|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd, en ligt Karsdorp daarmee ook achter ons? Grote teleurstelling tot nu toe, en zijn gedrag buiten de lijnen maakt het er niet beter op... Zit er een optie in die huur overeenkomst om terug te sturen tijdens de winter transfer break? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 23:54 schreef Cruzcontrol het volgende:Idd, en ligt Karsdorp daarmee ook achter ons? Grote teleurstelling tot nu toe, en zijn gedrag buiten de lijnen maakt het er niet beter op... Zit er een optie in die huur overeenkomst om terug te sturen tijdens de winter transfer break? Vrees van niet die jongen heeft echt niets gebracht en Geertruida een hele jeugdopleiding doorlopen om vervolgens van de twintig voorzetten er geen een goed te geven een giller |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2020 - 23:54 schreef Cruzcontrol het volgende:Idd, en ligt Karsdorp daarmee ook achter ons? Grote teleurstelling tot nu toe, en zijn gedrag buiten de lijnen maakt het er niet beter op... Zit er een optie in die huur overeenkomst om terug te sturen tijdens de winter transfer break? Zal een knop om moeten zetten en positief dit jaar moeten starten en door pakken. Ik hoop het nog steeds, maar begin die fontijnfuckers daar wel steeds beter te begrijpen nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is gewoon een klasse speler voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja maar volgend jaar is ie weer weg |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ja en je kan hem zelfs op het middenveld zetten! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik was vergeten dat het eigenlijk een middenvelder was |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, ik ben Fredje slisss nog niet vergeten. Die wist van iedereen een back te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fredje zelf niet nee. Maar sommige dingen druk ik diep weg en dan raak ik details kwijt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Leonardo 2 had hem ook gelukt haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee vond hem zwak en onzeker invallen risicoloos. Voorzet bij de 3-2 kwam ook van zijn kant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zit er dicht tegenaan, zeker omdat zijn concurrent m.i. gewoon niet goed genoeg is en ik ook niet goed genoeg zie worden in de toekomst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Normaal gesproken zie ik veel liever eigen spelers boven huurlingen, maar het niveau van een fit en in vorm zijnde Karsdorp ligt wel een heel stuk hoger dan dat van Geertruida. Dus als hij dat weer is, dan denk ik dat Dickie hem gaat opstellen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2020 - 21:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Normaal gesproken zie ik veel liever eigen spelers boven huurlingen, maar het niveau van een fit en in vorm zijnde Karsdorp ligt wel een heel stuk hoger dan dat van Geertruida. Dus als hij dat weer is, dan denk ik dat Dickie hem gaat opstellen. Ja dat viel wel af te lezen aan de wissel vandaag... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk ook dat de samenwerking met Berghuis beter is dan die van Geertruida met Berghuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vond hem echt slecht invallen geen vertrouwen niets |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Aan het begin vh seizoen was je echt bagger. Na 20 min stond je met je handen op je knieen. Maar de laatste 2 wedstrijden ben je echt weer een baas. De oude Rick is weer helemaal terug! Ik hoop echt dat je deze lijn doorzet. En dat we nog 10 wedstrijden van je kunnen genieten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen Porto scoorde hij nog in de 2de helft,na een flinke rush |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
7 tot 8 miljoen wil Roma hebben voor overname. Aldus de geruchten. Ik zeg doen.
En dat had ik niet verwacht te zullen zeggen eerder dit seizoen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door MightyAce -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doen zegt ie, veel te duur. Roma wilt van hem af, dan doen ze maar wat aan de prijs. Janmaat transfervrij ophalen lijkt me iets goedkoper, en aan kwaliteit verlies je niet aan de rechterkant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
7-8 miljoen is voor Feyenoord teveel geld voor een blessuregevoelige speler, die ook als ie wel fit was niet altijd indruk maakte. Misschien de helft. Maar ik vraag me af of je boven de pakweg 5 miljoen moet gaan neerleggen.
Je loopt gewoon een niet te verwaarlozen risico dat hij blijft kwakkelen. Aan de andere kant is hij mits fit wel een belangrijke speler. Dat soort spelers kan echt een wapen zijn en ligt ook altijd goed in de markt. Karsdorp zou gerust over een jaar of 2-3 na een paar fitte seizoenen weer een stap omhoog doen voor een behoorlijk bedrag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan is Janmaat misschien aantrekkelijker, als de prijs van Roma niet zakt. Die heeft toch minder problemen gehad met fitheid en is transfervrij. Al heeft hij als nadeel dat hij alweer 30 is (terwijl Karsdorp net 25 is).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 19:20 schreef ar het volgende:Doen zegt ie, veel te duur. Roma wilt van hem af, dan doen ze maar wat aan de prijs. Janmaat transfervrij ophalen lijkt me iets goedkoper, en aan kwaliteit verlies je niet aan de rechterkant. Verwacht niet dat dit de prijs wordt, meer dat daar de onderhandelingen zouden beginnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 19:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan is Janmaat misschien aantrekkelijker, als de prijs van Roma niet zakt. Die heeft toch minder problemen gehad met fitheid en is transfervrij. Al heeft hij als nadeel dat hij alweer 30 is (terwijl Karsdorp net 25 is). Rick kun je prima nog 'n keer verkopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Behalve wanneer ie steeds stuk gaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 19:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:7-8 miljoen is voor Feyenoord teveel geld voor een blessuregevoelige speler, die ook als ie wel fit was niet altijd indruk maakte. Misschien de helft. Maar ik vraag me af of je boven de pakweg 5 miljoen moet gaan neerleggen. Je loopt gewoon een niet te verwaarlozen risico dat hij blijft kwakkelen. Aan de andere kant is hij mits fit wel een belangrijke speler. Dat soort spelers kan echt een wapen zijn en ligt ook altijd goed in de markt. Karsdorp zou gerust over een jaar of 2-3 na een paar fitte seizoenen weer een stap omhoog doen voor een behoorlijk bedrag. Hij liep al met liesklachten vanaf het moment dat hij wegging van ons. Daar is hij in december pas aan geholpen. 3 jaar met liesklachten laten lopen is niet echt lekker. Als je hem voor 5 miljoen kan halen(het liefst minder),dan vind ik het voor Feyenoord een prima deal. Maar goed,hij schijnt al heimwee te krijgen als hij net over de grens in Antwerpen is. Dus misschien zit een verkoop er wel niet in ,in de toekomst. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 19:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan is Janmaat misschien aantrekkelijker, als de prijs van Roma niet zakt. Die heeft toch minder problemen gehad met fitheid en is transfervrij. Al heeft hij als nadeel dat hij alweer 30 is (terwijl Karsdorp net 25 is). helemaal mee eens , janmaat is gewoon een goede back en gratis en minder blessure gevoelig , zo hou je die 7milj in je zak om het elftal op andere positie's te versterken , ja hij 30 maar dat is toch prima je hebt die Hall in o19 lopen die hem dan mooi kan opvolgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In nog geen 7 miljoen jaar, stelletje fontein fetischisten daar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij liep al met liesklachten vanaf het moment dat hij wegging van ons. Daar is hij in december pas aan geholpen. 3 jaar met liesklachten laten lopen is niet echt lekker. Als je hem voor 5 miljoen kan halen(het liefst minder),dan vind ik het voor Feyenoord een prima deal. Maar goed,hij schijnt al heimwee te krijgen als hij net over de grens in Antwerpen is. Dus misschien zit een verkoop er wel niet in ,in de toekomst. Voor een miljoen of 4 kan je het overwegen, maar die 8 miljoen is een hoop geld. Voor dat geld haal je ook Janmaat en 1-2 andere directe versterkingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 20:00 schreef kenny het volgende:[..] helemaal mee eens , janmaat is gewoon een goede back en gratis en minder blessure gevoelig , zo hou je die 7milj in je zak om het elftal op andere positie's te versterken , ja hij 30 maar dat is toch prima je hebt die Hall in o19 lopen die hem dan mooi kan opvolgen Janmaat heeft nog een aantal goede seizoenen in zich inderdaad. En intussen behoorlijk wat ervaring in de premier league. En wil graag terugkomen schijnt het. Dus wat dat betreft maakt dat de onderhandelingspositie van Feyenoord tov Roma wel gunstig. Als Karsdorp niet voor een voor Feyenoord interessant bedrag mag vertrekken, dan heeft het een prima alternatief achter de hand. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Janmaat deze zomer transvrij over nemen en Karsdorp in 2022. Dat lijkt mij de beste oplossing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Janmaat heeft nog een aantal goede seizoenen in zich inderdaad. En intussen behoorlijk wat ervaring in de premier league. En wil graag terugkomen schijnt het. Dus wat dat betreft maakt dat de onderhandelingspositie van Feyenoord tov Roma wel gunstig. Als Karsdorp niet voor een voor Feyenoord interessant bedrag mag vertrekken, dan heeft het een prima alternatief achter de hand. Janmaat is ook niet verkeerd natuurlijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Is Passlak niet beter beetje ouwe wijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 100% Ben echt fan van die gozer |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het is 'slechts' een vraagprijs mensen. Het is aan Arnesen er een stuk of wat miljoen van af te halen. Aangezien Berghuis graag nog een keer naar het buitenland wil, stel ik voor dat Roma hem mag hebben in ruil voor € 28.000.000,- en Karsdorp. Overigens hoop ik eerder dat Berghuis vijf jaar bijtekent hoor. Hij is niet te vervangen.... En ik ben, met als vele andere Feyenoorders zet blij met hem!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zit die nu niet met een flinke knieblessure?
En lees net dat ie heeft bij getekend tot 2022...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 22:01 schreef MightyAce het volgende:[..] Zit die nu niet met een flinke knieblessure? En lees net dat ie heeft bij getekend tot 2022... Dan is hij helemaal geen optie meer,en Passlak ligt vast tot 2021 bij Dordtmund. Ik zou voor Rick of Passlak gaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Pisvlek heeft wel een heerlijke drive. En met een beetje mazzel is hij goedkoper dan Rock. Toch heb ik liever een kind van de club natuurijk, maar ja.... Kwestie van Dutch dollars...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 22:01 schreef MightyAce het volgende:[..] Zit die nu niet met een flinke knieblessure? En lees net dat ie heeft bij getekend tot 2022... Oh, je hebt gelijk. Twee weken terug heeft ie bijtekend inderdaad. Nee dan is het een heel ander verhaal. Dan is hij niet interessant meer.
En hij is nu stuk ja, maar gezien zijn verleden is het vooralnog meer uitzondering dan regel. Itt Karsdorp natuurlijk.
Maar goed, Janmaat was een optie omdat tot 2 weken terug transfervrij leek te zijn eind dit jaar. Niet meer zo lijkt het, want Feyenoord gaat natuurlijk geen doorlopende contracten voor miljoenen afkopen voor spelers die in de 30 zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 - 22:01 schreef MightyAce het volgende:[..] Zit die nu niet met een flinke knieblessure? En lees net dat ie heeft bij getekend tot 2022... Okee.... Dan is terugkeer naar Feyenoord niet een bijzonder serieuze optie geweest. Exit Janmaat. Zonde. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jammer van Janmaat, idd. Dan zou Karsdorp vastleggen een prima optie zijn. Ik ga er van uit dat hij nog wel beter gaat worden, de komende tijd. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zsm vastleggen nu het nog kan! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ik wil geen Rick veel te duur voor een renner zonder voorzet en geen Jan- Maat in de lappenmand. Ik wil Passlak van Fortuna met erachter Geertruida of Hall, |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|