|
|
Fart
|
|
|
quote: Is heel relatief. Bij drugs wordt er geroepen dat het niet kan, bij drank wordt het aangemoedigd. Het is vooral de willekeur die hierin scheef gaat en elke discussie dood slaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je lam zuipen. Dat mag ja. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Doe wat je wilt. Drank is ook een drugs, maar idd. Geaccepteerd. Als Rick met kerst bezopen word is hij er een aantal dagen later bovenop en plast hij schoon, met andere drugs is dat anders en daarom alleen al kan het dodelijk zijn voor je carrière. Youri lord of the ring kan t weten |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Daarmee is alles gezegd. De rest is nanya business. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Totdat je moet plassen dan |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even hè, heeft hij bewijsbaar pillen gebruikt of heeft ie een imitatie van Bruno Martins Indi neergezet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nee niet bewijsbaar. Maar eerlijkheidhalve .. als ik iemand zijn ogen zo zie staan is dat ook mijn eerste gedachte lol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, geen bewezen dader ook nog. De koffiewijven hebben snel het oordeel klaar. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
't Valt mee dat er nog geen kamervragen over gesteld zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2020 - 17:19 schreef Fart het volgende:[..] Ow die .. Je moet de dingen natuurlijk wel lezen in de context waarin ze geschreven worden. Niet gelijk gillen als je het woord kroket ziet staan. Nee iets wat aantoonbaar funest is voor je lichaam goed willen praten en een boete geven als je een kroket haalt, logica is ver te zoeken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Weer haal je die kroket erbij. Ik ben Fart, niet iedereen waar Igor naar refereert. Op het moment dat iemand ff geen antwoord heeft worden er dit soort dingen bij gehaald met de neutrale naam iedereen.
Maar inderdaad, ff serieus. Wie ben jij of ik om iets te vinden over wat een ander door zijn neus jaagt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik niet, maar mag me wel afvragen waar verhoudingen leggen als er een boete voor een kroketje wordt gegeven en alcohol of misschien zelfs meer wel door de beugel kan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Er vanuitgaande dat hij gedaan heeft waar hij van beschuldigd wordt dan. Als dat zo is zal er vast ook wel (intern) op gereageerd worden, maat ik verwacht niet de publieke verhanging waar de roep om lijkt te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2020 - 23:49 schreef Fart het volgende:Er vanuitgaande dat hij gedaan heeft waar hij van beschuldigd wordt dan. Als dat zo is zal er vast ook wel (intern) op gereageerd worden, maat ik verwacht niet de publieke verhanging waar de roep om lijkt te zijn. Welnee, winterstop dus er moet iets geroepen worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2020 - 23:24 schreef VVout het volgende:Ik niet, maar mag me wel afvragen waar verhoudingen leggen als er een boete voor een kroketje wordt gegeven en alcohol of misschien zelfs meer wel door de beugel kan. Als Kramer tijdens zijn vakantie een kroketje neemt in de auto moeten ze 'm onmiddellijk in het Pieter Baan Centrum plaatsen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb niets tegen Kramer, maar iemand die z'n kroket plet tussen een broodje mogen ze van mij opsluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is sowieso appels met peren vergelijken. Rick in zijn vrije tijd, Kramer in functie en bewust provocerend.
Maar goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:Is sowieso appels met peren vergelijken. Rick in zijn vrije tijd, Kramer in functie en bewust provocerend. Maar goed. Bewust provocerend is niet bewezen en zijn uitleg, ook berokkend hij geen schade aan zijn lichaam die ze allebei nodig hebben hun werk uit te voeren. Eerder het tegendeel, Kramer voed zijn lichaam om een flauwte tegen te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel fijn dat het Karsdorp topic in zijn sportieve afwezigheid functioneel blijft voor deze verheven discussie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kroket eten in stadion is bewust provoceren, had ook in catacomben gekund. En dan....Heeft iemand Karsdorp pillen zien slikken?
En: vakantie of werk. Kroket in de auto. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 09:10 schreef MightyAce het volgende:Wel fijn dat het Karsdorp topic in zijn sportieve afwezigheid functioneel blijft voor deze verheven discussie. Elk seizoen zijn zondebok he.. en Stam is er al uitgewerkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 09:03 schreef VVout het volgende:[..] Bewust provocerend is niet bewezen en zijn uitleg, ook berokkend hij geen schade aan zijn lichaam die ze allebei nodig hebben hun werk uit te voeren. Eerder het tegendeel, Kramer voed zijn lichaam om een flauwte tegen te gaan. Haha, tot nu de meest hilarische zin dit jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een sportman denkt meteen aan een broodje kroket |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies. En heel Nederland genoot mee, maar dat was per ongeluk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee, moet zeker genoegen nemen dat een sportman zijn lichaam naar de klote helpt terwijl ie in dienst van Feyenoord staat. Zoek het allemaal ff lekker zelf uit maar mijn mening is nu eenmaal anders in dit opzicht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das een man van Fox of NOS die de provocatie wou uitlokken, had ook gewoon het voetbal kunnen filmen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 10:30 schreef VVout het volgende:[..] Das een man van Fox of NOS die de provocatie wou uitlokken, had ook gewoon het voetbal kunnen filmen. Hij kwam de kleedkamer uitlopen en stak met zijn broodje aan de mond het veld over.. Hrt niet filmen was moeilijker.
Ff los van de discussie of iemand de kroket affaire vergelijkbaar vindt met de pil soap.. over het toevoegen van koolhydraten omdat ie flauw was.. Flauw waarvan? Het was niet zo dat hij iets verbrandde in een week. En dan staan (frituur) vetten niet echt te boek als suikers waar je je sterker van gaat voelen als je een sugar dip hebt. Had de sportarts best een dextrotje voor hem.. weet ik zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe staat het eigenlijk met zijn blessure ? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 10:30 schreef VVout het volgende:[..] Das een man van Fox of NOS die de provocatie wou uitlokken, had ook gewoon het voetbal kunnen filmen. Fox: hey Kramer neem een lekker kroketje man, je mag toch niet spelen. Michiel: je hebt gelijk thanks. Fox: dit word smullen.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Nog last van zijn tong en kaak gewrichten |
|
|
|
|
pat
|
|
|
rickie is gehuurd, rickie is geblesseerd, rickie is in prive gefilmd tijdens de feestdagen en hier wordt ervanuitgegaan van dingen en middelen die, niet zijn bewezen, er is geen bloedonderzoek geweest, hij heeft niet geblazen, hij heeft geen overtreding begaan (hij zat rustig achterin), hij heeft wellicht nog een broodje kroket (platgeknepen tussen het broodje in) genuttigd toen hij thuis kwam en is daarna met een goed gevoel gaan slapen na een gezellige avond met vrienden.
wat we niet meenemen is: hij is beledigd en bedreigd, zelfs zijn kinderen, hij heeft bij zijn transfer direct een zware blessure opgelopen, hij is in een nieuw land begonnen met werken, hij zag zichzelf als belangrijkste maar kwam erachter dat hij niet meer was die hij was en dus niet zo belangrijk als hij zelf hoopte en dan na alles komt hij thuis bij de club waar hij groot werd, raakt weer geblesseerd en denk ik ga er ff tussenuit hoor, ff nieuwe energie en het er even van nemen.
ik zeg niks mis mee, einde van het jaar is hij de vaste rechtsback van oranje en gaat hij terug naar italie om daar een mooie start te krijgen zoals het bedoeld was in het begin...
voetballers zijn jonge volwassenen en geen robots. hou op met piepen, janken en wijzen maar sta achter hem netals je nu achter sinistera staat. juig het toe en help em zichzelf thuisvoelen, dat doen wij beter dan wie dan ook in nl.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2020 door pat -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Helaas de tendens van onze warme club laatste jaar. Al heet je Kuyt of van Persie.
Er zijn zoveel makkelijkere clubs om voor te voetballen dan Feyenoord.
Support door dik en dun voor elke speler die inzet, is iets van het verleden. Vind t ook jammer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klagen is ook het Legioen. Je leest het nu meer door openbare fora en verdere Social media. Dan lijkt het al snel meer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Das waar, maar ook in de kuip is t veranderd vind ik henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Decennia hunkeren naar regelmatig succes doet wat met mensen, Igor. Het maakt bij neerwaartse spiraal teleurstelling en frustratie groter. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zit wat in, tijd voor bezinning.. Ik ben zelf eerlijk gezegd hardstikke tevreden met de resultaten sinds Koeman |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 14:43 schreef FR-Henk het volgende:Klagen is ook het Legioen. Je leest het nu meer door openbare fora en verdere Social media. Dan lijkt het al snel meer. nou klagen kan en moet maar een hetse onder het mom van niks nada niente bewijs is laster henkie hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 15:11 schreef pat het volgende:[..] nou klagen kan en moet maar een hetse onder het mom van niks nada niente bewijs is laster henkie hahaha We hebben het over appels. Jij komt met peren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 12:28 schreef Fart het volgende:[..] Hij kwam de kleedkamer uitlopen en stak met zijn broodje aan de mond het veld over.. Hrt niet filmen was moeilijker. Ff los van de discussie of iemand de kroket affaire vergelijkbaar vindt met de pil soap.. over het toevoegen van koolhydraten omdat ie flauw was.. Flauw waarvan? Het was niet zo dat hij iets verbrandde in een week. En dan staan (frituur) vetten niet echt te boek als suikers waar je je sterker van gaat voelen als je een sugar dip hebt. Had de sportarts best een dextrotje voor hem.. weet ik zeker. Zitten genoeg suikers in een wit broodje en verder zitten er ook in het rundvlees en aardappelpuree wat langer aanhoudende energiebronnen dan een verziekend dextrotje vol met verslavende suikers. Plantaardige vetten zijn lang niet zo erg als je denkt, als je de pan verder schoon houdt. Eenzijdige opvattingen vanaf het moment dat het topic af tweet ontstond, das alles wat ik lees. En wat als een paal boven water staat, wordt goed gepraat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
;) maar het is wel een eikel verder natuurlijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 17:15 schreef VVout het volgende:[..] Zitten genoeg suikers in een wit broodje en verder zitten er ook in het rundvlees en aardappelpuree wat langer aanhoudende energiebronnen dan een verziekend dextrotje vol met verslavende suikers. Plantaardige vetten zijn lang niet zo erg als je denkt, als je de pan verder schoon houdt. Eenzijdige opvattingen vanaf het moment dat het topic af tweet ontstond, das alles wat ik lees. En wat als een paal boven water staat, wordt goed gepraat. Duidelijk VVout. Zou enkel geen beroep als diëtist of sportinstucteur gaan maken als ik jou was hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 21:41 schreef Fart het volgende:[..] Duidelijk VVout. Zou enkel geen beroep als diëtist of sportinstucteur gaan maken als ik jou was hahaha Helemaal gelijk Fart... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das niks nieuws hehe
Laten we het eens worden dat wij het hierover nooit eens gaan worden. |
|
|