor ons, kan niet beter. Succes bij de Romeinen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juni 2017 - 18:27 schreef Leon FR1908 het volgende:En nu allemaal duimen dat Karsdorp de pannen van het dak gaat spelen in Rome. Goed voor Rick,goed voor de opleiding en dus voor Feyenoord! Zo is het.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Succes bij deze prachtige club. Het ga je goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Effe zwaaien dan haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vanaf het terras in het zonnige Den Bosch . Het beste Rick. Ik spreek je snel, heb je vriendin al n kaartje gestuurd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
VI: Het jeugdproduct uit Schoonhoven levert veertien miljoen euro op en dat bedrag kan door middel van bonussen met nog eens vijf miljoen oplopen.
Dus 17 a 19 mil klopt wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima hoor, ik hoop alleen dat mensen dit nu onthouden. En niet over 2/3 jaar net als met Clasie gaan lopen roepen dat er miljoenen extra bijkomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juni 2017 - 21:30 schreef van geil het volgende:Prima hoor, ik hoop alleen dat mensen dit nu onthouden. En niet over 2/3 jaar net als met Clasie gaan lopen roepen dat er miljoenen extra bijkomen. Heb je daar last van dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat die mensen zouden lopen gaan roepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: ....? Tot over 5 jaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In 2018 huren we m weer terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha nee joh die komt er denk ik.wel.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat gelijk onder het mes voor z'n meniscus. De wonderbaarlijke wederopstanding was m toch niet in de koude kleren gaan zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2017 - 11:42 schreef tomson het volgende:Gaat gelijk onder het mes voor z'n meniscus. De wonderbaarlijke wederopstanding was m toch niet in de koude kleren gaan zitten. Kunnen we van Beek niet even naar Rome sturen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten trots: ''Dit is het juiste moment voor hem''
Fred Rutten kijkt met een trots gevoel naar de transfer van Rick Karsdorp naar AS Roma. De oefenmeester liet aanvallende middenvelder Karsdorp debuteren in Feyenoord 1 als rechtsback, een positie waar hij daarna bleef spelen. De transfer kan Feyenoord een bedrag van 19 miljoen euro opleveren.
"Rick stond daar zelf helemaal niet zo positief in”, zegt Rutten tegenover RTV Rijnmond. “Bij iedereen waren er gefronste wenkbrauwen. Ik heb het zijn begeleiding en zaakwaarnemer ook uitgelegd, echt moeten overtuigen dat hij international kon worden. Ik had wel verwacht dat hij een absolute basisspeler zou worden bij Feyenoord. Wel had ik verwacht dat het langer zou duren om het Nederlands elftal te halen.”
"Ik had Rick voor ik naar Feyenoord ging in de A1 gezien. Op nummer 10. Ik zag wel dat hij alles zo makkelijk kon, dat hij een beetje lui werd. Een brutale jongen, echt een Feyenoordspeler met potentie. Op het middenveld was het toen alleen overvol. Gedurende de trainingssessies probeerde ik hem uit als rechtsback, daar zag ik meer potentie in dan als middenvelder."
"Ik denk wel dat dit het juiste moment is voor hem om een transfer te maken. In het proces van volwassen worden is het goed als een speler uit zijn eigen omgeving stapt, daar groei je van, wordt hij volwassen van. Dat is nodig om een topspeler te worden. Ik heb geen contact meer met hem gehad. Als je weggaat bij een club gaan sommige contacten soms verloren. Ook met Rick, met andere jongens heb ik nog wel contact."”
"Dit is heel mooi voor Rick zelf”, vervolgt Rutten. “Dat hij zich dusdanig ontwikkeld heeft dat hij een mooie transfer heeft gekregen. En het doet altijd goed als je als trainer afwijkt van meningen van anderen en dat het dan gerealiseerd wordt. Dat geeft wel een prettig gevoel ja." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2017 - 11:42 schreef tomson het volgende:Gaat gelijk onder het mes voor z'n meniscus. De wonderbaarlijke wederopstanding was m toch niet in de koude kleren gaan zitten. Zal ook wat voor de prijs gedaan hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De keuring was na het principe akkoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee Roma wist ervan. Daarnaast was t een blessure opgelopen in april. Als je dat als club verzwijgt kun je later aansprakelijk gesteld worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verborgen gebreken, klopt. Keurig opgelost dan. |
|
|
|