|
|
VVout
|
|
|
Je moet de ziekeboeg niet onnodig met werk opzadelen. Heeft hierin een verleden en nu komen de jaren er ook nog eens bij. Daarbuiten ben ik als back zeer wisselend tevreden over hem geweest, als middenvelder ook middelmatig. Daar moet je je salaris huishouding niet mee gaan belasten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:08 schreef VVout het volgende:Je moet de ziekeboeg niet onnodig met werk opzadelen. Heeft hierin een verleden en nu komen de jaren er ook nog eens bij. Daarbuiten ben ik als back zeer wisselend tevreden over hem geweest, als middenvelder ook middelmatig. Daar moet je je salaris huishouding niet mee gaan belasten. Denk dat ie zo 3-4 m verdiende bij Roma |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar kan ie op zekers naar fluiten natuurlijk. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: De Nederlander staat nog tot 2025 onder contract bij de Romeinen. Met zijn salaris van 2,2 miljoen euro per jaar drukt hij behoorlijk op de begroting, waardoor AS Roma hem graag zal zien vertrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:17 schreef coenjo het volgende:[..] De Nederlander staat nog tot 2025 onder contract bij de Romeinen. Met zijn salaris van 2,2 miljoen euro per jaar drukt hij behoorlijk op de begroting, waardoor AS Roma hem graag zal zien vertrekken. Ah ok, tnx |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Evengoed 2.2 te veel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 17:52 schreef coenjo het volgende:[..] hij is in die jaren als een hoer behandelt door roma.. vind je het vreemd dat met mourinho kan clashen, die spoort voor geen meter Mourinho is inderdaad een kwal maar Rossi en Gio niet. 3x is scheepsrecht en doorrrrrr |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: lekker belangrijk, je kent die de rossi dan goed neem ik aan? gelul in de ruimte zonder dat je ook maar de juiste redenering er achter weet.. en doooorrrr met nieuwkoop en een talent mitchell waar blijven die cl aankopen van 13 miljoen per stuk? te kloeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:17 schreef coenjo het volgende:[..] De Nederlander staat nog tot 2025 onder contract bij de Romeinen. Met zijn salaris van 2,2 miljoen euro per jaar drukt hij behoorlijk op de begroting, waardoor AS Roma hem graag zal zien vertrekken. Bruto of netto? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5,5 miljoen kost hij de club per jaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sowieso is dat lastig te vergelijken met al die verschillende belastingen qua landen. Denk dat NL de duurste is in deze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:Karsdorp gek van Feyenoord: ''Dan stond ik in het uitvak''[ afbeelding ] Rick Karsdorp speelde gisteren fantastisch toen hij de in de eerste helft al de geblesseerde Luke Wilkshire moest aflossen. Met name de aanvallende intenties van de middenvelder vielen op. Karsdorp stoomde regelmatig op en jaagde vaak agressief door, waardoor zelfs de spelers van AS Roma geen oplossing hadden.''Je wordt vooral mentaal sterker als zoiets je al vroeg in je loopbaan overkomt'', vertelde Karsdorp na afloop tegenover De Telegraf. ''Je moet verder en vanavond kon ik genieten van succes. Het mooiste voor mij was dat ik het kon vieren met zoveel fans.'' ''Ik ben heel mijn leven al gek van Feyenoord. Mijn broer ook. Aan hem geef ik ook bijna al mijn shirts van mooie wedstrijden. Deze krijgt hij dus ook. Als ik geen profvoetballer zou zijn, zou ik vanavond waarschijnlijk als supporter in dat vak met die 5000 fans hebben gestaan.'' En dan bij PSV tekenen. Nepfiguur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 17:52 schreef coenjo het volgende:[..] hij is in die jaren als een hoer behandelt door roma.. vind je het vreemd dat met mourinho kan clashen, die spoort voor geen meter Voor 2,5 miljoen mogen ze mij ook als een hoer behandelen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziet er toch vreemd uit. Rick in zo,n lampenpakje |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet. Heeft echt waarde voor ons gehad en is gewoon een van ons. Doet nu even domme dingen. Hebben we t over jaren niet meer over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja dat. Voetballers denken gewoon aan hun eigen toekomst. Ook logisch. Want als het er op aankomt is clubliefde een utopie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een held blijf je (voor mij) als je NIET naar een traditionele concurrent overstapt. En al helemaal niet naar 020. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:53 schreef ar het volgende:Ja dat. Voetballers denken gewoon aan hun eigen toekomst. Ook logisch. Want als het er op aankomt is clubliefde een utopie. Clubliefde is een keuze. Het is niet alsof ie geen miljoenen heeft binnengehaald bij Roma... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Griekse bbq-meeuw snapt het wel…😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Clubliefde is een keuze. Het is niet alsof ie geen miljoenen heeft binnengehaald bij Roma... Prima hoor Het zijn uiteindelijk allemaal passanten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ga je er nog wat opgooien maat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ff niet voorlopig ben op vakantie baasje.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Oooo had ik ff niet meegekregen 😬 Fijne vakantie! Neem aan Zakynthos... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Thanx ar, nee zit op Lefkas. Ligt vlak bij elkaar dat wel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Aha. Mooier als Zakynthos?..of vergelijkbaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beide mooi hoor maar lefkas vind ik qua natuur en stranden mooier.. Persoonlijk vind ik de eilanden tussen Griekenland en Italië het mooist, Corfu bijv. ook prachtig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha vakantieman ,goede vakantie Renato 🍻 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ha lekker, weer een Eilandje in de Ionische zee opgezocht. Geniet er van, plezier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog 3 weekjes vertrek ik ( alleen) naar Marseille.......echt vakantie houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekker man..wat ga je doen..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima gozer Rick, van mij had hij mogen komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geniet ze Renato! In NL is het 4 graden boven nul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ouwe Grieskse neukert. Genieten weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😃 dat moeten we doen in ons leven.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens, veel plezier RenatoBos. En Kasdorp is al een tijdje van het padje af, dat zag je vorig seizoen met dat gekke gedrag in de wedstrijd tegen Roma. Geen gemis dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR