|
|
MightyAce
|
|
|
quote: T was een kleine met een grote neus, Wespley Sneijder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, is dat een gekke vraag dan? @renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet niet broedert, ik heb ze nog nooit eerder gezien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In Noord-Holland kun je hele gekke dingen zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van die figuren op een bootje? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Das geen Noordholland, das afgedreven vanuit Brabant. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar douwen ze het in een donker kamertje met een summier kaarslichtje er bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft zichzelf ook al terug verdient middels de EL |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tegenwoordig kun je de ene maand 10 waard zijn een maand later 3. 4 wedstrijden kijken is voldoende kennelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi hoor maar laat hem nou eerst maar eens bij Feyenoord terug in vorm komen en blijven. |
|
|
|
|
tor jenstra
|
|
|
Ik hoop dat Rick dat gestuntel van die Veltmuis heeft gezien in die wedstrijd tegen Estland. Dan weet Rick dat de vacature rechtsback Oranje dringend ingevuld moet worden. God, wat is die Veltmuis een zwakke voetballer. Hij presteerde het als enige om wel tien overtredingen nodig te hebben tegen die amateurs. Hij haalde uit iedere Oranje aanval over rechts vakkundig de snelheid eruit met weer een tikkie breed. Wat een prutser is dat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was slecht ja. Brengt nix speciaals en oogt als een angstig wasbeertje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjionge hij was slecht maar we geven ook geen speler meer een kans ga dan bij Barcelona kijekn Leer ermee leven dat we niet beter hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan toch verdomme wel een bal over 5 meter geven of mogen we dat ook niet meer verwachten? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 22:54 schreef piet de paler het volgende:Tjionge hij was slecht maar we geven ook geen speler meer een kans ga dan bij Barcelona kijekn Leer ermee leven dat we niet beter hebben Dit is de kwaliteit waar Geile het over heeft....Fer ook onder de maat. Narsingh weer niet thuis. Ié was compleet de weg kwijt de eerste helft... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Elke bal achteruit. Iedere poging tot vooruit was balverlies. Zelf nauwelijks over de middellijn geweest. Bevangen door de stress van buiten de landsgrenzen. Ofzo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar het blijft mijn ploeg en wacht nog even met je gal te spugen . Je gaat nu met de madruk op nu pas bouwen aan een team. Je zal wel weer een gal antwoord geven , maar wacht er is geen ander spelers materiaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Rick stoere jongen met zijn tattoos je gooit hem alleen met 1 arm de tweede ring in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is ons matariaal dus leer er dit seizoen mee te leven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Karsdorp rijgt al een aantal erg slechte wedstrijden aan elkaar... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe serieus neem je je werk als je om de VAR vraagt in een toernooi waar deze niet ingezet wordt... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hij heeft niet veel snappertjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij en gezin schijnt via Social media bedreigd te zijn. Tering zieke mensen zijn dat toch. Land uitzetten en naar 020 verbannen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Karsdorp is zelf ook niet van onbesproken gedrag als je de trainer te lijf wil gaan na een wissel ben je ook niet goed bij je kersenpit. Bedreigd worden op social media is er nog iemand die geen doodswens heeft gehad? Ik veroordeel elke vorm van bedreiging maar plaats het wel in een perspectief. Wie zijn die jongens? Tieners tussen de 18 en 20 jaar, die helemaal niets voorstellen en achter een toetsenboord de meest zieke dingen zeggen. In de echte wereld zijn het vaak kneusjes die nog geen vlieg kunnen doodslaan. Heb hier zelf ook een woordenwisseling gehad waar ik niet trots op ben, maar ik kan gedane zaken niet terugnemen. Karsdorp had hiervoor niet de media op moeten zoeken ben een emotionele jongen. Misschien moet ie eens drie keer nadenken over wat je doet middelvinger naar het uitvak Stam willen aanvliegen en naar buiten brengt. Nu lijkt het of heel het legioen zo is. Zijn enkelingen het is op geen enkele wijze goed te praten, maar je zet wel Feyenoord weer neer als een club waar spelers gevaar lopen als ze slecht spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedreigen is natuurlijk schandalig, triest.
Ik merk wel dat hij een bepaalde air over zich heeft. Navraag gedaan bij het uitvak lees ik nu. Terwijl hij zondag ook al bonje had met supporters op Z, was op tv niet te zien denk ik.
Rick ook ff koppie erbij houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die air inderdaad. Dat colbertje van Italiaanse schnitt. Hij roept iets op dat niet helemaal goed valt bij de jongens van de straat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eerst presteren. Gedonder via internet is helaas van deze tijd, daar moet je van wegblijven als speler.
T is lullig voor Rick, maar ik vind hem veel te emotioneel voor zijn leeftijd. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 07:37 schreef FR-Henk het volgende:Die air inderdaad. Dat colbertje van Italiaanse schnitt. Hij roept iets op dat niet helemaal goed valt bij de jongens van de straat. Hij ziet er zelf uit als een jongen van de straat is zijn imago. Hij zegt toch laat ze maar bij mij komen niet dat ik iets doe. Hij wil zijn baas in elkaar slaan echt een rolmodel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gisteren waren het broers. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ze waren hapsstikke slecht niet in larsvorm slapiaverwekkend. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het merendeel heeft het IQ van een beukenoot. En dat is ook precies het probleem in dit elftal. Middelmatige voetballers die te traag denken ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 07:45 schreef MightyAce het volgende:Eerst presteren. Gedonder via internet is helaas van deze tijd, daar moet je van wegblijven als speler. T is lullig voor Rick, maar ik vind hem veel te emotioneel voor zijn leeftijd. Precies, en wat denkt ie wel dat het hele uitvak zn familie heeft bedreigd of zo..? Das gewoon hooguit een mannetje of 5 geweest. Doe aangifte en hou verder je muil daarover |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kind van de club met Kuipvrees. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vroeg aan de scheids ook nog of hij de Var wou bekijken met de pingel. Die scheids lachte hem uit. Dan ben je echt met je vak bezig pfffff |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Snik Rick.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wat een gezeik hier Rick binnenkort op de bank en Geertruida erin. Rick moet aangifte doen volgens opperneus Driessen hoop maar dat een advocaat hem durft bij te staan ;-) Wat een puber gezeik joh, een paar snotneusjes zeggen wat , op hoe zeg je dat Insta of Facebook en je gaat naar de media. Calvinistische azijnpissers, Rick of je houd je muil , nu lijk je ook een jankebalk of je gaat het met maten het zelf oplossen. Of je gaat gewoon voetballen kan ook hoor, niet zo als nu dan he Rickie
Heb het gevoel dat je dit ook een beetje gebruikt om je waardeloze spel een excuus te geven....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je snapt het niet of kan niet lezen zn kinderen en vrouw ondervinden ook bedreigingen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Maak het openbaar hoe serieus zijn bedreigingen? Staan ze bij zijn deur op het schoolplein? Of is het gewoon IQ loos gescheld op social media? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
gaat erom dat je gezin erbij word betrokken, je kinderen krijgen het ook mee.. |
|
|
|