|
|
lion1
|
|
|
Ben benieuwd hoeveel weken het nog duurt voor het maasgebouw bestormd word.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees van alles over Schaken, maar die haalt nog n 5 van de aanvallers. de andere twee zeer zwak tot nu. Toornstra zeer goed. Nelom veel beter als Zondag. de verdediging staat. Vilhena matig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
BLOED ZWEET EN TRANEN, KLOOTZAKKEN.
Waadeloos tering zooitje weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena en Boëtius zijn rijp voor een wissel. Schaken op basis van zijn voortzetting. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 21:33 schreef van geil het volgende:Ik lees van alles over Schaken, maar die haalt nog n 5 van de aanvallers. de andere twee zeer zwak tot nu. Toornstra zeer goed. Nelom veel beter als Zondag. de verdediging staat. Vilhena matig. Vilhena is toch wel gewoon dramatisch !! |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Haal die boetius eruit gvd! Moe van die gozer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is niet de inzet hoor. T is het tempo. Go ahead staat gewoon met 11 op eigen helft door die mazzelgoal en spelen counter voetbal. Zonder tempo begin je niets. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff net thuis en de 1e helft gemist. Is dat erg ? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ik denk dat Fred met dezelfde 11 uit de kleedkamer komt |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ik ben jaloers op je |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik was al benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand over het bestormen van het Maasgebouw zou beginnen.
Al was ik niet benieuwd wie erover zou beginnen, want wat dat betreft ben je vrij voorspelbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder tempo kan je net zo goed zonder buitenspelers spelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Gaan ze daar beter van spelen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eindpass komt gewoon te laat laten ze net zien, dat klopt. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
WEER zo een kutgoal tegen!GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME!ZO DAT LUCHT OP...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Wilkshire wint ook geen enkel dual |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij lieten ze zien dat de spitsen verkeerd stonden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, dat de eindpass niet kwam, te laat kwam, óf dat er verkeerd positie gezocht werd. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Nee, zit er persoonlijk ook niet op te wachten maar verbaast me niks als dit met een maandje gebeurt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:[..] T is niet de inzet hoor. T is het tempo. Go ahead staat gewoon met 11 op eigen helft door die mazzelgoal en spelen counter voetbal. Zonder tempo begin je niets. Het is niet de inzet van zondag en eens tempo is veel te laag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die bal uit n corner die v Beek terugkopt. dat moet je toch aanvoelen als aanvaller. was perfect. evenals de vrije trap van Toornstra.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 21:42 schreef van geil het volgende:Die bal uit n corner die v Beek terugkopt. dat moet je toch aanvoelen als aanvaller. was perfect. evenals de vrije trap van Toornstra. Dat klopt wel, maar ook als middenvelder, of als goeie kopper. Ik snap er ook niets van. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik had schaken er nooit ingezet maar ja je weet toch wel dat manu nu ook weleens kan spelen.je passeert mathijssen prima maar wrom passeer je schaken niet das wel weer heel vreemd.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hopen op meer effectiviteit de tweede helft. Manu, en ik hoop snel Te Vrede er bij. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: We hebben geen historie van Maasgebouw bestormen. Ook al is 1x al te veel, het is toch maar 1x gebeurd. Of ga je je ook afvragen wanneer het veld weer bestormd wordt? Ik ga er vanuit dat iedereen het gezonde verstand bewaard, en er ook geen sensatieberichten over komen. Al verwacht ik wel dat de druk op Van Geel en Rutten immens wordt. |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Schaken eruit boëtius naar rechts manu links Karsdorp voor wilkshire en van beek mot zijn mannetje in de gaten houden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, voorin moet t zo beter staan dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lees het al mis niks dus..😡 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom kan nog steeds geen bal aannemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker werken en centjes verdienen, je mist nix idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik begrijp niet waarom Nelom er nog in sta !!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom niet in die andere hoek? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Schaken eruit , dat is prima! Nelom erbij was fantastisch geweest .... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ps.. zijn er meer mensen die die commentator verschrikkelijk irritant vinden? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja Schaken gelukkig eruit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
corners weggeven hoe knullig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
snapt iemand trouwens waarom Manu nog steeds geen basis plek heeft verdiend? Speelt nu al beter dan iedereen bij elkaar.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is het niet naar je zin? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat voor een kutballen blijft Boëtius geven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 21:57 schreef kuipje het volgende:snapt iemand trouwens waarom Manu nog steeds geen basis plek heeft verdiend? Speelt nu al beter dan iedereen bij elkaar.. Meen je nu? Een basis plaats |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: jij hebt liever schaken? |
|
|
|