|
|
ar
|
|
|
Ach. Deze jongen heeft gewoon weer zin om lekker te ballen bij zijn cluppie. Als hij roept dat we kampioen kunnen worden, prima toch. Wij weten wel beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 17:15 schreef Positivo het volgende:Jezus he love’s me and I know i’am right zedenpredikant. Kutpraatjes voor de kudde wij staan in de brand op alle niveaus krijg je dit aan je kop. Stamhoofd krijg je ervan. Gedichtjes in het gedichten topic. En Insallah in het Feyenoord koran topic. Is overigens nog niet dus open het als je dat graag wil. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gedichtjes in het gedichten topic. En Insallah in het Feyenoord koran topic. Is overigens nog niet dus open het als je dat graag wil. Hij heeft twee jaar niet gespeeld kan zestig minuutjes meedoen.Ben bang dat ie binnenkort naast Nieuwpoort zit overbelasting predik dan niet dit soort teksten of noem ik het anders geef niet zoon ruk interview. Insallah betekent vertrouw op Allah Ayoub had gewoon mee kunnen gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 17:32 schreef Positivo het volgende:[..] Hij heeft twee jaar niet gespeeld kan zestig minuutjes meedoen.Ben bang dat ie binnenkort naast Nieuwpoort zit overbelasting predik dan niet dit soort teksten of noem ik het anders geef niet zoon ruk interview. Insallah betekent vertrouw op Allah Ayoub had gewoon mee kunnen gaan. Jij hoelang in dit land? Niet begrijpen wat jij schrijf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Simpel Karsdorp moet niet over het kampioenschap praten met ons G en revalidatieteam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je doet Karsdorp na. Beetje bravoure en overdrijven. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp en Berghuis. Uitstekende klik. Onbegrijpelijk dat Rick niet in Italië kon slagen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een verademing. Moet natuurlijk gewoon blijven. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Topgozert moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Geen tattoos meer Haha echt een winnaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De brommer draait weer :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doseren? Hij moest er duidelijk juist doorheen deze wedstrijd. Hij zat er na 15 minuten behoorlijk doorheen,tweede helft was hij niet te stoppen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Doseren? Hij moest er duidelijk juist doorheen deze wedstrijd. Hij zat er na 15 minuten behoorlijk doorheen,tweede helft was hij niet te stoppen. Ja maar in het verleden kreeg ie toch spierblessures door zijn ijver. Net begonnen seizoen is nog lang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:33 schreef Positivo het volgende:[..] Ja maar in het verleden kreeg ie toch spierblessures door zijn ijver. Net begonnen seizoen is nog lang. Snap m maar zit niet in zijn aard ben ik bang |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sjaak, alvast gaan sparen om deze jongen te behouden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sjaak heeft nog wat flappen liggen in zijn nachtkastje. Samen met zijn Glock 45. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Glock 17 of Glock 19 En is 9mm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij noemt hem de Malingnemert. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was bij vlagen weer genieten van hem. Wat zonde dat het, in principe, maar voor 1 jaar is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die blijft bij ons. Bij Roma geen toekomst, en wilde ondanks belangstelling van andere clubs persé naar ons. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft al rare dingen geroepen over Roma |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 - 09:10 schreef ar het volgende:Die blijft bij ons. Bij Roma geen toekomst, en wilde ondanks belangstelling van andere clubs persé naar ons. Heel graag, maar de vraag is hoe. Roma vraagt +10m voor hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tikt Rick zelf wel even af. Verkoopt zn italiaanse fashion-colbertjes. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat overigens niet zo slim is. De kunnen nog behoorlijk dwars gaan liggen bij de onderhandelingen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tegen die tijd versoepelen de zaken wel. Niemand wilt een ongemotiveerde speler in z'n team. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Anders sloopt hij een fontein |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spelde Rick zo bagger, dat hij gewisseld werd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was niet goed, had ook geen tempo. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja werd aan alle kanten voorbij gelopen aanvallend ook matig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Erg slecht..liet zijn man continue gaan. geertruida viel aardig in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar volgens mij zat hij er een beetje doorheen. En trouwens je kan gewisseld worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp geeft na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Willem II aan dat hij na zijn wissel niet boos was op Jaap Stam. De verdediger reageerde woedend in de dug-out en werd door Yassin Ayoub in bedwang gehouden. ''Ik was boos op mezelf, omdat het vandaag niet lukte. Ik wilde de goeie lijn doorzetten en dat moet over twee weken gewoon weer beter.''
De opluchting na de eerste overwinning in de competitie is groot. ''En vooral na deze week. Vooraf bespreek je dat het een hele belangrijke week gaat worden, die je winnend wil afsluiten en dat hebben we gedaan. Het maakt dan niet uit hoe. Vandaag is het met vechtvoetbal gelukt. Winnen is winnen. Ik ben blij met de 0-1.''
''Ik voelde me goed. Europees twee keer negentig minuten gespeeld. Dan begin je de wedstrijd en voelde mijn bovenbeen stijf aan en word je na zestig minuten gewisseld,'' vertelt Karsdorp in gesprek met FOX Sports. ''Uiteindelijk denk ik een goede keuze. Op naar de volgende wedstrijd.'' |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Oke, duidelijk nog niet fit genoeg. Je hebt 1,5 week om bij te trainen. En laat je goed behandelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij de psychiater ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Heb echt gelachen Jiskefet was boos op mijzelf ja wilde Jaap aanvallen haha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is hij een beetje een gekkie? Was vreemd om te zien. Gelukkig was Ayoub er nog om hem tegen te houden. Snap nu waarom die niet van de hand is gedaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien vloog er wel een wesp de dugout in... |
|
|
|