BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (KNVB Beker, woensdag 24 september 2014, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - donderdag 03 juli 2014 - 15:46   quote  deeplink  
hahaha en tegen wie loten (wij) weer!?en tegen wie loten onze bijlmervrienden weer eens voor de zoveelste keer toevallig.ja hoor het zal niet!maja ik schijt op knJb!

Feyenoord till i Die!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
en psv dan.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 03 juli 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:
en psv dan.
die spelen thuis.dit is echt geen toevalligheid meer.als je dat nu nog denkt ben je blind en nee niet die blind die niet kan voetballen.hoeveelste keer is het dat feyenoord de competitie start met een uitwedstrijd en de bijlmer met een thuiswedstrijd?ook dat zijn feiten.dit heb niks met calimero te maken maar met corruptie maja de fifa en de knjb werken ook al samen zie ik.kijk maar naar het wk.haha triest!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juli 2014 - 15:52   quote  deeplink  
oke man.
Alexi
 Alexi - donderdag 03 juli 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Je krijgt er zo langzamerhand wel kotsneigingen van!
Het blijft een wassen neus die zogenaamde loting!!
adje
 adje - donderdag 03 juli 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Is beter als ze nul 20 niet mee laten loten zet ze maar gelijk in de finale hebben toch altijd de makkelijkste loting wij hebben geloof ik, uitgezonderd Hoek geen thuis wedstrijden meer gehad, de laatste 3 jaar. Laat ze ook maar in der eigen pleuris stadion de finale spelen, scheelt weer kosten om de boel te herstellen.
JOOD
 JOOD - donderdag 03 juli 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 19:32 schreef adje het volgende:
Is beter als ze nul 20 niet mee laten loten zet ze maar gelijk in de finale hebben toch altijd de makkelijkste loting wij hebben geloof ik, uitgezonderd Hoek geen thuis wedstrijden meer gehad, de laatste 3 jaar. Laat ze ook maar in der eigen pleuris stadion de finale spelen, scheelt weer kosten om de boel te herstellen.
Lijkt me een goed plan voor de troostprijs..

Moeten we alleen nog een flink bedrag investeren om de FIFA ook om te kopen.. Verliezen we daar ook eerlijk...
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 03 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
jezus christus ik word zo moe van dit soort gezeur... wees nou niet zo triest en support gewoon onze club ipv meteen naar amsterdam te wijzen... vind je het gek dat we als calimero gezien worden...
van geil
 van geil - donderdag 03 juli 2014 - 21:30   quote  deeplink  
een zwaluw maakt nog geen zomer
maar dan andersom
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 juli 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Een kampioen wint toch alles?
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 03 juli 2014 - 22:35   quote  deeplink  
in ieder geval genoeg om kampioen te worden :)
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 04 juli 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Wat een treurig gezeik.
Als wij Go Ahead loten en gaan zeuren, ligt dat toch echt aan ons.
Go Ahead, kom op man, die moet je toch gewoon pakken. Als we daar al bang voor zijn wordt het niks.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 04 juli 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2014 - 09:27 schreef PieterBos het volgende:
Wat een treurig gezeik.
Als wij Go Ahead loten en gaan zeuren, ligt dat toch echt aan ons.
Go Ahead, kom op man, die moet je toch gewoon pakken. Als we daar al bang voor zijn wordt het niks.
Eens.
Barabas
 Barabas - vrijdag 04 juli 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 19:32 schreef adje het volgende:
Is beter als ze nul 20 niet mee laten loten zet ze maar gelijk in de finale hebben toch altijd de makkelijkste loting wij hebben geloof ik, uitgezonderd Hoek geen thuis wedstrijden meer gehad, de laatste 3 jaar. Laat ze ook maar in der eigen pleuris stadion de finale spelen, scheelt weer kosten om de boel te herstellen.
Boehoe... Heb je au? Wat een flauwekul zeg...
nora
 nora - vrijdag 04 juli 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Mijn god wat een zielige sukkel die TheMenace als je daar al een topic voor opent dan ben je wel heel wanhopig en meteen weer naar 020 wijzen het zit wel heel diep mannetje.
salemi
 salemi - vrijdag 04 juli 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Als je in de finale van de beker wilt komen, moet je alle wedstrijden die op dat pad liggen winnen. Enne, als je de beker wilt winnen moet je ook de finale nog eens winnen. Makkelijk toch? Wat is het probleem?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 juli 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Afsluiten dat gezeur.
Slecht voor m'n humeur.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Bekerduel Go Ahead Eagles - Feyenoord op 24 september

600x400-indigae.jpg

De uitwedstrijd van Feyenoord in de tweede ronde van de KNVB beker tegen Go Ahead Eagles is vastgesteld op woensdag 24 september om 20. 45 uur. Beide ploegen werden al in eerder stadium aan elkaar gekoppeld in het bekertoernooi, alleen waren de speeldatum en aanvangstijd nog niet bekend.

Omdat Feyenoord op zaterdag 27 september om 20.45 uur de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles in de competitie speelt, staan er voor de ploeg van trainer Fred Rutten dan twee uitduels in Deventer op rij op het programma.
Bron:Feyenoord.nl
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 05 september 2014 - 14:46   quote  deeplink  
400 uitkaarten voor dit duel!!!! het wordt steeds gekker in Nederland. Wat een kut voetbal cultuur hier, bah........
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 september 2014 - 15:05   quote  deeplink  
En weer een noodverordening voor de gemeente Deventer voor een halve week. Kein Rotterdammers..!
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 05 september 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Ja in 3 dagen tegen G.A.E., dat hoort toch bij Feyenoord er is altijd wel iets bijzonders! Maar als we die alle 2 winnen dan zal deze mineur stemming zeker omslaan en Hoop is Actie!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 05 september 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Wat een hoop gelul. Zijn we nou bang voor de musjes daar? Tssssss
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Angry birds he
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 20:08   quote  deeplink  
ik knijp m.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:49   quote  deeplink  
Niet doen..
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
mijn vrouw komt uit Deventer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Oe das erg..
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Sommige dagen :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Kan soms ook bevrijdend zijn..d:-)
MMM
 MMM - maandag 22 september 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Wanneer komt het wedstrijdtopic Renato? :) Al kunnen we dit ook gebruiken.

El Ahmadi doet waarschijnlijk niet mee, Immers misschien weer fit.. Belachelijk als hij die Immers weer opstelt, al het voetbal haal je dan weer uit je middenveld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 september 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Vilhena is een logische vervanger. Niet Immers.
maar goed.

Zelfde inzet en passie als zondag en t wordt een walkover.
Maar dat zal wel niet.
MMM
 MMM - maandag 22 september 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena is een logische vervanger. Niet Immers.
maar goed.
Eens.
quote:
Zelfde inzet en passie als zondag en t wordt een walkover.
Maar dat zal wel niet.
Laten we het hopen, moeten de spelers zelf toch ook zien.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 09:43 schreef MMM het volgende:
Wanneer komt het wedstrijdtopic Renato? :) Al kunnen we dit ook gebruiken.

El Ahmadi doet waarschijnlijk niet mee, Immers misschien weer fit.. Belachelijk als hij die Immers weer opstelt, al het voetbal haal je dan weer uit je middenveld.
Ik had deze al gezien, dus heb er geen gemaakt, ga natuurlijk geen dubbel werk doen..
tomson
 tomson - maandag 22 september 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Titel en 1e post slaan weer helemaal nergens op
beuk
 beuk - maandag 22 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
2-1 verlies partij ben ik bang
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Spierblessure houdt El Ahmadi mogelijk aan de kant in beker

600x400-01763302.JPG

Het is twijfelachtig of Karim El Ahmadi op tijd speelklaar is voor het bekerduel van komende woensdag tegen Go Ahead Eagles. De middenvelder kampt met een spierblessure in zijn bovenbeen. Volgens het AD is zijn meespelen woensdag onzeker. De medische staf heeft daarentegen goede hoop dat ze Lex Immers op tijd fit krijgen voor de wedstrijd.
Bron: Netwerk.to
netsurfer
 netsurfer - maandag 22 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Vervelend, maar gelukkig hebben we nu genoeg waardige vervangers in de selectie. Ik hoop echt dat ze vol gaan voor de beker. Is toch een mooie prijs.
MMM
 MMM - maandag 22 september 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Hopen dat Karim zaterdag wel weer mee kan doen.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 22 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Op de een of andere manier ben ik bang dat als je in de beker wint, je in de competitie verliest. Ik haat die voorgevoelens, net zoals met Willem2/Armenteros/Lamprou. Ze komen ook altijd uit. Misschien is Feyenoord wel te voorspelbaar.

Als het zou moeten, hoop ik dat Feyenoord in de beker met moeite wint. In de competitie dan eindelijk eens een keer een wedstrijd als overtuigende winnaar afsluiten. Man wat hunker ik naar een rustig onderuitgezakt zittende 4-0.
TheMenace
 TheMenace - maandag 22 september 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 10:17 schreef netsurfer het volgende:
Vervelend, maar gelukkig hebben we nu genoeg waardige vervangers in de selectie. Ik hoop echt dat ze vol gaan voor de beker. Is toch een mooie prijs.
tjah als je er nooit geen eentje wint dan is alles welkom.....

triestelijk.komt het dan nooit goed met feyenoord?voordat ik doodga wil ik toch wel 1 keer hebben meegemaakt dat we kampioen zijn dat we toch 1 keer kunnen zeggen wij zijn de de eneige ECHTE beste.!
en anders kom ik in die aarsrenna de boel frustreren in me feyenoordshirt als geest hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Rutten geeft Mulder de kans tegen Go Ahead Eagles

600x400-vermeermulder.jpg

Erwin Mulder keert woensdag zeer waarschijnlijk terug onder de lat bij Feyenoord. De keeper, die zijn plek verloor aan nieuwkomer Kenneth Vermeer, zal worden ingezet tijdens het KNVB-bekertoernooi, waarin de Rotterdammers Go Ahead Eagles treffen.

Mulder speelde zijn laatste officiƫle wedstrijd voor Feyenoord uit bij FC Twente (0-0), maar kort na dat duel rondden de Rotterdammers de komst van Vermeer af. De van AjaKS afkomstige doelman speelde inmiddels twee keer voor Feyenoord, maar verloor thuis van zowel Willem II (1-2) als ajaks (0-1).

Tijdens de bekerwedstrijden van dit seizoen krijgt Mulder hoogstwaarschijnlijk toch nog speeltijd van trainer Fred Rutten. Feyenoord volgt hiermee het voorbeeld van Ajaks, waar Vermeer vorig seizoen - als tweede doelman achter Jasper Cillessen - zijn kans kreeg in het KNVB-bekertoernooi.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Zucht, dit mag ik toch niet hopen he, gewoon je beste elf opstellen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
'Het voorbeeld van Ajax'? Ajax doet het ook ja, maar kom op, dit is bepaald geen uniek fenomeen.
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 04:04   quote  deeplink  
2-2
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 04:05   quote  deeplink  
door met pingels.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 08:18   quote  deeplink  
Vilhena speelt ipv El Ahmadi
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 23 september 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Ik word een beetje misselijk. Hoe ingewikkeld is het nou? In principe is het gewoon over en uit voor Erwin, Joris en voor Lex. Als je er dan eindelijk achter bent gekomen wat de kracht van je selectie is, dan ga je toch niet opnieuw onrust stoken? Ik zie Immers op de achtergrond zich ook alweer naar voren werken. Als dit gaat gebeuren, dan is Rutten niet te lief, maar gewoon een verschrikkelijke lafaard. Hopen dat hij toch een stel kloten heeft.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 08:41   quote  deeplink  
Dat hij Mulder laat spelen snap ik wel, je wilt graag wel een gemotiveerde tweede keeper hebben, nou voila deze wedstrijden kan dat dan. Zo'n probleem moet dat niet zijn toch.
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Ja maar Stylzz, de beker is een serieuze prijs en kans op Europees voetbal. Anders moet je bij de eerste 3 eindigen, want vanaf plek 4 is het play-offs.

Altijd in je sterkste elftal spelen, dus ook Vermeer.
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 08:18 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena speelt ipv El Ahmadi
Ja daar ben ik dan wel blij mee, gelukkig geen Immers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (KNVB Beker, woensdag 24 september 2014, 20:45)









0.0075891